Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

ALERTĂ! Renault suspendă extinderea fabricii DACIA de la Mioveni și va concedia 14.600 de angajați în toată lumea

Avatar

Publicat

in

Compania franceză Renault a anunțat planul măsurilor de redresare, la scurt timp după ce partenerii din alianță, Nissan, își prezentaseră propriul plan și după ce împreună, Renault, Nissan și Mitsubishi au făcut public noul program de fucnționare a alianței. Renault, companie franceză care deține și marca Dacia, și-a propus un obiectiv important: să-și reducă toate costurile fixe cu peste 2 miliarde de euro, pe parcursul a 3 ani. Măsura vine ca urmare a performanței slabe din 2019, dar și pentru a compensa pierderile aduse de criza de coronavirus prin oprirea fabricilor și prin blocarea vânzărilor timp de aproape 2 luni. Ceea ce vrea să facă Renault este cam același lucru pe care l-a anunțat Nissan, aflată într-o situație financiară mult mai alarmantă: „simplificarea proceselor, reducerea diversității componentelor vehiculelor și ajustarea capacităților industriale.”

Potrivit anunțului oficial, în Franța, compania va fi organizată în jurul unor zone comerciale strategice, de viitor: vehicule electrice, LCV, economie circulară și inovație cu valoare adăugată ridicată. Renault vorbește despre o reorganizare a activității la Flins și Guyancourt, două uzine importante. De asemenea, vorbește despre „ajustările necesare în privința forței de muncă”. Ceea ce și-a propus Renault urmărește, în final, reducerea a 4.600 de locuri de muncă în Franța, dar sunt prevăzute împreună măsuri de recalificare, mobilitate internă și plecări voluntare. Renault precizează că, în restul lumii, vor fi concediate 10.000 de persoane.

Proiectul de restructurare Renault include următoarele elemente principale: – Îmbunătățirea eficienței și reducerea costurilor de inginerie, profitând de activele consolidate ale Alianței, aproximativ 800 de milioane EUR: – Raționalizarea proiectării și dezvoltării vehiculelor: reducerea diversității componentelor, creșterea standardizării, programele Leader – Follower din cadrul Alianței. – Optimizarea resurselor: concentrarea dezvoltării tehnologiilor strategice cu valoare adăugată ridicată în sit-urile de inginerie din Ile-de-France; optimizarea utilizării centrelor de cercetare și dezvoltare din străinătate și subcontractarea; optimizarea mijloacelor de validare prin utilizarea sporită a digitalului. – Optimizarea producției, cu economii de aproximativ 650 de milioane EUR – Accelerarea transformării uzinelor prin generalizarea instrumentelor specifice Industriei 4.0 – Îmbunătățirea procesului în noile proiecte de inginerie: accelerarea digitalizării și „design to process ” („de la concepție la proces”). – Dimensionarea corectă a capacităților industriale: – Capacitatea de producție globală revizuită de la 4 milioane de vehicule în 2019 la 3,3 milioane până în 2024 (referință Harbour). – Ajustarea numărului de angajați din producție. – Suspendarea proiectelor de creștere capacitară planificate în Maroc și România, studiu pentru adaptarea capacităților de producție ale Grupului în Rusia, studiu pentru raționalizarea activităților de fabricație a cutiilor de viteze în lume. – În Franța, patru ipoteze de lucru pentru optimizarea producției vor face obiectul unei consultări aprofundate cu toate părțile interesate, în special cu partenerii sociali și cu autoritățile locale: – Renault lansează un proces de consultare la uzinele din Douai și Maubeuge pentru a studia crearea unui centru optimizat de excelență pentru vehicule electrice și vehicule comerciale ușoare în nordul Franței. – Reflecție deschisă asupra reconversiei uzinei de la Dieppe la sfârșitul producției Alpine A110. – În Flins, crearea unui ecosistem de economie circulară pe sit, inclusiv transferul activităților de la Choisy-le-Roi. – La Fonderie de Bretagne, Renault lansează o revizuire strategică. – Eficiența sporită a funcțiilor suport, aproximativ 700 milioane EUR – Optimizarea costurilor generale și de marketing: digitalizarea pentru optimizarea costurilor de marketing, raționalizarea organizației și reducerea costurilor aferente funcțiilor suport etc. – Reorientarea activităților pentru o mai bună alocare a resurselor Această reorientare asupra activității de bază a Grupului printr-o modificare în domeniul său de activitate va fi în special axată pe: – O parte din rețeaua de distribuție RRG integrată în Europa. – Transferul pachetului de acțiuni deținut de Groupe Renault la Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) din China către Dongfeng Motor Corporation și încetarea activităților cu vehicule termice, sub marca Renault, pe piața chineză.   Aceste planuri vor fi prezentate organismelor reprezentative ale angajaților în conformitate cu reglementările aplicabile. Costul estimat al implementării acestui plan este de 1,2 miliarde EUR.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Pericol de electrocutare la Merișani – Cabluri electrice căzute pe pământ

Avatar

Publicat

in

De

Pompierii argeșeni au fost locicitați să intervină, în urmă cu puțin timp în comuna Merișani, sat Borlești, pentru asigurarea măsurilor specifice PSI, după ce un cablu electric sub tensiune a căzut pe pământ. La fața locului intervin pompierii cu o autospecială de intervenție.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Cum ne ajută cărucioarele pentru supermarket?

Avatar

Publicat

in

De

Te-ai gândit vreodată cât de mult ajută un cărucior supermarket? Sau utilizarea lor este deja o obișnuință, o rutină comună pe care o avem toți atunci când mergem la cumpărături? Fie că ți-ai pus vreodată întrebarea ce te-ai face fără cărucioarele pentru magazine sau nu, acestea servesc mai multe scopuri.

În primul rând, ajută clienții să aibă o experiență plăcută în magazin, fără a depune efort fizic. Apoi, acestea îi ajută pe comercianți să își stimuleze clienții să cumpere mai mult, dar și să le ușureze cât de mult această experiență. Nu în cele din urmă, aceste cărucioare pot fi folosite chiar și în alte domenii de activitate, unde este nevoie de mutarea diferitelor obiecte. Oricare ar fi rolul în care te afli, aceste cărucioare sunt mult mai importante decât ai crede!

Cărucioare supermarket pentru o gestiune mai eficientă

Chiar dacă sunt identificate cel mai des cu supermarket-urile, aceste cărucioare au chiar mult mai multe întrebuințări. Într-adevăr, prima și cea mai cunoscută utilizare a lor este în magazine. Un cărucior magazin ajută clienții să își transporte mult mai ușor produsele atât în interiorul magazinului, cât și până la mașină. O experiență plăcută la cumpărături îi poate încuraja să revină în magazinul respectiv, mai ales dacă aceste cărucioare sunt de calitate și ușor de manevrat.

De cealaltă parte, un carucior supermarket îndeamnă și la cumpărături ample, datorită dimensiunilor sale. În această situație creierul simte nevoia să umple spațiul gol – exact ca atunci când simțim nevoia să ne umplem farfuria la masă, oricât de mare ar fi aceasta. Și în acest fel cresc vânzările magazinului care pune la dispoziție astfel de cărucioare.

Mai mult decât atât, un cărucior magazin poate fi folosit și în operațiuni de gestiune. Tocmai pentru că sunt rezistente, se manevrează ușor și vin într-o varietate de dimensiuni, acestea pot fi integrate în procesele oricărei firme.  De exemplu, poate fi necesară mutarea constantă a unor dosare sau bibliorafturi grele sau a unui volum mare de cărți.

Există un cărucior supermarket și pentru afacerea ta!

Există o mulțime de tipuri de astfel de cărucioare. Și cu siguranță există unul care are dimensiunea potrivită și care este realizat din materialele ideale pentru a-ți face activitatea mult mai ușoară și mai plăcută!

Cărucioarele din plastic pot suporta greutăți mai mici. Acestea sunt realizate din plastic super rezistent, iar avantajul principal este că nu ruginesc niciodată și nici nu se deformează în timp. Mai mult, acestea sunt mult mai silențioase decât cărucioarele clasice.

Cărucioarele clasice, cele cu care suntem obișnuiți, sunt realizate dintr-un aliaj metalic. Acest aliaj este foarte rezistent și nu ruginește. Oferă posibilitatea de a crea cărucioare care pot transporta greutăți mult mai mari, chiar și de peste 200 de killograme. Acest tip de cărucioare este și mult mai versatil, putând fi adăugate o mulțime de accesorii folositoare. De exemplu, un scaun special pentru bebeluși care le permite părinților să poată avea grijă și de micuțul lor, dar și să termine cumpărăturile atât de necesare – fără a pune în pericol pe nimeni.

Acestor cărucioare le pot fi adăugate și polițe inferioare sau platforme – extra spațiu de depozitare, folosit în special pentru produsele de dimensiuni mari. Aceste tipuri de cărucioare metalice au foarte multe variațiuni – mai mici, mai mari, tip coș, tip platformă, pentru aranjarea mărfii și multe altele.

Afacerea ta va prospera mai ales atunci când depui un strop extra de efort pentru a le oferi clienților și angajaților tăi doar ce e mai bun. Atunci când le ușurezi procesul de cumpărare clienților, aceștia se vor simți relaxați în magazin și, automat, vor fi îndemnați să cumpere mai multe lucruri – iar cărucioarele pentru magazine îi și ”ajută” să cumpere uneori chiar mai mult decât ar avea nevoie.

De cealaltă parte, în cazul în care angajații tăi au nevoie de un astfel de cărucior, nu ezita să le oferi un mod mai simplu de a-și face treaba. Îți vor fi recunoscători și vor fi chiar mai motivați să își îndeplinească sarcinile!

Suntem siguri că faci doar alegeri benefice pentru afacerea ta. De aceea te încurajăm să alegi cărucioare supermarket corespunzătoare cu nevoile tale – sigur vei găsi ceva care să îți fie pe plac și de mare ajutor!

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend