Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Ana Bogdan, învinsă în optimile turneului Winners Open (WTA)

Publicat

in

Jucătoarea română de tenis Ana Bogdan, a treia favorită, a fost învinsă fără drept de apel de sârboaica Aleksandra Krunic, cu 6-3, 6-3, miercuri, în optimile de finală ale turneului Winners Open, primul turneu WTA care are loc la Cluj-Napoca şi care e dotat cu premii totale de 235.238 dolari.

Krunic (28 ani, 268 WTA), venită din calificări, a dominat jocul şi s-a impus după o oră şi 23 minute.
Ana Bogdan (28 ani, 102 WTA) va fi recompensată cu un cec de 3.675 de dolari şi 30 de puncte WTA.

Singurul duel anterior dintre cele două a avut loc în 2019, în optimi, la Bol (Croaţia), Krunic câştigând cu 6-2, 6-1.

În sferturile de finală, Krunic o va înfrunta pe Anna Karolina Schmiedlova (Slovacia), care a dispus de slovena Kaja Juvan, a şasea favorită, cu 7-6 (7), 6-0.

Alte două românce au pierdut la dublu, în primul tur.

Andreea Mitu şi Lara Arruabarrena (Spania), favoritele numărul trei, au fost întrecute de rusoaicele Alena Fomina/Ekaterina Iaşina, cu 6-4, 6-4, iar Elena Bogdan şi bulgăroaica Isabella Şinikova au fost învins de cuplul Katarzyna Kawa (Polonia)/Renata Voracova (Cehia), cu 6-1, 7-6 (5).

Tot miercuri, Jaqueline Cristian o va întâlni în optimi pe germanca Andrea Petkovic, a doua favorită.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB

NATIONAL

VIDEO Grasu XXL a stropit cu apă și a înjurat un tânăr, în timpul unui concert / Poliția anunță anchetă

Publicat

in

De

Rapperul Grasu XXL a stropit cu apă şi a înjurat pe un tânăr care i-a reproşat că promovează jocurile de noroc, la Festivalul Nostalgia din Parcul Izvor. Poliția Capitalei a anunțat, miercuri, că, în urma imaginilor cu incidentul apărute în spațiul public, au fost declanșate cercetări.

Grasu XXLFoto: Facebook

Într-un clip publicat pe TikTok se poate vedea cum un tânăr aflat la festivalul Nostalgia i-a reproșat lui Grasu XXL, în timpul reprezentației live a acestuia, că promovează jocurile de noroc: „Ooo, fotoliu pentru casă. Casa ce? Casa Pariurilor pentru Grasu”.

Înainte să intervină cei care asigurau paza, Grasu XXL s-a apropiat de el și l-a stropit cu apă dintr-o sticlă. Artistul a început să-l înjure pe tânăr de la microfon și i-a îndemnat pe cei prezență să îl urmeze, a scris Libertatea.

„Doamne, proști sunt pe lumea asta. Jesus, ești prea prost, du-te acasă. Nu mai mânca droguri, du-te acasă ca să nu îți iei și bătaie pe aici, prostule care ești”, a reacționat Grasu XXL, care l-a înjurat repetat pe tânăr.

Reacția Poliției Capitalei

Poliția Capitalei a anunțat miercuri că a declanșat verificări:

„În data de 29 iunie a.c., în urma apariției unor imagini video, pe rețelele de socializare, în care un artist ar fi amenințat un bărbat, în timpul unui concert, polițiștii Direcției Generale de Poliție a Municipiului București – Secția 17 Poliție au demarat cercetări, din oficiu, cu privire la săvârșirea infracțiunii de tulburarea ordinii și liniștii publice, sub supravegherea Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 5”.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Companiile din România, codaşe în UE la utilizarea social media

Publicat

in

De

Mai multe de jumătate dintre companiile din Uniunea Europeană utilizează social media, însă companiile din România sunt pe ultimul loc în UE la acest capitol, doar 36% dintre ele declarând că utilizează cel puţin un tip de social media, arată datele publicate miercuri de Eurostat.

În 2021, 59% dintre companiile din UE au declarat că au utilizat cel puţin un tip de de social media, ceea ce înseamnă o creştere de 22 de puncte procentuale comparativ cu situaţia din 2015 (37%), potrivit Agerpres.

Utilizarea social media este cea mai populară în rândul companiilor din Malta (84%), urmate de cele din Suedia şi Ţările de Jos (ambele cu 80%) şi Finlanda (79%). La polul opus, utilizarea social media este mai puţin populară în rândul companiilor din România (36%), Bulgaria (39%) şi Slovacia (45%).

În 2021 comparativ cu 2015, ponderea companiilor care utilizează social media a crescut în toate statele membre, însă cele mai mari creşteri au fost înregistrate în cazul companiilor din Belgia şi Franţa (ambele cu un avans de 31 puncte procentuale), urmate de cele din Letonia (30 puncte procentuale) şi Finlanda (29 puncte procentuale).

În cazul României, ponderea companiilor care utilizează social media a crescut de la 25% în 2015 până la 36% în 2021.

Datele Eurostat mai arată că reţelele sociale (precum Facebook, LinkedIn, Xing şi altele) sunt mai populare decât orice alt tip de social media. Aproximativ 56% dintre companiile din UE utilizează reţelele sociale pentru a crea o legătură cu clienţii prin crearea de profile, schimb de experienţe, exprimarea de opinii, schimb de informaţii şi, cel mai important, pentru a crea comunităţi de persoane cu interese comune în jurul mărcilor companiilor. Ponderea companiilor din UE care utilizează reţelele sociale variază de la 84% în Malta până la 36% în România.

Ziua Mondială a Social Media este sărbătorită anual pe 30 iunie, ca recunoaştere a impactului avut de social media în comunicarea globală.

Ai ceva de spus? Comentează aici cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend