Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

Care sunt cele mai vandute produse in comertul electronic ?

Publicat

in

Conform tuturor rapoartelor și estimărilor legate de piața de comerț electronic din România, domeniul este categoric pe un trend accelerat de creștere care va continua și în anii următori. Creșterile sunt an de an cu două cifre, iar una dintre estimări este că până în anul 2020 valoarea pieței locale de e-commerce va depăși 5 miliarde de euro. Și nu este deloc imposibil, dacă ținem cont că doar liderul sectorului, eMag, a raportat în 2018 vânzări de 1,03 miliarde de euro, în creștere cu 17,5% faţă de anul anterior. Este adevărat, cifra de afaceri include și vânzările altor companii care folosesc platforma marketplace a celebrului magazin online.

Ce cumără românii de pe internet? În prezent, cam orice, de la smartphone-uri și mașini de spălat la cărți de literatură, produse cosmetice și alimente. Cam orice se poate cumpăra offline, se poate comanda și online. Mai există unele bariere legate de perisabilitate, unele limitări de vânzări pe plan local, însă acestea sunt nesemnificative la nivel general. Online se comandă inclusiv automobile, bijuterii sau apartamente. Este adevărat, în unele cazuri comanda semnifică mai degrabă o acțiune de start pentru achiziție, în condițiile în care procedura se va finaliza de fapt în mediul offline. La acest capitol putem menționa și partea de contractare de servicii – credite și alte produse financiare, contracte de utilități etc.

Cele mai însemnate volume de vânzări sunt generate în mediul online de domeniile electroIT și fashion. Românii comandă volume foarte mari de smartpone-uri, tablete, televizoare, laptopuri, mașini de spălat, frigidere și alte produse electronice și electrocasnice. De asemenea, comenzile de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii sunt ceva banal pentru tot mai multe persoane, până și în mediul rural. Grație extinderii rețelelor de internet și a serviciilor de curierat rapid, astăzi comerțul electronic este popular și în multe dintre satele României.

Pe lângă cele două domenii de top în retailul online, de succes se bucură și multe altele. Se comandă pe internet jucării, mobilier și decorațiuni, cosmetice și produse de igienă, detergenți și produse de curățenie, cărți și alimente. Acest din urmă domeniu este de fapt într-o creștere accelerată, căci dincolo de magazinele online de nișă au intrat în “joc” și marile lanțuri de retail modern. Un alt domeniu foarte dinamic în e-commerce în România este cel al ceasurilor de mână. Există foarte multe modele de ceasuri online – detalii aici despre ceasuri de mână la prețuri mici.

De ce online și nu offline?

Există mai multe motive pentru care românii – ca orice locuitori de țări dezvoltate sau în curs de dezvoltare – sunt entuziasmați de alegerea de a comanda online. E-commerce înseamnă simplitate a procesului de comandă, accesibilitate (poți iniția achiziția oricând, de oriunde te-ai afla), varietate și costuri minime. Prețurile prietenoase sunt posibile tocmai pentru că orice client poate compara foarte ușor ofertele din mai multe magazine concurente. Nu în ultimul rând, grație sistemelor din curieratul rapid, comenzile pot ajunge la client foarte repede. Clientul scapă și de problema transportului, chiar dacă își cumpără produse cu volum și masă mari, de exemplu aparate frigorifice sau produse de mobilier.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Cum poți să-ți atragi ascultătorii printr-un microfon de calitate?

Publicat

in

De

Indiferent dacă ești artist sau cântăreț, vlogger sau ai un podcast pe youtube, calitatea muncii tale este completată de echipamentele audio-video pe care le folosești.

Deși unii ar spune că este de ajuns să ai un microfon, căști, o cameră video și poate un program de editat, orice profesionist știe că calitatea creației lui este transmisă prin echipamentele pe care le folosește, astfel că și ele trebuie să fie de o calitate profesională.

Sunetul, fie vocal, fie frecvențe audio, este transmis cu o mai bună putere, acuratețe și echilibru tonal printr-un microfon profesional. Acesta fiind și subiectul nostru principal.

Cu o activitate de peste 20 de ani în această industrie, SoundStil – magazinul online de instrumente muzicale și echipamente audio-video ți-a pregătit un material complet despre microfoanele profesionale și utilitatea lor în funcție de aplicație.

Tipuri de microfon și la ce aplicații sonore se folosesc?

În primul rând, caracteristicile unui microfon trebuie să coincidă cu necesitatea sonoră pentru care este folosit. Astfel că, este important să știi principiul de funcționare în funcție de tipurile existente în vânzare:

Microfoanele dinamice au o sensibilitate ridicată.

Ele se folosesc adesea în prestațiile muzicale live, dar și în înregistrări de sunet, prezentări sau conferințe.

Principiul lor de funcționare este inducția magnetică, produsă prin 3 elemente: bobina de inducție, diafragma și un câmp magnetic care se află permanent în interiorul dispozitivului.

Când diafragma este în mișcare, se mișcă și bobina în câmpul magnetic, astfel produce tensiunea care formează sunetul de ieșire.

Deși aceste microfoane se găsesc în diferite modele și la prețuri acceptabile, diferența între un microfon profesional și unul low budget este redată prin sunetul bun obținut și, automat, o prestație curată, clară și auzită cu acuratețe de către public.

Microfoanele cu condensator, cunoscute și ca microfoane de studio funcționează printr-un condensator format dintr-o diafragmă subțire poziționată aproape de o plăcuță de metal, numită backplate.

În momentul în care undele sonore fac diafragma să vibreze, aceasta acționează ca un condensator, producând distanță între plăcuțe și cauzând astfel variații ale tensiunii de ieșire.

Acest tip de microfon de studio are nevoie de o sursă alternativă de alimentare. Aceasta poate fi de la baterii interne sau Phantom Power, o putere fantomă care se regăsește la preamplificatoarele de studio sau mixer.

Multe microfoane condenser au polaritatea omnidirecțională, reușind să capteze toate direcțiile sunetului în 360 de grade și având o acuratețe sporită în funcție de intensitatea frecvențelor.

Un sfat bun în acest sens, este să investești într-un microfon de studio profesional, indiferent dacă ai un studio de înregistrări sau unul amenajat acasă.

Microfoanele ribbon sunt extrem de recunoscute pentru capacitatea de a izola sunetul unui instrument de alte zgomote produse în aceeași încăpere.

Principiul de funcționare este o panglică metalică ondulată, aflată în câmpul magnetic al microfonului. Vibrațiile produse în interiorul câmpului magnetic formează un semnal electric, care este transmis prin sunetul de ieșire.

Semnalul electric este destul de slab, astfel că e nevoie de un transformator de putere pentru a fi utilizat.

Microfoanele ribbon au o polaritate bi-directională sau în 8. Practic, captează perfect sunetele provenite din fața și din spatele diafragmei și le anulează complet pe cele din lateral.

Sunt cele mai întâlnite microfoane pentru înregistrări stereo sau podcast, având o sensibilitate ridicată la frecvențe joase.

Microfoanele wireless sunt recunoscute pentru flexibilitatea oferită la aceeași calitate sonoră.

Pentru că lipsa firului reprezintă o comoditate pentru artist, vocalist, prezentator, vlogger și orice persoană care vrea să folosească un microfon, majoritatea brandurilor de microfoane profesionale au recreat modele de microfoane cu caracteristici specifice în versiunea de microfoane cu sistem wireless.

Vrei un nou microfon? Urmărește câteva criterii înainte de a-l alege

Sunt numeroase modele de microfoane disponibile pe piață, iar prețul lor variază în funcție de diferite criterii. Există microfoane performante și la prețuri mici, cât și la sume destul de consistente.

Totuși, în funcție de necesitatea pentru care îl folosești, un microfon profesional de calitate ridicată îți va oferi o mai bună calitate a sunetului și un confort îndelungat.

  • Alege tipul de microfon de care ai nevoie : dinamic, cu condensator sau ribbon
  • Urmărește forma și dimensiunea diafragmei : mare, medie, mică, rotundă sau în cifra 8
  • Caracteristica polară de care ai nevoie : omnidirecțională, bidirecțională sau cardioidă
  • Verifică sensibilitatea : crescută sau slabă
  • Frecvența : dacă este largă captează o multitudine de sunete, clare și explicite, dacă este mai mică, transmite mai puține coloane sonore
  • Aplicația pentru care îl folosești : vocal, pentru instrumente, studio, podcast, prezentări, etc.
  • Modelul : cu sistem fir, microfon wireless

Dacă ești în căutarea de microfoane profesionale, echipamente de studio, orice componentă de înregistrări sau instrumente muzicale, în magazinul SoundStil găsești tot ce ai nevoie și mai mult de atât!

Urmărește produsele pe care ți le dorești în studio, spațiu natural sau acasă și trăiește-ți visul cu stil.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

LA MULȚI ANI, IPEE ATI SA – Cunoscuta companie din Curtea de Argeș aniversează 17 ani de existență

Publicat

in

De

În urmă cu exact 17 ani, in data de 14 iulie 2004, într-o perioada extrem de agitată pe platforma industriala de nord a orasului, doi tineri directori ai fabricii de piese electronice desprinsă din ceea ce a fost odată IPEE Electroargeș anticipau o previzibilă pierdere a unui brand local și înființau IPEE AMIRAL TRADING IMPEX SA. Inginerii Liviu Nicolae și Bogdan Frujină, căci despre ei este vorba, au decis atunci că, orice ar fi, brandul IPEE trebuie să rămână un punct de reper in economia Argeșului dar și in inima argeșenilor care, încă din perioada comunistă, au pus bazele industriei de produse electronice si electrocasnice in Curtea de Argeș. Cu mari eforturi pe toate planurile, cei doi au reușit ca, în scurt timp, nu numai să salveze brandul atât de drag argeșenilor dar au reușit ceea ce și-au și propus atunci cand au mers la registrul comerțului să înregistreze noua firmă: să facă din noul IPEE o navă amiral a economiei argeșene. Iar cifrele demonstreaza ca Bogdan Frujină, Liviu Nicolae și marea lor echipa au reusit pe deplin acest lucru. Astfel, dacă în 2004, porneau cu doar 30 angajați și o cifră de afaceri de aproape 17 milioane lei, acum, la aniversarea a 17 ani de la infiintare, IPEE ATI dă de lucru la circa 200 argeseni si înregistreaza o cifra de afaceri consistentă, de peste 20 milioane lei, asta în actualele conditii de stress economic generalizat. Timp de 17 ani IPEE ATI a fost numai pe profit și a contribuit substanțial la bugetele locale și naționale. Gama de produse s-a diversificat de la an la an iar produsele fabricii IPEE din Curtea de Argeș pleacă în multe țări sub forma exportului. Cât despre calitatea produselor fabricate la IPEE ATI, este de ajuns sa spunem ca mulți, inclusiv chinezii, au incercat să le copieze, dar fără succes.

Așa cum ziarul nostru a fost alături de echipa IPEE ATI încă de la înființare, și acum, la 17 ani de existență impecabilă în economia orașului și a județului suntem tot alături de ei, de ceea ce înseamnă “fabricat în România”. LA MULȚI ANI IPEE ATI !

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend