Conecteaza-te cu noi

UTILE

Care sunt cele mai interesante obiecte pentru patiserie de la ContiGrup.ro?

Publicat

in

Pasionatii de patiserie merita sa aiba intotdeauna la dispozitie cele mai bune dispozitive de la ContiGrup.ro, astfel incat preparatele pe care le realizeaza sa fie gustoase si delicioase. Procesul de realizare a produselor de patiserie este unul care necesita nu doar atentie, ci si gramaje perfecte, intrucat numai astfel se poate ajunge la texturile ideale si savoarea dorita.

In randurile ce urmeaza sunt prezentate cateva dintre obiectele care nu trebuie sa le lipseasca niciodata patiserilor care se respecta si care inteleg cat de importanta este munca lor, dar si cum trebuie sa o eficientizeze!

Dospitoare

Dospitoarele sunt dispozitivele din bucatarie care ajuta la pregatirea produselor de patiserie intr-un mod eficient. Aceste aparate sunt prevazute cu numeroase spatii in care pot fi puse tavile si sunt realizate din materiale de calitate, menite sa reziste unei utilizari indelungate. Patiserii trebuie neaparat sa aiba astfel de dispozitive, intrucat numai asa vor fi mereu pregatiti pentru a scoate la vanzare produse delicioase!

Mixere planetare de la ContiGrup.ro

Intr-un secol in care automatizarea este unul dintre cuvintele care caracterizeaza numeroase domenii, nici bucataria nu a fost evitata. De exemplu, nimeni nu mai trebuie sa se ocupe de mixat manual, pentru ca exista mixerele planetare de calitate de la ContiGrup.ro, datorita carora cremele pentru prajituri, frisca si coca pentru diferite tipuri de delicii pot fi gata in doar cateva minute. Este suficient ca patiserii sa adauge in bolul special ingredientele pe care le doresc amestescate, iar apoi sa aleaga perioada de timp in care dispozitivele sa functioneze.

Malaxoare

Malaxoarele se numara si ele printre dispozitivele care trebuie sa existe in bucatariile profesionale, in care patiserii se ocupa de realizarea celor mai gustoase preparate. Este vorba despre aparate eficiente, care pot fi manuite foarte usor si care ajuta la realizarea aluatului pentru prajturi si multe alte elemente de patiserie, incepand de la conurile pentru tarte si pana la croissantele delicioase pentru micul dejun!

Cuptoare

Bineinteles, cuptoarele sunt indispensabile patiserilor care trebuie sa isi coaca bunatatile cat mai usor. Recomandat este ca specialistii in domeniu sa aleaga modele prevazute cu numeroase tipuri de programe, care sa fie luminate in interior, pentru ca prajiturile sa fie tinute sub o atenta supraveghere si care sa aiba un display automat, datorita caruia timpii sa fie in permanenta studiati. Cuptoarele pot fi independente sau incorporabile, in functie de tipul de spatiu in care urmeaza sa fie folosite.

Aparate pentru ciocolata

Nu in ultimul rand, patiserii au nevoie si de aparate pentru ciocolata. Cui nu ii place acest dulce minunat? Cu ajutorul dispozitivelor moderne, specialistii se pot ocupa de realizarea celor mai gustoase preparate, indiferent daca folosesc ciocolata alba, neagra, amara sau cu fructe. Important este ca patiserii sa fie atenti la gramaje si la perioada in care folosesc aparatele pentru ciocolata.

Pe langa toate cele mentionate mai sus, ContiGrup.ro ofera celor interesati si vitrine orizontale, aparate pentru caramelizat, dispensere sau masini pentru turnat foietajul. Practic, toate acestea sunt indispensabile pentru patiserii care se respecta!

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Pogramul magazinelor de Paști, actualizat – IATĂ PROGRAMUL Carrefour, Lidl, Kaufland, Penny și Auchan

Publicat

in

De

În plină pandemie marile lanturi de magazine au un program special pe care vi-l prezentam mai jos. Nu trebuie să uităm de recomandările în vigoare. Astfel, pe lângă declarația pe proprie răspundere, este recomandat să ne protejăm fața cu mască și mâinile cu mănuși. Nu trebuie să uităm și că intervalul orar11.00-13.00 este dedicat persoanelor peste 65 de ani.

Program magazine Carrefour

În perioada 16-17 aprilie, magazinele Carrefour vor fi deschise și vor avea un program normal, de la ora 08.00 până la ora 22.00. Sâmbătă însă, cu o zi înainte de Paște, carrefour va fi deschis de laora 08.00 până la ora 18.00. Pe 19 și 20 aprilie,în prima și a doua zi de paște, toate hypermarketurile vor fi închise. Din 21 aprilie,acestea îți vor relua programul obișnuit, între orele 08.00-22.00.

13-17 aprilie: deschis între 08.00 – 22.00

18 aprilie: deschis între 08.00 – 18.00

19, 20 aprilie: închis

21 aprilie: 08.00-22.00

Program magazine Lidl

Până vineri, magazinele Lidl vor fi deschise în intervalul orar 07.30-21.00. În data de 18 aprilie, cu o zi înainte de Paște, magazinele vor avea un program scurt și vor închide ușile la ora 17.00. În prima și a doiua zi de Paște, Lidl va fi închis.

Program magazine Penny

În ziua de Paște, toate magazinele Penny vor fi închise. Iată programul pentru perioada 16-20 aprilie:

16 aprilie 2020: 07.30-21.00

17 aprilie 2020: 07.30-21.00

18 aprilie 2020: 07.00-19.00

19 aprilie: închis

20 aprilie: 09.00-17.00

Program magazine Kaufland

Magazinele Kaufland vor funcționa în perioada sărbătorilor de Paște după următorul program:

15-17 aprilie 2020: 07.30-22.00

18 aprilie 2020: 07.30-16.00

19 aprilie 2020: închis

20 aprilie 2020: 09.15.00

Program magazine Mega Image

De Paște, toate magazinele Mega Image vor fi închise. Iată programul de funcționare în această săptămână:

16-17 aprilie: program prelungit, până la ora 22.00 sau ora 23.00,în funcție de unitate

18 aprilie: majoritatea magazinelor vor închide la ora 20.00

19 aprilie: închis

20 aprilie: 11.00-18.00

Program magazine Auchan

Lanțul de hypermarketuri Auchan va funcționa după un program special. Spre deosebire de anii trecuți, Auchan din Afi Cotroceni nu va mai fi deschis în prima zi de Paște. Pe 18 aprilie, magazinele vor fi deschise între orele 08.00-18.00, iar pe 19 și 20 aprilie va fi închis.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Cum poți recupera avansul dat pentru o nuntă sau organizarea altui eveniment – Depinde de ce ai semnat in contract

Publicat

in

De

În perioada stării de urgență, numeroase evenimente au fost și vor fi anulate (cu toate că ne apropiem de finalul perioadei declarate inițial, președintele urmează să decreteze prelungirea acesteia în curând). Avansul plătit de cel care închiriază un spațiu pentru un eveniment, cu eventualele pregătiri este o chestiune mai mult decât comună – ce se întâmplă însă cu avansul dacă evenimentul nu mai poate avea loc din cauza stării de urgență?

Multe întrebări au fost ridicate pe această temă de la începutul stării de urgență și până acum. De cele mai multe ori, oamenii spun că firmele nu vor să le mai dea banii înapoi, că nu au resursele financiare să o facă. În alte cazuri, li se propun alte date pentru evenimentele respective, adică o reprogramare care presupune că avansul rămâne la firmă și nu există nici costuri suplimentare (care, în mod normal, în cazul unei amânări, ar fi existat).

În momentul de față, adică pe perioada stării de urgență, evenimente precum nunți, botezuri ș.a. asemenea nu pot avea loc atâta vreme cât presupun adunarea laolaltă a atât de multor persoane. Situația nu este însă imputabilă nici celui care plătește pentru organizare, nici celui care organizează – vorbim de măsuri impuse de stat, ce vizează sănătatea publică.

Avansul este din punct de vedere juridic o pare din preț – prețul total al contractului făcut cu firma care se ocupă de organizarea evenimentului respectiv (care poate să însemne fie doar închirierea acelui local, fie și alte servicii conexe, precum furnizarea mâncării, băuturii, muzicii ș.a.m.d.).

Ca în orice altă discuție, atâta timp cât există un contract semnat între părți, la clauzele acestui contract trebuie să ne uităm prima dată. Nu este exclus ca în contract să scrie că avansul nu se restituie aproape niciodată sau se restituie doar în condiții extrem de dificile. Atâta timp cât a fost asumat de părți, el produce efectele respective.

Notă: Deși se discută foarte mult în situația actuală despre forță majoră, aplicarea sa nu este atât de simplă și nu orice eveniment poate fi calificat ca atare pentru toate contractele

În cazurile în care este propusă o reprogramare, majoritatea opiniilor pe care le-am văzut exprimate de avocați în forumul avocatnet.ro au mers în aceeași direcție: avansul nu se restituie.

Desigur, situațiile sunt diferite și niciun răspuns nu poate oferi o soluție general valabilă. Cert este că renegocierea contractului respectiv este punctul de pornire – o negociere care ar trebui să se desfășoare, în mod ideal, în scris (prin schimb de e-mailuri), astfel încât, dacă se ajunge acolo, să poată fi probată în instanță. Reprogramarea este, practic, soluția ideală pentru a nu pierde avansul.

Lucrurile devin însă ceva mai dificile dacă avansul a fost plătit fără să existe vreun contract – în schimbul sumei plătite, să zicem, persoana a primit o chitanță care nu spune foarte multe. Într-o atare situație, fără ajutorul unui avocat, banii sunt greu de recuperat dacă nu există bunăvoința organizatorului. Cel mai probabil, se ajunge la instanță (după terminarea stării de urgență).

O sumă de bani ce poate fi restituită – arvuna (garanție)

Din start, arvuna și avansul sunt două chestiuni diferite din punct de vedere juridic. Arvuna funcționează ca o garanție, dar părțile pot să o privească și ca pe o parte din prețul plătit, la final. Arvuna este tratată în Codul civil alături de clauza penală, fiind de două tipuri: confirmatorie și penalizatoare. „Arvuna se restituie când contractul încetează din cauze ce nu atrag răspunderea vreuneia dintre părți„, prevede Codul civil.

Arvuna este un sistem de garantare apropiat ca regim unei clauze penalizatoare si reprezintă o suma de bani pe care o parte o plăteşte celeilalte pentru garantarea angajamentului său contractual, adică pentru garantarea asumării, iar uneori, şi a executării obligaţiilor negociate (…) În cazul nefinalizării contractului sau neexecutării sale din partea celui căruia arvuna i-a fost plătita, ea acţionează penalizator, obligând pe acesta la plata unei sume duble celei primite. Aşadar, instituţional, plata arvunei se face anterior încheierii contractului, în vederea garantării încheierii sau/şi executării sale, daca in acest caz părţile i-au dat aceasta semnificaţie„, sublinia judecătora Bistrița într-un caz ceva mai vechi.

De pildă, așa cum arăta cineva recent, arvuna a fost definită expres în contract ca fiind o sumă plătită cu titlu de garanție și care se va restitui la final.

În concluzie, fiecare trebuie să parcurgă cu atenție termenii contractuali și să vadă ce și în ce condiții poate cere banii înapoi.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

PITEȘTI

Publicitate
Publicitate

Mioveni

În Trend