Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Coloane de mașini pe Valea Prahovei, pe ambele sensuri de mers

Publicat

in

Coloane de mașini s-au format duminică pe Valea Prahovei atât pe sensul de mers către Brașov, cât și pe cel spre București. Cele mai mari probleme sunt în stațiuni, iar polițiștii recomandă utilizarea rutelor alternative, conform Mediafax.

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române anunță că duminică la prânz, este aglomerație pe Valea Prahovei.

Mașinile circulă în coloană în stațiunile Predeal, Azuga, Bușteni și Poiana Țapului (tronsonul kilometric 139-132), pe sensul către Capitală al DN 1. De asemenea, aglomerație este pe sensul de urcare către Brașov, în stațiunea Bușteni.

Pentru DN 1 București – Ploiești – Brașov, pot fi folosite ca rute alternative următoarele drumuri:

– DN 1A Brașov – Cheia – Ploiești – A3 – București;

– DN 73 Râșnov – Câmpulung – Pitești – A1 – București;

– DN 73 Râșnov – Câmpulung – DN 72A – Târgoviște;

– DN 71 Sinaia – Târgoviște – București.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

Marcel Ciolacu face acuzații incendiare: Pe piața energiei e o speculă! Sunt niște lucruri bizare

Publicat

in

De

Liderul PSD Marcel Ciolacu spune că pe piața energiei se desfășoară o adevărată speculă. Prețurile de vânzare au crescut în mod nejustificat, iar cei care au cumpărat energia de la producători și acum o tranzacționează la prețuri de  peste zece ori mai mari nu sunt impozitați în niciun fel.

„Să vedem abordarea pentru anul viitor, când 75% din energie nu este vândută. Sunt aceste două abordări, când energia este vândută și când nu este vândută la anul și mai este abordarea în ceea ce privește supraimpozitarea producătorilor, dar aceștia au vândut energia cu 200 -300 de lei, iar aceasta se vinde cu 4.000 de lei. Vom costata la finalul anului că românia a consumat cât a produs.

Eu nu consider corect total în afară de această diferență imensă de preț, de speculă, care este neimpozitată așa cum sunt producătorii. Statul român dă certificate verzi pentru energia verde, cum să dăm certificate verzi iar energia verde produsă în România trebuie să o exportăm. Sunt niște lucruri bizare. (…) La 1 septembrie vor intra în vigoare măsurile și eu le văd pe termen mai lung, până în 2025″, a declarat Marcel Ciolacu.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Metrorex anunţă că va mai introduce şase trenuri în circulaţie, începând de marţi, iar intervalul de succedare între trenuri va scădea la 9 – 10 minute

Publicat

in

De

Metrorex a anunţat că, în urma discuţiilor purtate cu Alstom, compania care asigură mentenanţa la metroul bucureştean, şi a plăţii unor facturi pentru prestaţii de mentenanţă aferente anului 2022, s-a dispus introducerea în circulaţie a şase trenuri suplimentare, începând de marţi. Intervalul de succedare între trenuri va scădea astfel la 9 – 10 minute, pe toată reţeaua de metrou fiind introdus un număr de 40 trenuri, potrivit news.ro.

”Metrorex continuă demersurile pentru deblocarea situaţiei create în circulaţia trenurilor de metrou, determinată de diminuarea serviciilor de mentenanţă şi salubritate prestate de Alstom Transport S.A., cu care Metrorex are un contract în vigoare. Astfel, în urma discuţiilor purtate cu Alstom şi a plăţii unor facturi pentru prestaţii de mentenanţă aferente anului 2022, s-a dispus introducerea în circulaţie a 6 trenuri suplimentare, începând cu data de astăzi, 16.08.2022”, anunţă Metrorex.

În acest context, intervalul de succedare între trenuri va scădea la 9 – 10 minute, pe toată reţeaua de metrou fiind introdus un număr de 40 trenuri.

”Reiterăm că utilizatorii metroului sunt în permanenţă informaţi cu privire la modificările din programul de circulaţie a trenurilor atât în staţii, cât şi prin intermediul website-ul: www.metrorex.ro. Continuăm demersurile pentru remedierea situaţiei într-un termen cât mai scurt şi prezentăm scuze călătorilor pentru disconfortul creat!”, precizează Metrorex.

Până acum,  intervalul mediu de succedare a trenurilor de metrou pe toate magistralele era de 10 – 14 minute.

Circulaţia la metrou s-a desfăşurat în ultimele săptămâni cu mult mai puţine trenuri în loc de 57, cât este prevăzut în graficul aprobat. Creşterea timpilor de aşteptare în staţii a fost determinată de diminuarea serviciilor de mentenanţă şi salubritate prestate de Alstom  Transport SA, cu care Metrorex are un contract în vigoare.

Compania franceză Alstom, care asigură mentenanţa metroului bucureştean, anunţa încă din luna iunie că ia în considerare suspendarea progresivă a serviciilor de mentenanţă a flotei de metrou în luna iulie, dacă Metrorex nu achită facturile restante, a căror valoare totală este echivalentă unui an de servicii prestate. Într-un interviu acordat News.ro, preşedintele Alstom pe Europa, Gian Luca Erbacci, a declarat că Metrorex datorează Alstom peste 33 de milioane euro, adică peste 160 de milioane lei, sumă ce corespunde unui an de plăţi restante.

Metrorex a răspuns acuzaţiilor Alstom privind datoriile pentru serviciile de mentenanţă, afirmând că o parte din sumă a fost achitată, iar pPentru plata integrală, vor fi solicitaţi banii la următoarea rectificare bugetară, aşteptată în luna august.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend