Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

Aveţi datorii la Fisc? ANAF a publicat un ghid cu privire la anularea obligaţiilor accesorii în cadrul restructurării financiare

Publicat

in

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat recent pe site-ul instituţiei, mai exact pe site-ul Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov, un ghid care clarifică aspectele privind anualea obligaţiilor accesorii în cadrul restructurării financiare.

Acest document include informaţii despre cine poate beneficia de aceste prevederi, care sunt oblifaţiile care pot fi anulate, care sunt condiţiile care trebuie îndeplinite pentru anularea accesoriilor şi, cel mai important, care este procedura ce trebuie urmată în acest context.

Cine poate beneficia?

• Persoane juridice, persoane fizice sau entităţi fără personalitate juridică cu datorii restante la 31.12.2018 mai mici de un milion de lei;

• Persoane fizice sau entităţi fără personalitate juridică, unităţi administrativ-teritoriale sau subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti precum şi instituţiile publice cu datorii restante la 31.12.2018 mai mari de un milion de lei.

Articol 23 alineate (1) şi (2) Ordonanţa Guvernului 6/2019

Ce se poate anula?

Dobânzile, penalităţile şi alte accesorii aferente:

• obligaţiilor bugetare principale, inclusiv diferenţelor de obligaţii bugetare principale declarate suplimentar după 01.01.2019 prin declaraţie rectificativă, pentru care s-a împlinit scadenţa sau termenul de plată până la 31 decembrie 2018 inclusiv;

• diferenţelor de obligaţii bugetare principale stabilite prin decizie de impunere comunicate până la data de 31 decembrie 2018 inclusiv, chiar dacă pentru acestea nu s-a împlinit termenul de plată;

• altor obligaţii de plată individualizate în titluri executorii emise potrivit legii şi existente în evidenţa organului fiscal în vederea recuperării la data de 31 decembrie 2018 inclusiv.

• obligaţiilor bugetare cu termene de plată până la data de 31 decembrie 2018 şi stinse până la această dată

• obligaţiilor pentru care sunt în derulare înlesniri la plată la 31.12.2018 pentru care, în cursul anului până la 15.12.2019, înlesnirea la plată îşi pierde valabilitatea;

• obligaţiilor stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată la data de 31 decembrie 2018 pentru care, până la 15.12.2019, încetează suspendarea executării sau debitorii depun o cerere de renunţare la efectele suspendării executării.

Articol 23 alineate (3)-(6), articol 26 Ordonanţa Guvernului 6/2019

Materialul informativ integral îl puteţi vedea AICI

Comenteaza cu profilul de FB

BUSSINES

Transport câini și pisici pe ruta România – Anglia, chiar și în contextul Brexit-ului

Publicat

in

Cu privire la Brexit, cea mai mare temere a europenilor și a britanicilor de asemenea se referă la modul în care noul context va afecta viața oamenilor și companiile din anumite domenii. Un astfel de domeniu aparte este cel al transportului de animale de companie. Există firme specializate, cu experiență de mulți ani la nivel comunitar, axate pe transport câini și pisici între Anglia și anumite țări europene, inclusiv România. De asemenea, posesorii de animale de companie pot fi afectați de noua legislație și dacă decid să se ocupe pe cont propriu de călătoria câinilor și pisicilor, alături de ei, desigur.

Vestea bună este că, momentan, deși Brexitul s-a produs pe data de 31 ianuarie 2020, până la finalul acestui an, teoretic, nimic nu se schimbă din punct de vedere tehnic în relațiile dintre Marea Britanie și țările din Uniunea Europeană. Este o perioadă de tranziție gândită în ideea că, între timp, se vor negocia unele acorduri benefice de ambele părți. Între timp, în ceea ce privește cel puțin călătoriile (inclusiv pentru animale de companie) și comerțul în general, lucrurile se desfășoară în mod normal.

Temeri există pentru perioada care va începe din anul 2021. Firmele care activează în domeniul transporturilor de animale de companie se tem de legislația greoaie care ar face extrem de complicat acest proces. În prezent, românii (și britanicii) care au nevoie de transport de animale de companie între România și Anglia o pot face foarte simplu pe care rutieră, fără stres și la costuri decente, apelând la o firmă specializată. Transport câini Marea Britanie se face astfel cu vehicule special prevăzute pentru astfel de călătorii ale animalelor, vehicule avizate legal la nivel european. Există și acum o birocrație destul de vastă, dar atât timp cât se cunosc toate aspectele legale, ele pot fi îndeplinite fără probleme într-un timp scurt de pregătire.

Transport pisici Marea Britanie și transport câini Marea Britanie este realizat de către o firmă românească pe sistem door to door, adică animăluțul este luat de la o adresă dintr-o țară și este dus la o altă adresă din cealaltă țară. Transportul este efectuat în cele mai bune condiții. Se respectă cele mai înalte norme internaționale, astfel încât câinii și pisicile să aibă o călătorie cât se poate de ușoară. Animalelele se bucură de o temperatură optimă, indiferent că afară este foarte cald sau foarte rece.

Astfel, transportul se poate face în orice anotimp! Vehiculele sunt prevăzute cu cuști special adaptate măsurilor animalelor. Fiecare se va bucura de spațiul său personal, fără a intra în contact cu alte animale. Câinii și pisicile primesc în mod regulat hrană și apă și, dacă este cazul, se ține cont de regimul alimentar ce trebuie urmat. Câinii se bucură și de pauze de plimbare, practic fiecare element este stabilit împreună cu stăpânul.

Transport pisici Anglia și transport câini Anglia se va realiza și în viitor, rămâne de văzut în ce condiții. Ideal este să se colaboreze cu o astfel de firmă specializată în transport internațional de animale de companie, pentru că evident există experiență practică și, în plus, reprezentanții firmei sunt mereu la curent cu orice potențială modificare a legislației dn domeniu.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

BUSSINES

Investiția în IT second hand – oportună și pentru acasă, și pentru mediul office

Publicat

in

Conceptul de second hand nu are o imagine foarte bună în rândul utilizatorilor, însă totul ține de nișa despre care vorbim. Spre exemplu, dacă ne referim la automobile second hand, categoria este extrem de populară, cele mai multe achiziții auto făcându-se exact pe acest segment. Un obiect utilizat nu înseamnă neapărat vechi sau mai puțin funcțional, ci poate fi o oportunitate de achiziție grație prețului semnificativ mai mic față de cel al produsului similar sau asemănător, însă din categoria nou, din comerțul standard.

În domeniul IT, piața second hand propune o mare varietate de produse – laptopuri, computere desktop, monitoare, imprimante, echipamente multifuncționale… Astfel de produse second hand sau refurbished au aparținut de obicei unor corporații și au fost utilizate pe termen scurt, până la apariția unor noi vârfuri de tehnologie pe segmentele respective. Pentru IMM-uri și pentru utilizatorii individuali, investiția în IT second hand precum produsele prezentate pe website-ul laptopdell.ro este cu siguranță o mare oportunitate.

De ce există o diferență atât de mare de preț între noi și second hand, chiar dacă perioada de utilizare a fost foarte mică, iar produsele second hand arată și funcționează (aproape) ca unele noi? Răspunsul ține mai ales de contextul de piață. Produsele noi înglobează foarte multe costuri, de la marketing, promovare, comisioane de vânzări, până la investițiile inițiale ale brandurilor în cercetare, inginerie, dezvoltare. Ulterior, la o viitoare vânzare, corporațiile consideră produsele respective drept amortizate la nivel de cost de operare, ceea ce determină oportunități majore pentru noii clienți.

Indiferent dacă se achiziționează un laptop sau un monitor second hand, acesta va fi cu siguranță de la un brand de top, tocmai pentru că achizițiile firmelor mari se axează numai pe produse cu mărci de calitate superioară. Produsele în sine sunt de calitate profesională, la cele mai înalte standarde, poate chiar mai bune decât unele dintre produsele disponibile pe piața de retail, adresate consumatorilor casnici.

Un utilizator individual sau un IMM poate profita astfel la maximum de oportunitățile pieței second hand. De altfel, în zona IMM, succesul ține mereu de oportunități. Sunt multe exemple, un IMM trebuie să se miște rapid și să caute avantaje de competitivitate. Inclusiv pe zona de seo – vezi detalii pe optimizare-seosite.ro. În ansamblu, o firmă de dimensiuni reduse trebuie să acționeze astfel încât să aibă cheltuieli cât mai mici, dar să beneficieze de acces la standardele ridicate din piață. Tehnologia de top, prin astfel de „scurtături”, este de fapt mereu disponibilă inclusiv jucătorilor mai mici, chiar dacă bugetele din IT&C sunt alimentate de cheltuielile mari făcute de corporațiile dornice să testeze tot ceea ce este mai nou.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend