Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

CANCEL CULTURE lovește din nou: O legendă, CRITICATĂ pentru o replică de acum 40 de ani

Publicat

in

Activiştii încearcă să „anuleze” o legendă de la Hollywood pentru o replică de acum 40 de ani

Actorul şi regizorul Clint Eastwood a fost vizat de „cancel culture” pe reţelele de socializare săptămâna aceasta în urma unui clip dintr-un spectacol de premiere din anii 1970.

Activiştii încearcă să „anuleze” o legendă de la Hollywood pentru o replică de acum 40 de ani

Clipul în cauză provine de la Premiile Academiei din 1973 în care actorul Marlon Brando a refuzat să-şi accepte premiul pentru cel mai bun actor în „Naşul” şi, în schimb, a trimis un activist nativ american pe scenă pentru a deplânge modul în care Hollywood-ul a tratat indienii americani, notează SmartRadio care citează Fox News.

Eastwood, care la acea vreme jucase roluri în mai multe filme populare western, printre care „The Good, the Bad, and the Ugly” şi clasicul poliţistului „Dirty Harry”, a urcat apoi pe scenă pentru a prezenta premiul pentru cel mai bun film pentru „Naşul ”şi a făcut referire la remarcile lui Littlefeather înainte de a da premiul.

„Nu ştiu dacă ar trebui să prezint acest premiu, în numele tuturor cowboy-urilor împuşcaţi în toate westernurile lui John Ford de-a lungul anilor”, a glumit Eastwood.

Patruzeci şi opt de ani mai târziu, acea glumă a atras furia activistului progresist Rafael Shimunov care l-a atacat pe legendarul actor şi regizor pentru acest clip.

„1973: actorul nativ american Sacheen Littlefeather a fost huiduit (şi ironizat) la Oscar înainte de a fi batjocorit de Clint Eastwood şi aproape agresat fizic de John Wayne pur şi simplu pentru că a cerut ca indigenii să nu fie dezumanizaţi în film”, a scris Shimunov pe Twitter celor peste 50.000 de urmăritori ai săi.

Shimunov a adăugat apoi mai multe postari acuzându-l de rasism de-a lungul anilor pe Clint Eastwood, care lansat recent un film numit „Cry Macho”

Campania împotriva Eastwood pare să continue pe Twitter cu disputa între activişti si cei care îl apără pe regizorul „Cry Macho”, în vârstă de 91 de ani, informează mediafax.

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame

NATIONAL

Șobolani vii într-o patiserie din Bucureşti, ANPC a amendat cu 20.000 lei și a decis suspendarea activității

Publicat

in

De

Comisarii pentru Protecţia Consumatorilor au amendat cu 20.000 de lei o patiserie din sectorul 2 al Capitalei şi au retras definitiv de la comercializare aproximativ 300 de kilograme de produse alimentare, după ce au găsit un şobolan viu în incinta unităţii dar şi alte nereguli în urma controlului.

“În urma unei apariţii în spaţiul public a unor imagini cu un şobolan în rafturile unei patiserii, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) s-a autosesizat şi în seara zilei de 28 noiembrie 2021, echipe de control ale Comisariatului Bucureşti, coordonate de preşedintele ANPC, Mihai Culeafă, au efectuat un control la S.C. Lux Pan Pancor S.R.L., cu punctul de lucru în Şos. Pantelimon, nr. 258, din sectorul 2 al Capitalei, locul de unde proveneau imaginile. Deficienţele constatate de comisarii ANPC au fost: prezenţa unei rozatoare (şobolan viu), în incinta unităţii, utilizarea unor grătare cu rugină şi vopsea exfoliată, neigienizate, existenţa unor pereţi neigienizaţi, în zona de gătire, cu strat grosier de grăsimi şi arsuri, tavan cu exfolieri precum şi nerespectarea temperaturilor de păstrare a produselor alimentare în agregatul frigorific, materiile prime fiind depozitate la +15 grade Celsius”, se arată într-un comunicat al ANPC remis duminică.

De asemenea, comisarii au constatat lipsa identificării datei limită de consum, la toate produsele existente în spaţiul de lucru şi lipsa informării cu privire la prezenţa factorilor alergeni din produse.

În urma controlului, operatorul economic a fost sancţionat cu amendă contravenţională, în valoare de 20.000 lei, la care s-au adăugat următoarele măsuri complementare: retragerea definitivă de la comercializare a produselor alimentare aflate în unitate, în timpul controlului (aproximativ 300 kg), oprirea temporară a prestării serviciilor patiseriei şi propunerea suspendării activităţii pe o durată de cel mult 6 luni.

“Aşa cum am mai spus, atunci când ne sunt semnalate nereguli, consumatorii trebuie să ştie că ANPC răspunde prezent! O astfel de situaţie s-a întâmplat şi astăzi! O spun foarte clar: siguranţa şi sănătatea consumatorilor nu se negociază. Datoria noastră este de a-i proteja de incidente precum cel de astăzi, de la patiseria Lux Pan din Pantelimon, unde o rozătoare îşi vedea liniştită de habitat, acolo, în patiseria de unde zilnic copii, bunici, părinţi îşi cumpără produse. Este inadmisibil să întâmpinam astfel de situaţii, pentru că se ştie foarte clar că şobolanii sunt extrem de periculoşi, mai ales din cauza microbilor pe care îi pot răspândi. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor îşi propune ca în perioada următoare să continue să arate public, pe reţelele sociale şi nu numai, imagini/ clipuri cu acţiunile echipelor operative”, a declarat Mihai Culeafă, preşedintele ANPC, informează Agerpres.

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame
Citeste mai mult

NATIONAL

RAPORT Şase din zece manageri consideră curiozitatea angajaţilor o trăsătură foarte valoroasă

Publicat

in

De

Aproape trei sferturi (72%) dintre managerii din companiile globale consideră curiozitatea angajatului o trăsătură foarte valoroasă, în timp ce mai mult de jumătate (59%) s-au declarat de acord că aceasta are un impact real asupra evoluţiei afacerii, relevă datele celui mai recent raport realizat de SAS, lider global în soluţii de analiză avansată de date, în parteneriat cu reţeaua profesională LinkedIn, anunță Agerpres.

Raportul SAS Curiosity@Work arată, totodată, că 51% dintre angajaţii mai curioşi au performanţe mai bune la locul de muncă. În acelaşi timp, informaţiile centralizate de LinkedIn evidenţiază faptul că, de la an la an, s-a înregistrat o creştere cu 158% a ratei de engagement pentru postările şi articolele care menţionează curiozitatea, un salt de 90% a numărului de anunţuri de angajare care menţionează curiozitatea şi o majorare cu 87% a postărilor în care sunt menţionate abilităţi asociate cu sau legate de curiozitate.

Potrivit sursei citate, în mediul actual de lucru, în care majoritatea companiilor au adoptat deja un sistem hibrid de muncă, iar unele chiar full-remote, 60% dintre manageri consideră că este deosebit de dificil să păstreze moralul şi motivaţia angajaţilor la un nivel ridicat. Peste jumătate dintre aceştia (52%) se confruntă cu provocări în păstrarea angajaţilor valoroşi şi în a-i determina să colaboreze cu succes cu alte echipe şi departamente (50%).

Totuşi, 62% dintre respondenţi apreciază eficienţa şi productivitatea mai ridicate ca fiind printre cele mai valoroase beneficii ale curiozităţii angajaţilor, iar într-o pondere similară o mai bună gândire creativă şi orientată spre soluţii. De asemenea, 58% din totalul celor intervievaţi apreciază colaborările mai solide între angajaţi, echipe, departamente, precum şi implicarea şi satisfacţia mai ridicată în rândul salariaţilor.

În plus, cei mai mulţi manageri sunt de acord că valoarea curiozităţii este mai evidentă atunci când angajaţii trebuie să inoveze soluţii noi (62%), să abordeze probleme complexe (55%), să analizeze date (52%).

Conform cercetării, pentru ca organizaţia lor să reuşească în următorii trei ani, managerii declară că au nevoie de angajaţi cu expertiză tehnică în domenii ca inteligenţa artificială (63%) şi analiza de date (60%), precum şi de atribute personale precum gândirea creativă (59%) şi rezolvarea problemelor (59%). Pe de altă parte, managerii spun că se luptă să găsească noi angajaţi cu această combinaţie de abilităţi tehnice necesare (65%) şi atribute personale (60%), cum ar fi curiozitatea, de care departamentele pe care le conduc au nevoie pentru a merge mai departe.

În timp ce majoritatea managerilor chestionaţi consideră curiozitatea valoroasă, mulţi se confruntă cu provocări în promovarea şi încurajarea acestei aptitudini. Astfel, doi manageri din cinci recunosc că nu reuşesc să identifice curiozitatea în rândul candidaţilor (47%) şi a subalternilor (42%).

Majoritatea managerilor (79%) afirmă că încurajează curiozitatea în întreaga companie, inclusiv în cadrul trainingurilor (79%), evaluărilor (76%), promovărilor (74%) şi criteriilor de angajare (74%). Aceştia apelează la o varietate de metode pentru a încuraja şi mai mult această trăsătură valoroasă în rapoartele lor directe, permiţându-le angajaţilor inclusiv utilizarea timpului de lucru pentru a explora proiecte personale şi pasiuni (60%), coaching sau mentorat (59%) şi aprecierea publică a angajaţilor care demonstrează curiozitate (69%), se menţionează în raportul de specialitate.

Sondajul global SAS a fost realizat în perioada 19 august – 5 septembrie 2021, în rândul a 1.973 de manageri din şase ţări: Brazilia, Germania, India, Singapore, Regatul Unit al Marii Britanii şi SUA. De asemenea, SAS a colaborat cu LinkedIn pentru a analiza conversaţiile despre curiozitate pe platforma sa. Acest lucru a fost realizat printr-o analiză a postărilor (inclusiv a anunţurilor de angajare) şi a competenţelor listate de utilizatori (perioadele 1 iulie 2019 – 31 iulie 2020 şi 1 august 2020 – 30 august 2021).

SAS este liderul soluţiilor de analytics, ce sprijină şi inspiră clienţii din întreaga lume să transforme datele în informaţii valoroase.

Comenteaza cu profilul de FB
Reclame
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend