Conecteaza-te cu noi

AUTO

BMW depăşeşte Audi şi revine pe primul loc după primele trei luni 

Publicat

in

Primul trimestru al anului 2015 s-a încheiat, iar cifrele sunt extrem de bune pentru principalii constructori de automobile premium. Toţi cei trei constructori germani de pe primele poziţii ale clasamentului au raportat din nou creşteri record, iar luna martie a fost extrem de profitabilă pentru BMW, Audi şi Mercedes-Benz. Tripleta constructorilor premium a vândut în luna martie mai mult decât anul trecut, iar BMW a reuşit să răstoarne din nou ierarhiile. După ce Audi a ţinut capul de afiş şi a fost lider în ianuarie şi februarie, constructorul din Ingolstadt a pierdut din avânt şi a trecut pe locul doi în clasamentul general, în spatele bavarezilor de la BMW. Oficialii de la Munchen sunt probabil foarte mulţumiţi de cifrele înregistrate după primul trimestru.

BMW revine pe primul loc în clasamentul premium
BMW Group (mărcile BMW, Mini şi Rolls-Royce) încheie primul trimestru cu un nou record all-time de vânzări. Grupul bavarez a vândut în cele trei luni 526.669 unităţi, ceea ce semnifică o creştere de 8.1 procente faţă de anul trecut. De asemenea, luna martie este cea mai bună din istoria mărcii, cu livrări de 232.556 de automobile. „Acesta a fost cel mai bun trimestru din istoria companiei noastre şi am reuşit, la nivel global, creşteri ale vânzărilor în toate regiunile”, a declarat Ian Robertson, membru în Consiliul de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW.
Marca BMW a fost aproape să atingă pragul de 200.000 de unităţi livrate într-o lună, cu 195.593 de automobile vândute în martie 2015. Este un nou maxim pentru această lună. Faţă de anul trecut, vânzările BMW au crescut cu 5.1%. Cel mai bun prim trimestru din istoria mărcii se încheie cu un total de 451.576 unităţi livrate, cifră care duce BMW pe primul loc în clasamentul constructorilor premium la nivel global. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, marca BMW a înregistrat o creştere de 5.4%. Principalele modele „vinovate” pentru această creştere sunt Seria 2, Seria 2 Active Tourer, dar şi SUV-urile X4, X5 şi X6. În luna martie, BMW a livrat şi peste 2.600 de automobile cu propulsie electrică din gama i.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Specialiștii dau verdictul: „Sunt necesare măsurile de descurajare a utilizării mașinii personale”

Publicat

in

De

România se confruntă cu o creștere semnificativă a parcului auto, fiind de asemenea în topul orașelor cu trafic aglomerat

„Răspândirea mașinilor personale ca «bun de masă» a condus la o politică de adaptare a orașului modern la cerințele automobilelor, în detrimentul oamenilor”, este de părere conf. dr. arh. Mihaela Hermina Negulescu, care predă un curs de „mobilitate urbană” studenților din anul III de la Facultatea de Urbanism din cadrul Universității de Arhitectură „Ion Mincu” din București și coordonează un program de master pe aceeași temă.

Bucureștiul suferă și de pe urma unei planificări urbane după un model dintr-o perioadă în care nu existau atât de multe mașini personale. Pentru că era comunism.

Și, imediat după ce comunismul a dispărut, au început să apară mașinile. Din ce în ce mai multe.

„La noi, explozia automobilității s-a produs începând cu 1990, într-un context de planificare și expertiză nepregătit să o gestioneze corect ”, spune Negulescu.

„Singura problemă, ca de obicei în România, este că administrația locală comandă studii, unele bine făcute, ca acesta, după care nu face nimic cu ele”, este părerea unui alt arhitect consultat de Digi24.ro, Mihai Munteanu.

Vezi și:

Nimic nu mai este sigur în România, nici să dai șpagă. Întâlnirile de afaceri se mută peste granițe

Un fost senator român trage un puternic semnal de alarmă: Serviciile secrete ale Federației Ruse organizează o misiune de destabilizare a societății române

Veste importantă! Pensii mai mari doar pentru anumiți pensionari

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

E SUPERBĂ ! DACIA SPRING: REVOLUȚIA ELECTRICĂ „BY DACIA” – Cea mai accesibilă mașină 100% electrică din Europa

Publicat

in

De

  • Dacia Spring prefigurează cea mai accesibilă mașină 100% electrică din Europa.
  • Primul model de segment mini al gamei Dacia, cu 4 locuri încăpătoare.
  • O ofertă ideală atât pentru serviciile de mobilitate cât și pentru clienții particulari.

Boulogne-Billancourt, 3 martie 2020 – Fidelă reputației sale de ingeniozitate, Dacia deschide o nouă pagină din istoria sa, odată cu prezentarea showcar-ului Dacia Spring care prefigurează primul model 100% electric al mărcii.

În ultimii 15 ani, Dacia și-a lăsat amprenta asupra pieței auto, reușind două adevărate revoluții prin modelele Logan (pe piața vehiculelor noi) și Duster (în segmentul SUV).  Marca a știut să evolueze și să se adapteze nevoilor utilizatorilor rămânând fidelă valorilor sale : o ofertă de mașini simple, moderne, fiabile și robuste, la prețul corect. Un adevărat success story care i-a permis să seducă 6,5 milioane de clienți și să se impună ca lider european al vânzărilor către persoane fizice cu modelele Logan, Sandero și Duster.

O nouă rEVoluție Dacia

Dacia Spring electric se înscrie în viziunea Grupului Renault de a oferi o mobilitate durabilă, accesibilă tuturor, respectând valorile și filozofia mărcii Dacia. Acest showcar prefigurează un model de segment mini cu 5 uși și 4 locuri, beneficiind de o motorizare 100% electrică. Spațios, vehiculul afișează atributele recunoscute ale mărcii : simplitate, robustețe și accesibilitate.

Ușoară și compactă, versiunea de serie vizează o autonomie de circa 200 km conform normelor WLTP, fapt care garantează o utilizare polivalentă, atât în mediul urban, cât și pe trasee interurbane. Modelul de serie va fi disponibil în 2021. 

Pentru a reuși această nouă revoluție, Dacia profită de experiența de 10 ani a Grupului Renault, pionier și lider în materie de mobilitate electrică.

Un mini electrizant.

Caroseria de culoare gri închis, cu elemente decorative portocalii fluorescente, beneficiază de protecții laterale și de scuturi integrate în barele față și spate. Aspectul de SUV este subliniat de garda la sol supra-înălțată și de prezența barelor de pavilion. Showcar-ul Dacia Spring este un vehicul de segment mini electric și electrizant. Dimensiunile sale reduse îl recomandă ca soluția ideală pentru o utilizare zilnică fără griji.

O atenție deosebită a fost acordată blocurilor optice. În partea frontală, farurile100% LED sunt divizate în două niveluri: o linie orizontală în partea superioară și o serie de elemente grafice integrate în bara de protecție. În spate, cele 4 blocuri optice, de asemenea 100% LED, formează un dublu Y, anunțând viitoarea identitate luminoasă a modelelor Dacia.

Partea frontală a showcar-ului Spring, cu noua semnătură luminoasă și cu profilul specific al capotei și al calandrului, exprimă robustețe.

Un viitor comercial aflat sub semnul a două utilizări distincte.

Beneficiind de o motorizare 100% electrică și de o baterie adaptată pentru o utilizare cotidiană, Dacia Spring răspunde nevoilor pragmatice de mobilitate urbană și interurbană. Robust, vehiculul oferă atât clienților particulari, cât și proprietarilor de flote, toate avantajele mașinilor electrice: ușurința în manevrare, funcționarea silențioasă, absența vibrațiilor, emisiile zero. În plus, alimentarea este simplă, iar nevoile de întreținere ale vehiculului sunt reduse.

Dacia Spring reprezintă astfel o soluție ideală pentru noile servicii de mobilitate, precum flotele de vehicule în car-sharing. Versiunea de serie va fi propusă așadar și pe această piață, în care Grupul Renault este deja angajat cu cea mai mare flotă de vehicule în car-sharing din Europa (7 800 ZOE, Kangoo Z.E. și Twizy).

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

SUSȚINE PRESA LIBERĂ

Dacă ești mulțumit de activitatea noastră și crezi că facem o presă liberă, ne poți sprijini să contiumăm în slujba ta, fără a fi nevoiți să încheiem contracte cu statul. Pentru fiecare donație, îți publicăm pe site si print 3 anunturi la loc vizibil.

Publicitate

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend