Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Cubanezul Andy Diaz a stabilit cea mai bună performanţă mondială a anului la triplusalt

Publicat

in

Atletul cubanez Andy Diaz a stabilit cea mai bună performanţă mondială a anului la triplusalt, 17,64 m, duminică, la Grosseto, în Italia, transmite AFP, citat de Agerpres.

Diaz, 26 ani, i-a devansat în finală pe chinezii Fang Yaoqing (16,81 m) şi Zhu Yaming (16,80 m), vicecampion olimpic la Tokyo. Recordul mondial este deţinut din 1995 de britanicul Jonathan Edwards, cu 18,29 m.

Clasat pe locul 7 la Mondialele din 2017, Diaz a decis să nu-şi mai reprezinte ţara, iar din februarie s-a alăturat grupului pregătit de fostul săritor italian Fabrizio Donato, medaliat cu bronz olimpic în 2012.

În proba de 100 m, kenyanul Ferdinand Omanyala s-a impus cu timpul de 10sec11/100, înaintea ivorianului Arthur Cisse (10sec14/100). Omanyala a dominat şi cursa de 200 m, pe care a câştigat-o cu timpul de 20sec50/100.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

Coca-Cola lansează platforma globală de muzică „Coke Studio” prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani

Publicat

in

De

Coca-Cola lansează Coke Studio, o platformă muzicală care oferă o oportunitate pentru talentele emergente din diferite colțuri ale lumii de a colabora pentru a crea momente magice și noi experiențe muzicale dedicate publicului larg. Momentul care marchează lansarea Coke Studio a prins viață printr-un videoclip lansat la nivel global ce poartă numele „The Conductor”.

Coke StudioFoto: Coca-Cola

Filmul prezintă șapte artiști care vin laolaltă cu propria lor viziune pentru a reimagina piesa „A Kind of Magic” a trupei Queen. „The Conductor” este doar primul pas, acesta fiind urmat de una dintre cele mai mari promoții organizate vara aceasta de Coca-Cola în România, cu premii substanțiale pentru toți iubitorii de muzică.

The Conductor

Coke Studio și „The Conductor” sunt cele mai noi expresii ale Real Magic – noua filosofie globală a brandului pe care Coca-Cola a introdus-o la sfârșitul anului trecut. Esența platformei stă în convingerea că diferențele noastre fac din lume un loc mai bogat în care să trăim – și că „Magia adevărată” se întâmplă atunci când suntem uniți prin experiențe comune, atât la nivel digital, cât și în viața reală.

„Ne-am propus să facem ceva diferit cu Coke Studio”, a declarat Joshua Burke, Head of Global Music & Culture Marketing, The Coca-Cola Company. „Coca-Cola a avut întotdeauna o legătură puternică cu muzica, lucrând cu talente emergente remarcabile în diferite comunități din toate colțurile lumii, precum și o moștenire puternică în conectarea oamenilor dincolo de granițe și culturi. Coke Studio reunește aceste două lucruri într-un mod puternic și orientat spre viitor, susținând dezvoltarea talentelor în industria muzicală, conectând, în același timp, noi publicuri la muzica nouă.

Vedem „The Conductor” ca fiind atât un omagiu adus legendarei trupe Queen, cât și o oportunitate de a reinterpreta una dintre cele mai bune piese ale lor în diferite moduri, în diferite culturi și genuri muzicale, pentru o nouă generație. Aici este magia!

Filmul „The Conductor” este disponibil online și poate fi urmărit integral pe canalul de youtube Coke Studio. Printre artiștii care au contribuit la realizarea proiectului se numără Ari Lennox, artista americană de R&B nominalizată la premiile Grammy, compozitorul britanic Griff, producătoarea electro-pop de origine turcă Ekin Beril, Mariah Angeliq – o voce remarcabilă a stilului latino-urban-pop, Tems – compozitoare și producătoare de origine nigeriană, rapperul canadiano-indian Tesher, precum și trupa K-Pop TRI.BE.

Pe lângă contribuția adusă filmului, fiecare dintre cei șapte artiști și-a înregistrat totodată și propria versiune a piesei „A Kind of Magic”, care, împreună cu alte piese exclusive și filmări din culise, vor fi accesibile pe Hub-ul YouTube Coke Studio. Conținutul poate fi accesat și prin scanarea noilor ambalaje Coca-Cola care se vor transforma astfel „în portaluri digitale” către o lume plină de conținut digital original în cadrul noului hub Coca-Cola.

Lansarea Coke Studio și „The Conductor” a fost organizată în parteneriat cu Universal Music Group, liderul mondial în divertismentul muzical, videoclipul fiind realizat împreună cu agenția de creație BETC Londra.

Promoția verii

The Conductor marchează debutul Coke Studio în România, care va continua vara aceasta cu una dintre cele mai mari promoții estivale organizate de brand în ultimii ani. Campania suprinde prin atât prin complexitate, având o abordare integrată, 360, cu componente în ATL, BTL, OOH, digital, social media și PR, dar și prin premiile oferite în cadrul unei promoții naționale.

Mariah Angeliq

Anul acesta, Coca-Cola oferă șansa iubitorilor de muzică să câștige premii la cele mai mari festivaluri din țară, printre care Neversea, Electric Castle și Untold. Iar prin intermediul unor parteneriate internaționale, Coca-Cola va oferi experiențe complete și la câteva dintre cele mai cunoscute festivaluri europene: Tomorrowland în Belgia, Lollapalooza în Germania, precum și Coca-Cola Music Experience în Spania. Practic, pentru prima dată, prin intermediul aplicației Coca-Cola App, publicul va avea posibilitatea să câștige invitații la toate aceste festivaluri, de care se vor putea bucura alături de prieteni sau familie. Mai mult decât atât, invitațiile pentru festivalurile din afara țării vor veni într-un pachet complet, cu transport și cazare asigurate.

Dincolo de invitații, participanții la promoție vor putea câștiga numeroase alte premii precum căști wireless sau boxe portabile, dar și o experiență VIP completă la festivalul Lollapalooza din Berlin care include 4 invitații, transport și cazare asigurate, precum și vouchere valorice pentru achiziționarea ținutelor de festival.

Campania se desfășoară până la data de 21 august, toate aceste experiențe pot fi câștigate prin intermediul aplicației Coca-Cola App, disponibilă pe iOS și Android, jucând jocul promoției, intitulat SIMTE RITMUL VERII.

Articol susținut de Coca-Cola​ România

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Programul de Mentorat al PWN România se pregătește pentru o nouă etapă de maturizare

Publicat

in

De

Unul dintre cele mai populare programe desfășurate de PWN România este Programul de Mentorat, ajuns în acest an la cea de-a 9-a ediție. Acesta a reușit să coaguleze în jurul său o comunitate dinamică și implicată de peste 450 de mentees și peste 350 de mentori. Mai mult, conform evaluărilor noastre la finalul fiecărei ediții a programului, gradul de satisfacție al celor implicați și de îndeplinire a obiectivelor cu care au pornit la drum depășește 80%.

Ileana Botez, președinte Professional Women’s Network România.Foto: PWN Romania

În urmă cu trei ani s-au pus bazele unui element important pentru dezvoltarea acestui proiect la nivel global. Trei City-Networks s-au unit pentru a crea sub forma unei opere colective, un set de Manuale de Bune Practici ale Programului de Mentorat, dedicate mentorilor, mentee-lor și sesiunilor de group-mentoring. Astfel, România, Lisabona și Frankfurt au lucrat în ultimii trei ani la perfecționarea Manualelor, în baza experienței acumulate în desfășurarea Programului. În plus, acestea au fost diseminate în întreaga rețea PWN Global, astfel încât feed-back-ul primit de la toate City-Networks să fie centralizat în varianta finală, publicabilă a celor 3 Manuale ale Programului de Mentorat.

„De anul acesta, Pilonul de Mentorat a adăugat un nou proiect care să completeze Programul, este vorba de sesiunile de group-mentoring, pe teme de interes semnalate de comunitate. Standardizarea devine acum următorul pas în maturizarea acestui program, care a dobândit și o popularitate deosebită în România. Suntem mândre că filiala noastră a putut participa la această inițiativă, cu atât mai mult cu cât Programul nostru de Mentorat și-a câștigat o poziție privilegiată în rândul celorlalte City-Networks.” – Ileana Botez, președinte Professional Women’s Network România.

„Programul de Mentorat a crescut mult și în mod organic în ultimii 10 ani. Ultima ediție, completată cu sesiunile de group-mentoring a fost foarte apreciată de către participanți. Programul oferă oportunități unice de mentorat inter-company, de aceea s-a și bucurat de un real succes, iar odată cu dezvoltarea sa, s-a născut și ideea creării unui Manual, în care să adunăm concluziile experienței noastre de până acum și de care să beneficieze întreaga rețea. ” – Paula Bușe, VP Mentorat.

Cea de-a 9-a ediție a Programului de Mentorat se încheie luna aceasta, urmând ca ea să fie sărbătorită pe 12 iulie, în cadrul unui eveniment tradițional pentru PWN România – anualul Garden Party. Cu acest prilej vom marca și încheierea ediției a treia a Academiei Women on Boards și a ediției a opta a Trusei pentru Antreprenoare.

Parteneriat media

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend