Conecteaza-te cu noi

ECONOMIC

CIFRA SĂPTĂMÂNII: 8.000 de șomeri în județul Argeș 

Publicat

in

Potrivit datelor statistice oferite de AJOFM Argeş, la finele lunii mai 2018, se constată că numărul total al șomerilor înregistrați la AJOFM Argeș a fost de 8.734 persoane (1.791 șomeri indemnizați și 6.943 persoane ce nu beneficiază de indemnizație de șomaj), în scădere cu 202 persoane (-2,26 p.p.) față de luna precedentă și în scădere cu 1.377 persoane (-13,62 p.p.) față de aceeași lună a anului 2017. În luna mai au intrat în evidența agenției 777 persoane, din care 627 persoane nou înregistrate și au ieșit din evidență 979 persoane. La sfârșitul lunii mai 2018, rata șomajului înregistrat în județul Argeș a fost 3,4%, în ușoară scadere (-0,08 p.p.) față de luna precedentă și în scădere cu 0,54 p.p. față de luna mai 2017. Analiza situației beneficiarilor de drepturi conform Legii 76/2002 a arătat că ponderea cea mai mare în totalul persoanelor înregistrate o dețin în continuare persoanele cu vârste cuprinse între 40 – 49 ani (29,97%) și 30 – 39 ani (21,26%), în timp ce la categoria persoanelor cu vârsta sub 25 ani s-a înregistrat o valoare de 7,19%. Din punct de vedere al pregătirii profesionale aceste persoane se structurează astfel: persoane cu nivel de instruire primar, gimnazial și profesional – 83,5%, persoane cu nivel de instruire liceal și postliceal – 12,3% și persoane cu nivel de instruire universitar – 4,2%. Analizând structura șomerilor pe sexe, femeile reprezintă o medie de 44,65% (3.900 persoane) din numărul total al șomerilor, înregistrând o creștere cu 0,26% față de ponderea în totalul șomerilor înregistrați, din luna precedentă. Prin derularea programului de ocupare a forței de muncă, în perioada 01.01-31.05.2018 au fost încadrate în muncă 2.282 persoane, din care 432 persoane au beneficiat de măsurile active finanțate prin bugetul asigurărilor de șomaj.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

OFICIAL – Angajatorii vor primi banii pentru șomaj tehnic în 15 zile de la AJOFM-uri

Publicat

in

De

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a anunțat vineri, la Palatul Victoria, într-o conferință de presă, că Guvernul a schimbat legea prin ordonanță de urgență astfel încât firmele care vor depune la AJOFM documentele pentru angajații intrați în șomajul tehnic vor primii banii de la stat, pentru plata șomajului tehnic către angajați, în termen de cel mult 15 zile de la depunerea listei cu angajați, față de 30 de zile cum spune acum legea. „Fiecre angajator sa-si pregateasca documentele si sa le prezinte la AJOFM”, a zis ministrul Muncii.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

BUSSINES

Soluții moderne de imprimante multifuncționale pentru mai multă productivitate în afaceri

Publicat

in

Lumea de business va avea un an 2020 mai dificil decât anii anteriori, dar comunitatea de afaceri caută să abordeze totul cu optimism. Cert este că va urma o perioadă în care productivitatea va fi mai importantă decât oricând, eficiența ridicată și ținerea sub control a costurilor fiind absolut necesare în anii viitori, pentru o reconstrucție corectă și cât mai solidă. Orice companie va trebui să aplice rapid soluții prin care să câștige timp și implicit forță financiară pe piață. În mediul office, un detaliu va fi cel puțin la fel de important ca până acum: managementul documentelor, soluțiile de imprimare și copiere.

Pentru un nivel cât mai ridicat de productivitate în afaceri se pot folosi soluții moderne de imprimante multifuncționale de la branduri de top precum Konica Minolta. Atenție, ne referim la multifuncționale profesionale, care folosesc tehnologie de ultimă generație, special concepute pentru mediul de business. Utilizarea intensivă înseamnă viteză de rezolvare a oricăror operațiuni, dar și rezistență sporită și economie la nivel de consumabile.

Nu orice firmă are aceleași nevoi ca o alta. Fiecare are modul său de operare și poate avea nevoi specifice inclusiv în materie de management al documentelor. Cum să alegi soluțiile optime pentru afacerea ta în acest context? Apelează la specialiști, la furnizori care sunt alături de tine nu doar pentru vânzarea propriu-zisă, ci și pentru tot ceea ce înseamnă consultanță și service, inclusiv alegere și livrare consumabile.

„Soluțiile oferite de către Ecopy îmbină consultanța profesională la vânzarea echipamentelor cu servicii post-vânzare de cea mai bună calitate. În cei peste 20 ani de existență, seriozitatea și profesionalismul echipei NS Copiers au adus în portofoliul de clienți al companiei nume importante de firme cu profile diverse de activitate”, se precizează pe website-ul www.ecopy.ro, unde se pot găsi nu doar propuneri de echipamente, ci și datele de contact pentru solicitarea unei întâlniri sau / și a unor oferte dedicate.

Sisteme de producție și multifuncționale de la branduri recunoscute la nivel mondial pentru performanță sunt disponibile sub forma unui catalog online de echipamente pe Ecopy ce pot fi comandate la pachet cu suport și soluții complete. Este modul ideal de acțiune în business! Interesant este că pe lângă achiziție, există și opțiunea de închiriere echipamente. Spre exemplu, se poate alege de închiriat o multifuncțională color HP Color LaserJet Managed MFP E77422dn, de prezintă caracteristici precum memorie Ram 4.25GB, 16 GB encrypted eMMCs HDD, unitate duplex (print fata/verso), alimentator automat pentru originale reversibil 100 coli, tăvi de alimentare 2 x 520 pagini (A4/A3).

Multifuncțională laser alb negru sau color, format echipament A4 sau A3, iată doar câteva opțiuni. Alegerea implică însă multe alte elemente, iar un expert alături este cea mai bună variantă de selecție.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

PROFIT 24 TV LIVE

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend