Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Consilierul economic al lui Orban: Nu suntem într-o criză financiară, ci într-o criză de încredere

Publicat

in

Consilierul economic al premierului Ludovic Orban, Tănase Stamule (PNL), a declarat luni la Realitatea PLUS că problema economiei românești nu este criza economică ci „criza de încredere” a populației în locul de muncă.

„Nu suntem într-o criză financiară, ci într-o criză de încredere”, a afirmat consilierul premierului. Stamule a indicat că românii nu au încredere că vor mai avea un loc de muncă așa că „preferă să economiseasca decat sa cheltuiasca” și altfel economia se oprește.

Oficialul a indicat că Guvernul are ca prioritate, în acest context, „generarea de încredere” prin scheme de sprijin pentru firme. Dacă firmele vor primi bani, atunci și angajații capătă încredere că firma nu se va închide și că vor avea un loc de muncă în continuare. „Undeva la 50 de miliarde de lei intentionam sa aruncam in piata”, a zis Tănase Stamule.

Potrivit acestuia, când românii vor depăși criza încrederii își vor relua obiceiurile de consum.

Citește și: De ce a răbufnit Marcel Ciolacu la Antena 3 .

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

FACEBOOK poate lua o măsură RADICALĂ: Ar putea INTERZICE publicitatea politică înaintea alegerilor prezidenţiale americane

Publicat

in

De

Facebook analizează dacă să interzică publicitatea politică pe platforma sa de socializare, în Statele Unite, înainte de alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, potrivit unor surse citate vineri de Bloomberg, transmite Reuters, potrivit news.ro.

Deocamdată doar se discută posibilitatea de a interzice publicitatea politică şi nu a fost luată încă o decizie.

Un purtător de cuvânt al companiei a spus că Facebook nu comentează informaţia.

Citește și: Coronavirus într-o mare redacție tv din București? postul interzice divulgarea de informații/ SURSE

Facebook a fost criticată pentru politica sa de a excepta publicitatea politică de verificarea faptelor afirmate. Anul trecut, Twitter a interzis reclamele politice, dar Facebook a afirmat că nu vrea să îngrădească discursul politic.

Campaniile preşedintelui Donald Trump şi candidatului democrat Joe Biden nu au răspuns imediat solicitărilor de comantarii.

Luna trecută, campania Biden a publicat o scrisoare deschisă adresată directorului general al Facebook Mark Zuckerberg, în care a cerut companiei să verifice faptele prezentate în reclamele politice, în cele două săptămâni de dinaintea alegerilor.

Într-o postare făcută vineri pe Twitter, directorul pentru sectorul digital al campaniei Biden, Rob Flaherty, s-a referit la problema dezinformării prin intermediul conţinutului neplătit de pe site.

Citește și: VERDICT POLITIC cu Dana Budeanu, episodul 86: A început DICTATURA! Statul poate să-ți ia copiii

”Trebuie să reamintesc că problemele Facebook sunt în proporţie de 80% legate de conţinutul neplătit şi tot ceea ce fac în privinţa conţinutului plătit este o tentativă de a distrage atenţia”, a scris Flaherty pe Twitter.

Peste 900 de advertiseri s-au înscris într-un boicot împotriva Facebook organizat de organizaţii pentru protejarea drepturilor civile, pentru a presa compania să ia măsuri concrete pentru a bloca răspândirea urii şi a dezinformării, în urma morţii afro-americanului George Floyd în timp ce se afla în custodia poliţiei.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Atenție, călători! Poliția Capitalei dă amenzi în mijloacele de transport în comun

Publicat

in

De

Poliția Capitalei a anunțat că în ultima săptămână, împreună cu polițiștii locali, a aplicat peste 1.100 de amenzi pentru nerespectarea regulilor de protecție în mijloacele de transport în comun.

Citește și: Raluca Turcan scapă porumbelul: prioritatea noastră este organizarea alegerilor

Direcția Generală de Poliţie a Municipiului București a anunțat că a continuat acțiunile de verificare a modului în care sunt respectate măsurile de protecție împotriva infectării cu COVID-19 în mijloacele de transport în comun, informează Mediafax.

Amenzile aplicate într-o săptămână ajung la aproape 160.000 de lei.

„Pe parcursul celor 7 zile, în urma verificărilor efectuate, în care au fost implicați și reprezentanți ai Poliției Locale, au fost constatate și aplicate 1.127 sancțiuni contravenționale, în valoare de 158.200 lei”, a anunțat Poliția Capitalei.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend