Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

BOMBĂ COVID ÎN ARGEȘ – 40 persoane infectate la centrul de la Vulturești – ȘEDINȚĂ DE URGENȚĂ LA PREFECTURĂ

Avatar

Publicat

in

Noi rezultate ale testelor COVID-19 efectuate în centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Argeș”

În urma testărilor COVID-19 din ultima perioadă până în prezent, în cadrulComplexului de Servicii pentru Persoane cu Dizabilități Vulturești,din totalul de 54 de beneficiari instituționalizați, și respectiv 57 de salariați,un număr de 29 de beneficiari și, respectiv 11 salariați sunt confirmați pozitiv.

Publicitate

Dintre beneficiarii pozitivi,un număr de 8 sunt internați în unități sanitare COVID din județul Argeș, dar și din alte județe din țară, iar 21 beneficiari pozitivi au rămas în unitate. Dintre salariații confirmați COVID – 19, unul se află internat în spital, ceilalți 10 fiind izolați la domiciliu.

Dată fiind evoluția epidemiologică actuală de COVID-19-IAAM, au fost luate o serie de măsuri urgente care se impun în conformitate cu recomandările din partea Direcției de Sănătate Publică Argeș.

În acest context, dar și ținând cont de specificul acestui centru s-a decis:

– modificarea modului de amplasare în camere și în pavilioane a asistaților, a spațiilor comune în care ar putea să se întâlnească aceștia;

– separarea, cazarea și izolarea asistaților în trei categorii(persoane pozitive COVID-19, persoane negative care au fost în contact direct cu persoane pozitive COVID-19 și persoane negative care nu au avut contact cu persoane pozitive). Pentru fiecare din cele trei categorii, se vor asigura circuite complet separate;

– suspendarea organizării activităților în comun;

– servirea mesei în camere, ci nu în sala de mese;

– desemnarea personalului de îngrijire, SEPARAT, pentru persoanele pozitive COVID-19, respectiv negative;

– transmiterea către DSP Argeș, în format electronic, a graficului de lucru al personalului, precum și triajul epidemiologic și documentele medicale privind controalele medicale/tratamentele/concediile medicale din ultima perioadă până în prezent.

– transmiterea comorbidităților, pentru fiecare persoană pozitivă COVID-19;

– efectuarea curățeniei și dezinfecției, precum și aerisirea repetată a spațiilor;

– educație sanitară pentru asistați cu accent pe eticheta tusei/strănutului și igiena mâinilor;

– utilizarea obligatorie a echipamentului de protecție: mască chirurgicală ce va acoperi nasul și gura schimbată la 3 ore și la nevoie, mănuși schimbate după fiecare manevră făcută la asistat, botoși, bonetă, halat ( când se intră la negativi, combinezon, mască FFP3, ochelari de protecție, 2 perechi de mănuși (când intră negativi la pozitivi);

– interzicerea primirii de noi beneficiari și a vizitelor externe;

– apelarea la numărul 112, pentru cazurile la care apar manifestări de boală, menționând dispecerului că în unitate evoluează un focar.

Un aspect extrem de important care trebuie menționat în situația actuală, este acela că beneficiarii Complexului de Servicii pentru Persoane cu Dizabilităţi Vultureşti sunt persoane cu patologie psihică. De aceea, cei 21 de beneficiari care au rămas în cadrul Complexului necesită o atenție sporită, fiind nevoie de o supraveghere de specialitate permanentă.

Vă reamintim faptul că în urma testărilor efectuate în data de 07.07.2020, la Complexul de Locuințe Protejate Buzoești și Centrul de Copii ”Sf.Andrei”, Pitești, au fost confirmați pozitiv cu virusul SARS-COV-2 un număr de 9(nouă) angajați și un număr de 16 beneficiari, din cadrulC.L.P. Buzoești, respectiv o angajată din cadrul Centrului de Copii ”Sf.Andrei”, Pitești.

Pentru intervalul 07.07.2020 – 29.07.2020 este realizată o programare pentru testarea tuturor angajaților și beneficiarilor din toate cele 21 de servicii de tip rezidențial din subordinea D.G.A.S.P.C. Argeș. Astfel, vor fi testate un număr total de 1355 de persoane, din care 728 de angajați și 627 de beneficiari.

Este o perioadă dificilă pe care instituția noastră o gestionează cu toate resursele materiale și umane de care dispune. Astfel, conducerea instituției, alături de specialiștii din cadrul compartimentelor din aparatul propriu, dar și de personalul angajat în centrele din subordine fac toate eforturile pentru a trece cu bine de această situație.

Încă de la începutul situației epidemiologice actuale, D.G.A.S.P.C. Argeș a elaborat un Plan de măsuri pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus, atât pentru centrele rezidențiale din subordine, cât și în cadrul aparatului propriu, iar instituția noastră a asigurat materiale de protecție(mănuși, măști, materiale de dezinfecție), în toate centrele rezidențiale din subordine.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Procedura ce trebuie respectată pentru închirierea unui mobilier pentru evenimente

Avatar

Publicat

in

Evenimentele importante din viaţa oricărui om sau dintr-o companie nu sunt reuşite fără servicii de închirierea unui mobilier pentru evenimente. Condiţiile necesare desfăşurării optime a unui eveniment, fie că sunt legate de confort, echipamente sau mobilier, sunt acum posibile cu ajutorul unei echipe de specialişti în organizarea de evenimente în toată ţara.

Ce trebuie luat în considerare atunci când se apelează la serviciile de închirierea unui mobilier pentru evenimente?

Publicitate

Unul din cele mai importante considerente ce trebuie luate în calcul în organizarea unui eveniment este apelarea la specialişti în domeniu, care dispun de toate mijloacele necesare ce ţin de logistică şi de mobilier de bună calitate, necesar evenimentelor importante.

În plus, persoanele care doresc să închirieze mobilier pentru evenimente trebuie să aibă în vedere şi faptul că pot exista circumstanţe neprevăzute la un eveniment, cum ar fi prezența mai multor persoane decât era planificat. De aceea, două-trei scaune, o canapea sau o masă în plus nu strică niciodată.

Nu în ultimul rând, este foarte important de avut în vedere faptul că atunci când se închiriază mobilier pentru evenimente, incidentele neprevăzute pot aduce mici “daune”, care pot fi preîntâmpinate prin acoperirea meselor şi scaunelor cu materiale textile, pentru a le proteja în primul rând şi, în același timp, pentru a da o notă stilistică evenimentului.

Aranjarea mesei pentru evenimentele importante

Organizarea evenimentelor personale, corporate sau private, precum şi organizarea petrecerilor cu diferite ocazii, se poate dovedi destul de dificilă pentru cei care nu au la îndemână tot ceea ce le este necesar. Opţiunea de amenajare a mesei poate reveni specialiştilor companiei, astfel încât mise-en-place-ul să fie de efect.

·  Tacâmuri şi veselă de efect

Primul lucru pe care trebuie să îl ia în calcul persoanele care organizează un eveniment este prezenţa unor tacâmuri, veselă și pahare de efect, care vor fi la dispoziţia invitaţilor. Calitatea produselor de acest gen şi utilizarea lor conformă transmit un mesaj invitaţilor, legat de importanța evenimentului.

·  Aranjarea mesei

Aranjarea mesei include atât modul în care sunt dispuse tacâmurile şi vesela pe masă, cât şi modul în care sunt aşezate scaunele în jurul mesei şi materialele cu care este acoperită masă, în ton cu cromatica evenimentului. Aranjarea mesei este unul din cele mai importante criterii pe care le iau în considerare invitaţii atunci când vorbesc despre reuşita petrecerii.

Închirierea mobilierului pentru evenimente în aer liber

Persoanele care decid ca evenimentul pe care îl găzduiesc să aibă loc în aer liber, pot opta pentru închirierea mobilierului adecvat unui garden party sau roof party de excepţie. De aceea, podeaua adecvată montată în locul desfăşurării petrecerii, precum şi pavilioanele care adăpostesc mesele pentru invitaţi, scaunele elegante şi canapelele lounge sunt doar câteva dintre accesoriile pe care trebuie să le ia în calcul organizatorii evenimentelor.

Pentru că mobilierul de petrecere de înaltă calitate şi modern costă foarte mult, iar achiziţionarea mai multor mese şi scaune pentru unul sau două evenimente este o risipă de bani, serviciul de închiriere mobilier evenimente ajuta organizatorii să facă economii substanţiale la buget şi să obţină un rezultat profesional.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Nicușor Dan, prima reacție despre realimentarea cu apă caldă a Bucureștiului: ‘Nu o să putem să schimbăm conducte în perioada asta’

Avatar

Publicat

in

De

Nicușor Dan a declarat că mandatul său ca primar general va începe undeva pe 10 octombrie și iarna va începe pe 15 noiembrie, deci timpul este prea scurt pentru a schimba conductele ce asigură apa caldă, dar promite că va asigura stocuri în perioada de avarie.

„Mandatul meu va începe undeva în jur de 10 octombrie, iarna o să înceapă pe 15 noiembrie, nu o să putem să schimbăm conducte în perioada asta. Ce pot să promit este că în acest interval vom asigura stocuri pentru avariile, care în mod sigur vor fi foarte multe, vom asigura echipamente, vom asigura instrumente de detecţie a avariilor. Pe problema termoficării sunt două probleme – una de fond, că trebuie să înlocuim inelul principal, durează mult, dar ne vom apuca în primăvară pentru că avem banii europeni, şi una de intervenţie rapidă când avariile se produc, până când vom rezolva problema mare de fond, şi asta e ce pot să promit acum”, a afirmat Nicuşor Dan.

El a adăugat că Pasajul Doamna Ghica este o construcţie ilegală în prezent, iar pasajul Ciurel a costat prea mult faţă de scopul şi utilitatea pe care le are.

„Ciurelul este o lucrare de infrastructură, care a costat prea mult faţă de ce face, dar această lucrare de infrastructură poate să fie utilă. Trebuie doar să faci un studiu de trafic local, să vezi ce probleme poate să rezolve, trebuie să dimensionezi nişte intersecţii, să pui nişte semafoare şi asta n-o să facă mare lucru, dar măcar n-o să facă cozile pe care le-am văzut cu toţii în imaginile difuzate de televiziuni. Pasajul Doamna Ghica este un pasaj început fără actele necesare, deci nu are PUZ şi nu are nici Studiul de Stabilitate a Clădirilor Învecinate. Nu este legal. Este o construcţie ilegală, da, pentru care Inspectoratul de Stat în Construcţii a constatat că este ilegală, numai că fiind campanie electorală probabil că s-au ferit să intre într-o dezbatere cu primarul în funcţie. Pasajul Doamna Ghica este o lucrare corectă, ea face parte din Inelul Median, care urmează să fie construit şi care să fluidizeze traficul. Proiectul corect este şi cu linie de tramvai şi, în orice caz, proiectul trebuie să fie legal”, a completat Dan.

Publicitate

Privitor la problema ambroziei în Bucureşti, Nicuşor Dan a spus că „este o chestiune care ţine de poliţiile locale ale sectoarelor”.

„Ce pot să promit este că prin Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti ne vom ocupa de coordonarea acestei probleme. E o chestiune foarte simplă. Trebuie să identificăm terenurile virane din Bucureşti şi în plus, pe o hartă pe care putem să o facem în două zile online, cetăţenii să ne spună ei înşişi care sunt terenurile pe care le văd cu ambrozie”, a explicat Nicuşor Dan.

Chestionat dacă va închide şcolile în cazul unor condiţii meteo extreme, Dan a răspuns: „Nu, am considerat-o exagerată. Bine, dacă este mare urgie şi pot să cadă crengi, e posibil, dar pentru o ninsoare de 30 de centimetri nu se pune problema să închidem şcolile”.

Chestionat dacă se va face puşcărie în rândul oamenilor din administraţia anterioară, el a replicat: „Aş paria pe asta, da”, conform news.ro.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend