Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

ACUM! FĂRĂ APĂ ÎN CURTEA DE ARGEȘ și 3 COMUNE – Aquaterm vă cere scuze și … banul !

Avatar

Publicat

in

De cateva orea presiunea apei a scazut iar alimentarea a fost oprita in reteaua de alimentare cu apa a orasului. Situatia va dura pana spre dupa amiaza iar situatia este cauzata de o avarie de proportii. Aquaterm anunță utilizatorii din municipiul Curtea de Argeş şi comunele Băiculeşti, Valea Danului şi Valea Iaşului că din cauza unei avarii majore în zona  Spitalului Municipal Curtea de Argeş,staţia de tratare a apei de la Cerbureni va fi oprită pentru circa 2-3 ore, ceea ce va conduce la golirea reţelei de alimentare cu apă în aceste localităţi în cursul zilei de 28 mai. Dacă in privinta apei si a banului irosit, Aquaterm nu spune nimic, conducerea isi cere scuze argeșenilorpentru disconfort. “Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi sperăm să reparăm avaria în cel mai scurt timp”, se precizeaza in informarea tarzie a societatii.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

În Argeș urmează o săptâmână cu umezeală – VEZI PROGNOZA PE ACEASTĂ SĂPTĂMÂNĂ

Avatar

Publicat

in

De

După un weekend de primăvară, vremea in județul Argeș schimba foaia si aduce in judet o vreme capricioasă de toamnă tîrzie, potrivit datelor oferite de satelitul EUMETSAT. Astfel, luni, prima zi a acestei saptamani, va fi dominata de ploi insemnate cantitativ si temperaturi in scadere situate in jurul valorii de maxim 5 grade Celsius. Marti, continua procesul de racire usoara, cerul va fi mai mult noros iar in cursul noptii de marti spre miercuri ploile se transforma in lapovita si ninsoare.

La jumatatea saptamanii, miercuri si joi, temperaturile pe timpul zile vor coborî pana la maxime de cel mult 2 Grade Celsius iar in cursul noptilor de miercuri si joi se vor semnala lapovițe și ninsori. Abia spre spre sfarsitul acestei saptamanii vreme isi revine iar soarele va predomina vineri si sambata.

Detalii pentru aceasta saptamana, in graficul de mai jos.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Val de angajări la Spitalul Judeţean Piteşti – Se caută infirmiere și ingrijitoare! VEZI DETALII

Avatar

Publicat

in

De

Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș anunțporganizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, astfel:
• infirmieră – 12 posturi;

• îngrijitoare – 8 post.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • infirmieră – 12 posturi. Condiții specifice de participare la concurs:are capacitate deplină de exercițiu;curs de infirmieră; 6 luni vechime în activitate.
  • îngrijitoare – 8 post. Condiții specifice de participare la concurs:are capacitate deplină de exercițiu;studii generale;fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:
02 februarie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;09 februarie 2021, ora 09.00: proba scrisă;12 februarie 2021, ora 09.00: proba interviu.Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;curriculum vitae.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, Aleea Spitalului nr. 36, județul Argeș, telefon 0248/287.150, interior 177

Spitalul Judeţean de Urgenţă Piteşti, județul Argeș organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale vacante, astfel:
• Infirmieră – 2 posturi. Condiții specifice de participare la concurs:capacitate deplină de exercițiu;curs de infirmieră;6 luni vechime în activitate.
• îngrijitoare -1 post. Condiții specifice de participare la concurs:are capacitate deplină de exercițiu;studii generale;fără vechime.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.Concursul se va organiza conform calendarului următor:
02 februarie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;09 februarie 2021, ora 09.00: proba scrisă;12 februarie 2021, ora 09.00: proba interviu.Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;curriculum vitae.Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Judeţean de Urgenţă Piteşti, Aleea Spitalului nr. 36, județul Argeș, telefon 0248/287.150, interior 177.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Mioveni

În Trend