Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Champions League: Inter Milano vs Real Madrid: Criză de superstaruri

Publicat

in

Inter Milano vs Real Madrid. În Grupa D a Ligii Campionilor și-a făcut loc un meci cu multe incertitudini, născute după ce ambele formații au fost părăsite în presezon de nume importante și lăsate fără soluții magice.

Dacă ieșirea din grupe nu se arată a fi imposibilă, câștigarea competiției este o țintă hazardată pentru ambele echipe. Cu adversare precum Șahtior Donețk și Șerif Tiraspol, Inter și Real își vor disputa prima poziție în meciurile directe.

Campioana Italiei nu s-a stabilizat, după ce și-a pierdut antrenorul, italianul Antonio Conte, cel mai bun marcator, belgianul Romelu Lukaku, dar și cel mai valoros fundaș, marocanul Achraf Hakimi.

Nu toată lumea este convinsă că „plombele” aduse sunt reușite, deși Joaquin Correa, Hakan Calhanoglu și Edin Dzeko nu sună rău la nicio echipă din lume. Argentinianul Lautaro Martinez nu este încă superstarul de care echipa are nevoie pentru a spera la cupa adjudecată în 2010, cu Jose Mourinho pe bancă.

La Inter, Simone Inzaghi merge pe linia ofensivă cu care s-a remarcat la Lazio, dar drumul trasat de acționarii chinezi este de limitare a costurilor și de vânzare a oricărui jucător cerut pe piață. Probabil că Martinez va fi următorul produs scos la vânzare, iar la schimb vor fi aduși jucători aflați în plan secund, accesibili ca preț de achiziție.

Real Madrid l-a ratat pe Kylian Mbappe și va continua fără o vedetă în echipă, cel puțin până la iarnă. Francezul ar fi fost în centrul proiectului de renaștere a galacticilor, dar parizienii au ignorat banii Realului.

Echipa macină în gol după plecarea lui Cristiano Ronaldo, iar liderii sunt aproape de „pensionare”, cazul lui Marcelo sau al lui Modric. Schimbări multe și grele au marcat vara la Madrid. Sergio Ramos și Raphael Varane au sărăcit centrul defensivei.

Carlo Ancelotti trebuie să câștige măcar un trofeu cu ce are acum în curte. Ultimul venit este „închizătorul” francez Eduardo Camavinga (18 ani), cumpărat de la Rennes cu 31 de milioane de euro.

A fost modalitatea prin care Florentino Perez a urmărit să închidă gura suporterilor care vor cel puțin o vedetă la Madrid în fiecare vară.

Betano oferă cota 2,27 pentru pariul combinat că nu vor înscrie ambele formații și că nu se vor marca mai mult de 4 goluri.

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements

NATIONAL

Antreprenorii sunt disperați: în doar o oră au luat cu asalt programul Ministerului Economiei

Publicat

in

De

Ministerul Economiei a reluat procesul de înscriere pentru microgranturile de 2.000 de euro după ce în prima sesiune a Măsurii 1 nu s-au epuizat toate fondurile disponibile.

Bugetul total al măsurii era de 100 mil. euro, iar valoarea solicitărilor plătite în prima rundă a fost de circa 167,7 mil. lei, adică aproape 34 mil. euro, informează Mediafax.

Antreprenorii au aplicat în număr mare pentru microgranturile de 2.000 de euro. Astfel, în prima oră au aplicat mai mult de 7.400 de companii în platforma dedicată acestei măsuri, iar la două ore de la redeschiderea măsurii numărul aplicanţilor depăşise 10.000.

„La ora 12.00, în aplicaţia electronică de înscriere figurează un număr de 10.005 aplicanţi, cu un buget total solicitat de 20.010.000 euro“, a transmis Ministerul Economiei.

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements
Citeste mai mult

NATIONAL

China redesenează Drumul Mătăsii: afacerea care i-a adus la poarta de intrare în Europa

Publicat

in

De

Gigantul chinez COSCO este pe cale să-şi extindă prezenţa în Hamburg, un oraş care se prezintă drept poarta de intrare a Chinei în Europa, după ce şi-a cimentat controlul asupra portului grec Pireu.

Chinezii îşi deschid depozite în Polonia, dar şi Ungaria şi îşi intensifică transportul feroviar de mărfuri către cele două ţări, dar şi Rusia. Noile mişcări au loc într-o perioadă în care europenii încep să nu mai vadă cu ochi buni îmbrăţişarea tot mai strânsă a Chinei, informează Mediafax.

În cazul Hamburgului, dilema este dacă astfel de legături economice cu China nu lasă oraşul vulnerabil în faţa conflictelor geopolitice în contextul în care tensiunile dintre SUA şi China se reflectă la nivelul lanţurilor globale de aprovizionare. Statului acestuia de cel mai mare port al Germaniei îl plasează de asemenea în centrul unei mai ample dezbateri privind rolul Germaniei ca cea mai mare forţă politică a Europei şi al treilea mare exportator al lumii, scrie Bloomberg.

Cu cinci ani în urmă, multe companii doreau să facă parte din iniţiativa noului drum al mătăsii din China, în pofida temerilor privind accesul reciproc la pieţe. Acum, există o ezitare în creştere, arată Doris Hillger, director în cadrul Camerei de Comerţ din Hamburg.

Viitorul guvern al Germaniei va avea de la bun început sarcina de a pune în balanţă interesele. În condiţiile în care administraţia americană pune presiune pe Europa să se alinieze cu SUA în conflictul său cu Beijingul, viitorul cancelar german va fi sub presiune imediată de a-şi preciza poziţia.

La începutul mandatului cancelarului Angela Merkel, politica Berlinului privea „schimbarea prin comerţ“, însă mulţi consideră că abordarea respectivă nu numai că a eşuat, dar a şi schimbat Germania, aceasta devenind îndatorată Chinei.

În această lună, gigantul Cosco şi-a cimentat controlul şi asupra portului grecesc Pireu, acordul intensificând temerile UE privitoare la implicarea în creştere a Chinei în infra­structura europeană şi întâm­pinând un val de opoziţie având legătură cu îngrijorări sociale şi legate de mediu, dar şi cu angajementele neonorate ale Chinei privind inves­tiţiile, notează Financial Times.

Acordul vine într-o perioadă tensionată a relaţiilor dintre Europa şi China, UE încercând să-şi protejeze mai bine sectoarele strategice în faţa influenţei tot mai mari a chinezilor.

Giganţii chinezi au început recent să deschidă depozite şi în Europa de est. AliExpress o platformă globală de comerţ electronic deţinută de Alibaba Group, a anunţat finalizarea primului centru logistic independent din Polonia. Iar grupul CECZ construieşte un depozit de 74 milioane de euro în Vac, nordul Budapestei.

Chinezii îşi întăresc şi legăturile feroviare cu Europa, în efortul de a-şi intensifica transportul de mărfuri către continent.

Comenteaza cu profilul de FB
Advertisements
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend