Conecteaza-te cu noi

AUTO

Ce pasi trebuie sa urmeze conducatorii auto care schimba caroseria masinii?

Publicat

in

Din pacate, se petrec destul de multe accidente auto pe soselele atat de aglomerate din Romania, iar unele sunt atat de grave si produc pagube atat de mari, incat conducatorii auto sunt nevoiti sa schimbe nu numai elemente de caroserie, ci intreaga caroserie. Pentru cazurile in care se schimba numai un element de caroserie, specialistii Secco Center ofera solutia potrivita in acest sens.

Fie ca este necesara schimbarea unor elemente de caroserie Ford Focus, fie ca este nevoie de inlocuirea unor piese de la alte modele de autoturisme, oferta este foarte bogata si variata in mediul online. In schimb, daca este necesara schimbarea caroseriei in totalitate, lucrurile se schimba si nu mai este necesara numai prezentarea intr-un centru de specialitate, ci exista mai multi pasi care trebuie urmati pentru a rezolva problema.

Ce trebuie sa faci daca schimbi intreaga caroserie a masinii?

In cazul in care conducatorii auto sunt nevoiti sa schimbe caroseria la masina din cauza deteriorarii suferite in cadrul unui accident auto, acestia trebuie sa stie ca sunt obligati sa omologheze masina la RAR, conform legislatiei in vigoare din anul 2005. Inainte de a merge la un atelier pentru schimbarea caroseriei, este important ca proprietarii sa se prezinte la RAR pentru a verifica vechea caroserie, pentru a face fotografii si pentru a solicita eliberarea actelor care atesta verificarea seriilor autovehiculului.

Odata obtinute aceste acte, conducatorii auto se pot prezenta la un atelier de specialitate pentru schimbarea caroseriei. Aici, in afara de partea tehnica, reprezentantii atelierului vor elibera o adresa din care sa rezulte modificarea facuta, care este noua identitate a autovehiculului si care a fost vechea identitate a acestuia. Este foarte important ca atelierul unde se prezinta proprietarii autoturismului sa functioneze in deplina legalitate, sa aiba oameni calificati pentru asemenea actiuni si sa detina aparatura performanta pentru asemenea operatiuni complexe.

Inlocuirea elementelor de caroserie – piese originale sau aftermarket?

Din ce in ce mai multi conducatori auto, care se confrunta cu provocarea schimbarii unor elemente de caroserie, iau in calcul achizitionarea acestora de la firmele de dezmembrari. Aceasta este una dintre cele mai proaste alegeri, de vreme ce pentru acele piese nimeni nu le va oferi garantie, nici macar garantia ca se vor bucura mai mult de o luna fara a apara diverse probleme.

In general, elementele de caroserie aftermarket sau achizitionate de la companiile de dezmembrari auto se potrivesc masinii, insa trebuie acordata o mare atentie alegerilor pe care le fac cumparatorii.

In ceea ce priveste componentele de caroserie aftermarket, in general acestea sunt produse de firme independente, nu direct de constructorul masinii, ceea ce inseamna ca sunt omologate, respecta standardele si nu prezinta diferente tehnice mari fata de piesele originale. Piesele de caroserie aftermarket nu sunt contrafacute, insa este destul de dificil pentru persoanele fara cunostinte in domeniu sa isi dea seama de acest lucru.

Cea mai buna decizie pe care o pot lua conducatorii auto care au nevoie de piese de caroserie, de la usile din fata si din spate sau aripi pana oglinzi, de la semnalizatoare si faruri pana la praguri si scuturi, este aceea de a le achizitiona dintr-un magazin de specialitate cu renume in domeniu.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Dacia a redeschis, de astăzi, uzina – Și Ford Craiova a reluat producția

Publicat

in

De

De luni, activitatea de producție a fost repornită în cele două uzine auto din România – Ford Craiova și Dacia Mioveni. Dacă, din 21 aprilie, Dacia a reluat activitatea la Uzina Mecanică și Șasiuri și la Departamentul de Presaj pe bază de voluntariat, iar de acum activitatea se reia complet în ambele uzine.

Activităţile de producţie la Uzinele Dacia de la Mioveni au fost reluate parţial, începând din 21 aprilie, pe bază de voluntariat, urmând ca, din data de 4 mai, să fie reluate activităţile în cadrul Uzinei Mecanice şi Şasiuri, respectiv Uzinei Vehicule, în departamentul Presaj.

„​În acord cu partenerii sociali şi din respect pentru protejarea şi siguranţa angajaţilor, toate măsurile sanitare de protecţie în vigoare, în România, au fost implementate pentru a relua progresiv activitatea de fabricaţie derulată pe platforma industrială Dacia de la Mioveni. Astfel, începând cu data de 21 aprilie, activităţile de producţie ale celor două uzine vor fi reluate pe bază de voluntariat: Uzina Mecanica şi Şasiuri este pregătită să redemareze activitatea în echipă redusă de lucru, în timp ce Uzina Vehicule va relua producţia în departamentul Presaj, în două schimburi. Din data de 4 mai, vor redemara activităţile ambelor uzine. Pe tot parcursul perioadei în care activitatea de producţie a fost întreruptă au fost definite si aplicate măsuri pentru a proteja angajaţii în perspectiva revenirii acestora la lucru. Aceste măsuri care ţin de igienizare şi securitate vor fi aplicate în mod riguros. Angajaţii vor fi informaţi despre necesitatea respectării măsurilor luate pentru protejarea sănătăţii lor şi a colegilor”, anunța compania.

Automobile Dacia, cea mai mare companie din România, a oprit începând pe 19 martie, ca măsură preventivă în condiţiile pandemiei de coronavirus. În această perioadă, conform contractului de muncă, angajaţii au primit 85% din salariu.

Lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault, Groupe Renault România a avut în 2018 o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro, a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019 și are în România 18.000 de angajaţi.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Specialiștii dau verdictul: „Sunt necesare măsurile de descurajare a utilizării mașinii personale”

Publicat

in

De

România se confruntă cu o creștere semnificativă a parcului auto, fiind de asemenea în topul orașelor cu trafic aglomerat

„Răspândirea mașinilor personale ca «bun de masă» a condus la o politică de adaptare a orașului modern la cerințele automobilelor, în detrimentul oamenilor”, este de părere conf. dr. arh. Mihaela Hermina Negulescu, care predă un curs de „mobilitate urbană” studenților din anul III de la Facultatea de Urbanism din cadrul Universității de Arhitectură „Ion Mincu” din București și coordonează un program de master pe aceeași temă.

Bucureștiul suferă și de pe urma unei planificări urbane după un model dintr-o perioadă în care nu existau atât de multe mașini personale. Pentru că era comunism.

Și, imediat după ce comunismul a dispărut, au început să apară mașinile. Din ce în ce mai multe.

„La noi, explozia automobilității s-a produs începând cu 1990, într-un context de planificare și expertiză nepregătit să o gestioneze corect ”, spune Negulescu.

„Singura problemă, ca de obicei în România, este că administrația locală comandă studii, unele bine făcute, ca acesta, după care nu face nimic cu ele”, este părerea unui alt arhitect consultat de Digi24.ro, Mihai Munteanu.

Vezi și:

Nimic nu mai este sigur în România, nici să dai șpagă. Întâlnirile de afaceri se mută peste granițe

Un fost senator român trage un puternic semnal de alarmă: Serviciile secrete ale Federației Ruse organizează o misiune de destabilizare a societății române

Veste importantă! Pensii mai mari doar pentru anumiți pensionari

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Câmpulung

Mioveni

În Trend