Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

Cum să ai profit mai bun din operarea unui magazin online

Publicat

in

Piața de e-commerce crește semnificativ în România an de an, dar distanța față de piețele dezvoltate din Europa este încă foarte mare. Pas cu pas, comanda online devine totuși un obicei, iar perspectivele sunt foarte bune. Nu întâmplător, companiile de curierat investesc tot mai mult în logistică și tehnologie, pentru a putea veni în întâmpinarea fluxurilor mari de comenzi generate de e-shop-uri, dar și pentru a satisface mai bine clienții finali tot mai exigenți. Pentru că piața locală de comerț electronic nu este încă la un nivel matur, pe de o parte intrarea unor noi jucători este foarte simplă, dar la fel de simplu de apărut este și eșecul… Așadar, trebuie acționat cu mare atenție, astfel încât profitul să fie unul sustenabil. Iată câteva elemente de maximă importanță:

1. Furnizori de produse Trebuie să poți propune prețuri competitive, deci ai nevoie de costuri mici de achiziție produse, dar în același timp trebuie să pui accent pe calitate și flux de livrare. Este o mare problemă când te confrunți cu nivel scăzut de calitate (clienții de vor bucura inițial de prețurile mici, dar apoi te vor penaliza) sau când ai lipsă stocuri în contexte precum momentele de mare trafic online în e-commerce, de exemplu perioada noiembrie – decembrie.

2. Curierat Asigură-te că le oferi clienților condiții foarte bune de livrare. Dacă firma de curierat nu va trata bine comenzile, totul se poate întoarce împotriva magazinului. Pentru că un client judecă experiența de shoppping în ansamblu, iar livrarea este ultima verigă, este foarte important să te poți baza pe curierat rapid de calitate. Nu strică să ai mai multe contracte, mai ales în perioadele de mare aglomerație.

3. Strategie SEO Degeaba ai produse și toata infrastructura dacă nu reușești să atragi clienții să îți vizualizeze oferta. Este ideal să colaborezi cu o firmă de SEO precum seocom, capabilă să te conducă spre vizibilitate superioară în rezultatele motoarelor de căutare. Pentru cei mai mulți români, Google reprezintă pornirea spre informare și mai apoi spre achiziții online. Dacă nu ești cât mai sus în aceste rezultate de căutări, pierzi potențiali clienți în favoarea competitorilor tăi. Găsești online definitii seo și poți să aprofundezi subiectul. Însă ideal este să cauți un partener pe acest subiect, așa cum este inseo. Vei avea un aliat cu experiență și asta contează enorm. SEO poate să fie cea mai ieftină cale spre rezultate de succes în e-commerce.

4. Politică de marketing inteligentă Pe lângă partea de seo, adică de optimizare pentru motoarele de căutare, ai nevoie în ansamblu de o politică de marketing inteligentă, care înseamnă un cumul de chestiuni, de la politica de preț la strategia de prezentare în fața clientului, de la campanii publicitare la modul în care prezinți brandul în relația cu clientul. Și aici găsești resurse multe online, cărți de specialitate, dar și agenții care te pot ajuta. Totul se leagă de planul tău de business.

5. Rețelele de socializare Deși le puteam include la punctul anterior, am lăsat rețelele de socializare ca subiect separat, atât sunt de relevante în drumul spre succes al unui magazin online! Românii petrec enorm de mult timp pe Facebook, Instagram și YouTube, de accea ai nevoie de acțiune specială pe aceste canale – conținut dedicat, concursuri, legătură cu clienții, evenimente dacă este cazul… poți folosi toate uneltele posibile.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

VIDEO | Au început oficial lucrările la Autostrada Sibiu – Pitești

Publicat

in

De

Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicaților prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță începerea lucrărilor la lotul 1 al secțiunii 1, Sibiu – Boița din cadrul autostrăzii Sibiu – Pitești. 

A fost semnat ordinul de începere al lucrărilor pentru lotul 1 al secțiunii 1, Sibiu – Boița din cadrul autostrăzii Sibiu – Pitești. Contractul de proiectare și execuție pentru acest lot, cu o valoare de 612.647.863,28 lei, fără TVA, a fost semnat în data de 14 aprilie 2019, între CNAIR și Compania Porr Construct SRL. Potrivit prevederilor contractului a fost stabilită o perioadă de 12 luni pentru proiectare, 36 de luni perioada de execuție a lucrărilor și 120 de luni perioada de garanție.

”Menținerea șantierelor deschise și accelerarea proiectelor majore de infrastructură sunt primordiale în această perioadă. Prin ordinul de începerea a lucrărilor se garantează continuarea acestui obiectiv atât de important pentru infrastructura rutieră din România. Putem spune cu certitudine că au început lucrările la Autostrada Sibiu-Pitești. Obiectivul este vital pentru economia României, pentru dezvoltarea agenților economici din zonă, dar și prin atragerea de noi investiții”, a spus ministrul Lucian Bode. Constructorul austriac Porr a intrat pe teren încă din toamna anului trecut, când a început lucrările premergătoare precum cele la drumul tehnologic. În această primăvară a primit și autorizația de construire, pentru a demara oficial lucrările la prima secțiune a celui mai important proiect rutier al României. Autostrada Sibiu – Piteşti va avea o lungime de 123 kilometri şi va fi împărţită în cinci loturi, Sibiu – Boiţa, Boiţa – Cornetu, Cornetu – Tigveni, Tigveni – Curtea de Argeş şi Curtea de Argeş – Piteşti, va avea opt noduri rutiere şi nouă tuneluri.   Autostrada Sibiu – Piteşti este o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European, care traversează ţara de la vest la est. Aceasta este cerută şi de către una dintre cele mai mari companii din România, Dacia – Renault.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

OFICIAL – Angajatorii vor primi banii pentru șomaj tehnic în 15 zile de la AJOFM-uri

Publicat

in

De

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a anunțat vineri, la Palatul Victoria, într-o conferință de presă, că Guvernul a schimbat legea prin ordonanță de urgență astfel încât firmele care vor depune la AJOFM documentele pentru angajații intrați în șomajul tehnic vor primii banii de la stat, pentru plata șomajului tehnic către angajați, în termen de cel mult 15 zile de la depunerea listei cu angajați, față de 30 de zile cum spune acum legea. „Fiecre angajator sa-si pregateasca documentele si sa le prezinte la AJOFM”, a zis ministrul Muncii.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

SUSȚINE PRESA LIBERĂ

Dacă ești mulțumit de activitatea noastră și crezi că facem o presă liberă, ne poți sprijini să contiumăm în slujba ta, fără a fi nevoiți să încheiem contracte cu statul. Pentru fiecare donație, îți publicăm pe site si print 3 anunturi la loc vizibil.

Publicitate

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend