Conecteaza-te cu noi

DIVERSE

Cât te costă să dai o petrecere ca în filme în România

Publicat

in

Cu toţii am visat la un moment dat să participăm la o petrecere ca în filme, lângă o piscină puternic luminată sau într-o casă imensă, cu muzică la maximum, fete frumoase îmbrăcate sumar care să danseze pretutindeni şi alcool la liber.

În Statele Unite, o astfel de petrecere este deja tipul standard din fiecare weekend în care adolescenţii au chef de puţină distracţie. Dar în România, petrecerile cu zeci-sute de persoane se ţin numai la evenimente importante din viaţă, precum nunţi, botezuri sau majorate – probabil pentru că, desigur, reprezintă o cheltuială destul de mare.
În filme băutura nu se termină niciodată, cu atât mai puţin paharele tip Red Cups sau gustările. În realitate e puţin mai complicat, totuşi. Un set de zece pahare tip Red Cups costă 20 de lei în hipermarketuri, deci pentru 100 de persoane, ţinând cont că fiind din plastic se mai sparg sau lumea le aruncă instinctiv, preţul pentru pahare deja este unul exorbitant.
Un whiskey bun, dar nici prea scump şi adecvat unui „party american”, ca de exemplu Ballantines, Jack Daniel’s sau Johnnie „Plimbăreţul” Red Label se încadrează în limita de 100 de lei per sticla (1 L).
O vodcă ajunge ceva mai ieftin, cam la jumătatea preţului pentru whiskey. Tăria ajunge astfel să coste între 1.500 şi 2.000 de lei.
Berea, care trebuie să fie în sticle verzi (aşa cum arată de fiecare dată la petrecerile date de adolescenţi în filme), pe lângă tărie, trebuie să fie cu mult mai multă. Dacă o bere costă puţin peste doi lei, considerând că există suficientă şi pentru Dorel care a venit doar pentru una, şi pentru beţivul de Marcel care mai întâi a băut trei shot-uri de vodcă şi acum vrea să se scalde în bere, se ajunge undeva la 1.000 de lei şi cu berea.
Sucurile nu trebuie să lipsească nici ele, iar Coca Cola este vedeta în filme. O sticlă la doi litri şi jumătate costă aproximativ lei, deci băuturile carbogazoase ajung şi ele să coste 400 de lei cel puţin.
O vilă costă cca. 450 de lei pentru a fi închiriată pentru o petrecere, pe când o vilă cu piscină ajunge şi până la 1800 de lei. Adăugăm şi un joc de lumini, boxe şi o maşină de fum pentru ambianţă şi, totodată, înca cca. 400 de lei. Invitaţii se vor plânge şi de foame cu siguranţă, aşa că pizza nu este o opţiune, ci o necesitate. O pizza cu diametrul 45 cm costă aproximativ 60 de lei, iar din ea mănâncă 4 persoane.
În total, ajungem la suma de…7000 de lei! Suma aceasta ridică multe întrebări, ca de exemplu de unde au bani puştii din filme de astfel de petreceri. Ei nu închiriază casa cu piscină şi în mod sigur pun bani fiecare pentru petrecere, sau adoptă varianta clasică: vin cu un six-pack de bere. Deci, dacă plănuiţi să daţi o astfel de petrecere în viitorul apropiat, asiguraţi-vă că aveţi fondurile necesare…sau prieteni foarte buni.

Comenteaza cu profilul de FB

Dezvaluiri

EXCLUSIV Răsturnare de situație! Decizia luată de Kaufland! Se întâmpă în toate magazinele

Publicat

in

De

Miercuri, Bugetul.ro a dezvăluit că lanțurile de magazine Kaufland și LIDL, ambele făcând parte din grupul german Schwarz, nu măsoară temperatura clienților la intrarea în supermarket, deși ministrul Nelu Tătaru a precizat că procedura este obligatorie.

De altfel, ambele lanțuri de magazine anunțaseră anterior că nu mai măsoară temperatura clienților la intrarea în unitate.

Vezi și EXCLUSIV LIDL și Kaufland desființează obligațiile impuse de Nelu Tătaru! MAI contrazice Ministerul Sănătății! Termoscanarea este o recomandare, nu o obligație

Kaufland România a revenit asupra deciziei și a confirmat, pentru Bugetul.ro, că, la această oră, în toate magazinele din România se măsoară temperatura clienților la intrarea în unitate.

Confirmăm că în toate magazinele se ia temperatura”, a transmis, pentru Bugetul.ro, Kaufland România.

Anunțul făcut de Kaufland zilele trecute

Pe pagina de socializare, Kaufland și-a anunțat clienții că renunță la măsurarea temperaturii acestora la intrarea în hipermarket.

În magazinele noastre nu se mai ia temperatura la intrarea în magazin. Rugăm clienții să respecte măsurile de igienă și distanțare socială atunci când vin la cumpărături. Numai bine!”, a fost anunțul făcut de Kaufland.

În aceeași zi, și LIDL a anunțat că renunță la termoscanare.

Vezi și

Lovitură grea pentru Nelu Tătaru! Sub tutela ministrului Sănătății se fac numiri de persoane cu grave probleme de integritate și acuzate de șantaj

EXCLUSIV Adiere de PSD în echipa Barna! ‘Scheletul’ unuia dintre liderii USR

EXCLUSIV LIDL și Kaufland desființează obligațiile impuse de Nelu Tătaru! MAI contrazice Ministerul Sănătății! Termoscanarea este o recomandare, nu o obligație

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

Dezvaluiri

EXCLUSIV Adiere de PSD în echipa Barna! ‘Scheletul’ unuia dintre liderii USR

Publicat

in

De

Dezvăluire Bugetul.ro. Alina Pop este lector universitar și unul dintre liderii USR Sector 4, fiind membră în conducerea filialei USR Sector 4. În ultima vreme, ea a organizat dezbateri cu Cristian Ghinea si Claudiu Năsui. Conform surselor Bugetul.ro, în curând am putea-o vedea în funcția de președinte al filialei USR Sector 4 și poate chiar în Parlamentul României. Nimic anormal până aici, doar un om nou pe scena politică românească, după cum și-a caracterizat Dan Barna echipa. Puțini știu, însă, că Alina Viorica Pop este fosta soție a lui Georgian Pop, deputat PSD, cu care, de altfel, a și fost asociată într-o firmă. Alina Viorica Pop, în calitate de soție a lui Georgian Pop, s-a învârtit și în cercul serviciilor secrete.

Georgian Pop a făcut afaceri cu directorul SIE, Gabriel Vlase, cu fostul premier Mihai Tudose, dar și cu unul dintre locotenenții lui Sorin Ovidiu Vântu, Liviu Claudiu Doros, nimeni altul decât fiul generalului de brigadă (r) Vasile Doros, fost șef al SRI Bacău.

În anul 2005, Alina și Georgian Pop își înființau firma G.P. MEDIA RESEARCH SRL, firma având activitatea suspendată din 21 mai 2009, conform datelor existente la Ministerul Finanțelor.

Mult mai interesantă este afacerea pe Georgian Pop a derulat-o împreună cu directorul Serviciului de Informații Externe, Gabriel Vlase, cu fostul premier Mihai Tudose, cu Liviu Claudiu Doros, unul dintre locotenenții lui Sorin Ovidu Vântu, precum și cu  sociologul Romulus Oprică, al cărui nume apare în ancheta RISE, „Adevărul despre Dan Barna”.

Aceștia au fost asociați în firma 1001 Net România SRL.

În prezent, Georgian Pop declară că mai deţine 90% din GP Media Research SRL, firmă specializată în studierea pieţei şi sondaje, cu activitatea suspendată. Restul de 10% revine soţiei sale, Alina Viorica Pop, care este şi administrator firmei. Mult mai interesantă este însă 1001 Net România SRL, o firmă din Braşov care oferă servicii de marketing şi promovare online. Georgian Pop a fost asociat aici cu sociologul Romulus Florian Oprică (doctor la SNSPA şi asistent guvernator al Rotary Braşov), Dragoş Secăreanu (manager Generali şi preşedinte al clubului Lions din Bacău), George Sicoe, Liviu Claudiu Doros, Mihai Tudose şi Petru Gabriel Vlase. Iar ultimii trei sunt de-a dreptul VIP-uri. Liviu Claudiu Doros este fiul generalului de brigadă (r) Vasile Doros, şef timp de opt ani al SRI Bacău. Vicepreşedinte şi director general la SIF Moldova, Liviu Claudiu Doros a fost unul din locotenenţii lui Sorin Ovidiu Vîntu, ca preşedinte al celebrei Gelsor SA, între 1996 şi 2002. Prezenţa unui general SRI în anturajul lui Vîntu nu este o noutate, ştiut fiind apetitul lui SOV de a se înconjura de ofiţeri activi sau în rezervă din serviciile secrete. Cum de s-a nimerit şi Georgian Pop chiar între ei rămâne, probabil, secret de serviciu”, scria Jurnalul Național, în 2016.

Și G4Media a scris în trecut despre legătura dintre Gabriel Vlase și fostul soț al Alinei Pop, USR-ista care dorește un loc în consiliul general al Primăriei Capitalei: „Până în martie 2018, când a fost închisă, Investica deţine acţiuni la 1001 Net Romania. Societatea a fost înfiinţată în 2006 în Braşov şi este specializată pe servicii de marketing şi promovare online.

Fondatorii au fost: Liviu Claudiu Doroş, Romulus Florian Oprică, Georgian Pop, Dragoş Secăreanu, George Sicoe, Mihai Tudose şi Gabriel Vlase. Georgian Pop este actual deputat PSD şi fostul şef al comisiei de control al SRI din care mai făcea parte şi Sebastian Ghiţă în perioada 2012-2016”.

Romulus Oprică apare în ancheta „Adevărul despre Dan Barna”

Romulus Oprică, fostul asociat al lui Georgian Pop, este menționat în ancheta jurnaliștilor de la RISE Project. Firma înființată de Oprică, Brandberry SRL, a primit bani de la două întreprinderi sociale aflate în programele derulate cu fonduri europene, prin Grupul de Consultanță și Dezvoltare – DCG, unde Dan Barna, șeful USR, este asociat.

100 de mii de lei s-au mai scurs din conturile ambelor întreprinderi sociale către sociologul Romulus Oprică (Brandberry SRL) din Brașov pentru niște studii de piață care seamănă izbitor între ele”, nota RISE Project, în anul 2019.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Câmpulung

Mioveni

În Trend