La Curtea de Arges se intamplă un lucru ciudat, devenit tradiţie ! O avarie reparata in reteauua de apa dă nastere la altă avarie. În reţeaua de drumuri ! Asa se face ca a trecut mai bine de o luna de cand o interventie a Aquaterm SA pe strada Mihai Bravu, a lasat artera rutieră ciuruită în ultimul hal pe o suprafata de circa 20 metri pătraţi, spre disperarea şoferilor care văd şi simt pe propriile masini că, in loc sa scada numarul gropilor, acestea se inmultesc ! Sa nu mai spunem ca în aceeaşi zona, blocurile fiind foarte aproape, locatarii de la etajele inferioare se plâng că geamurile şi tâmplaria s-au umplut de praful generat de strada nereparata şi că nu mai pot deschide geamurile pentru a-şi aerisi locuintele.
Aceeaşi situatie, de aproape doua saptamani, o întâlnim pe strada Negru Voda, acolo unde Aquaterm a bâjbîit până să gaseasca spărtura dintr-o cunductă. Asa se face că au spart în doua locuri o strada care arata cât de cât bine, la intersectia cu statia de Taxi de langa magazinul Diana. ” Asa ceva nu am văzut ! Sa nu fii în stare să sapi unde trebuie şi să o iei pe ghicite. Au facut ţăndări strada si acum ne umplem de praf pentru ca nu sunt in stare sa repare ce au stricat”, ne spune un proprietar de magazin din zonă şi care spune ca praful care se ridică din stradă se aşează pe marfa expusa la vânzare.
Dacă Primăria lui Pic şi Poc nu au aflat încă, le recomandam să-şi noteze pe o fiţuică ceea ce trebuie făcut şi să pună imediat în aplicare.
În cazul unor defecţiuni accidentale la reţelele edilitare aflate pe domeniul public şi privat al municipiului deţinătorii sau administratorii acestora, în maxim o oră de la momentul anunţării dispeceratului de producerea evenimentului ce necesită intervenţie de urgenţă, au obligaţia să notifice Primăria , prin telefon sau fax asupra intenţiei de efectuare a lucrărilor de intervenţie pe domeniul public sau privat, precizând următoarele:
– adresa la care se solicită intervenţia,
– estimarea suprafeţei zonei afectate,
– durata de execuţie ce implică şi refacerea zonei afectate până la cota
de intervenţie a administratorului drumului,
– responsabilul lucrării din partea executantului (nume, prenume,
telefon).
2. Intervenţia de urgenţă pe domeniul public sau privat al municipiului de către titularul de reţea se va realiza cu respectarea următoarelor faze în execuţie:
– semnalizarea rutieră corespunzătoare a lucrării ;
– tăierea cu freza a conturului pe care se intervine;
– depozitarea materialului rezultat din săpătură se va face direct în mijloacele de transport;
– aducerea zonei afectate la cota de intervenţie a administratorului drumului, respectiv la nivelul existent al drumului;
– executarea fundaţiei şi îmbrăcăminţii străzii din acelaşi material existent înainte de spargere;
– recepţia lucrării de refacere până la cota de intervenţie a administratorului drumului se va efectua în 24 ore de la expirarea termenului din notificare a intervenţiei în prezenţa reprezentantului şi a inspectorului din cadrul Serviciului Corp Control Primar.
3. Deţinătorul de reţea va face dovada achitării sumei integrale de refacere a infrastructurii în maxim 3 zile de la recepţia lucrării, în baza unei chitanţe emise de către reprezentantul Primpriei. După semnarea procesului verbal de recepţie a lucrării de aducere la cota de intervenţie, de către administratorul de reţea şi reprezentantul administratorului drumurilor, în prezenţa inspectorului de Zonă din cadrul Serviciului Corp Control Primar, lucrarea va fi preluată de către Primărie în scopul începerii lucrărilor de refacere a infrastructurii.
4. Deţinătorul de reţea este obligat ca, după aducerea la cota de intervenţie, să semnalizeze lucrarea cu indicatoare rutiere.
You must be logged in to post a comment Login