Conecteaza-te cu noi

AUTO

4 mituri despre scutul de motor

Publicat

in

Componentă esențială a fiecărui autoturism, motorul are nevoie permanentă de protecție în fața factorilor de mediu și a posibilelor obiecte dure peste care mașina ar fi nevoită să treacă. În fața prafului de pe carosabil, a pietrișului, a materialului antiderapant sau a bordurilor înalte, motorul ar putea avea de suferit, dacă nu este învelit de un scut de motor. În lipsa unui astfel de accesoriu, drumurile tale în service s-ar putea înteți, iar bugetul tău s-ar putea subția cu atât mai mult cu cât autoturismul pe care îl conduci intră mai des în contact cu obstacolele menționate anterior.

Știm cât de mult îți iubești mașina și cât de mult încerci să o ferești de situații neplăcute, în care aceasta ar ceda, așa că ne-am gândit să îți venim în ajutor și să îți prezentăm cele mai des întâlnite mituri despre scuturile de motor, pentru a te convinge că și tu ai nevoie de o astfel de protecție pentru autoturismul tău.

1. Un scut de motor costă mult

FALS – în comparație cu alte accesorii auto pe care le poți achiziționa pentru călătorii superioare celor de care te bucuri acum, dar și luând în considerare avantajele unui scut de motor, aceasta se poate dovedi a fi una dintre cele mai inteligente investiții pe care le vei face vreodată pentru mașina ta. Cu o garanție de minimum 24 de luni și un material dur, care rezistă în fața șocurilor cauzate de contactul puternic cu obiecte contondente peste care poți trece cu autoturismul, scutul de motor metalic va reprezenta un real upgrade pentru mașina ta.

Prețul unui astfel de accesoriu auto pornește de la 250 de lei și poate ajunge până la 600 de lei, în funcție de modelul pe care ai ales să îl conduci. Punând în balanță avantajele cu care acesta vine la pachet cu contravaloarea sa, montarea unui scut de motor este o afacere din care ai numai de câștigat pe termen lung.

2. Scutul de motor din metal îngreunează mașina

FALS – deși te-ai putea gândi că metalul este un material greu, un scut de motor fabricat în totalitate din fier nu îți va îngreuna mașina. În funcție de mărimea autoturismului pe care intenționezi să montezi scutul, greutatea acestei componente auto poate cântări de la 3 la 7 kilograme, deci cam la fel de mult cu o geantă mai voluminoasă de voiaj.

Capacitatea de funcționare a mașinii tale nu va fi cu absolut nimic afectată, ba e posibil să observi îmbunătățiri ale experienței la volan.

3. Scutul de motor se schimbă numai în service

FALS – chiar dacă mărimea unui scut de motor este posibil să te impresioneze, e important să știi că nu vei avea nevoie de vreun specialist în domeniul auto pentru a-l monta. Poți face acest lucru chiar pe locul de parcare.

Singurul aspect de care trebuie să te îngrijești înainte de a trece propriu-zis la treabă este să securizezi mașina pe un cric stabil, pe care să îl suplimentezi cu o piatră de dimensiuni mari sau un al doilea cric. Imediat ce ai ridicat mașina, poți observa locurile unde urmează să prinzi cele cel puțin patru cleme cu care fiecare scut auto este prevăzut. Odată fixate acestea, ești gata să faci drumuri în siguranță.

4. Scutul auto încinge motorul

FALS – deși la prima vedere vei fi tentat să crezi că scutul de motor va izola complet componentele auto pe care le acoperă, această impresie este falsă. Găurile de aerisire cu care acesta este prevăzut va permite aerului rece, din exterior, să circule nestingherit către piesele protejate de scut, ca și cum acesta nu ar fi montat pe mașină. În felul ăsta, motorul va primi în permanență aer proaspăt, care îi va permite răcirea în siguranță.

Nu te lăsa ademenit de miturile nefondate, descrise mai sus, și comandă un scut de motor pentru Volkswagen, indiferent de modelul pe care îl conduci, cum ar putea fi un scut de motor pentru Golf 4, dacă vrei ca experiențele tale la volan să fie lipsite de situații neprevăzute.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

Dacia a redeschis, de astăzi, uzina – Și Ford Craiova a reluat producția

Publicat

in

De

De luni, activitatea de producție a fost repornită în cele două uzine auto din România – Ford Craiova și Dacia Mioveni. Dacă, din 21 aprilie, Dacia a reluat activitatea la Uzina Mecanică și Șasiuri și la Departamentul de Presaj pe bază de voluntariat, iar de acum activitatea se reia complet în ambele uzine.

Activităţile de producţie la Uzinele Dacia de la Mioveni au fost reluate parţial, începând din 21 aprilie, pe bază de voluntariat, urmând ca, din data de 4 mai, să fie reluate activităţile în cadrul Uzinei Mecanice şi Şasiuri, respectiv Uzinei Vehicule, în departamentul Presaj.

„​În acord cu partenerii sociali şi din respect pentru protejarea şi siguranţa angajaţilor, toate măsurile sanitare de protecţie în vigoare, în România, au fost implementate pentru a relua progresiv activitatea de fabricaţie derulată pe platforma industrială Dacia de la Mioveni. Astfel, începând cu data de 21 aprilie, activităţile de producţie ale celor două uzine vor fi reluate pe bază de voluntariat: Uzina Mecanica şi Şasiuri este pregătită să redemareze activitatea în echipă redusă de lucru, în timp ce Uzina Vehicule va relua producţia în departamentul Presaj, în două schimburi. Din data de 4 mai, vor redemara activităţile ambelor uzine. Pe tot parcursul perioadei în care activitatea de producţie a fost întreruptă au fost definite si aplicate măsuri pentru a proteja angajaţii în perspectiva revenirii acestora la lucru. Aceste măsuri care ţin de igienizare şi securitate vor fi aplicate în mod riguros. Angajaţii vor fi informaţi despre necesitatea respectării măsurilor luate pentru protejarea sănătăţii lor şi a colegilor”, anunța compania.

Automobile Dacia, cea mai mare companie din România, a oprit începând pe 19 martie, ca măsură preventivă în condiţiile pandemiei de coronavirus. În această perioadă, conform contractului de muncă, angajaţii au primit 85% din salariu.

Lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault, Groupe Renault România a avut în 2018 o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro, a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019 și are în România 18.000 de angajaţi.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Specialiștii dau verdictul: „Sunt necesare măsurile de descurajare a utilizării mașinii personale”

Publicat

in

De

România se confruntă cu o creștere semnificativă a parcului auto, fiind de asemenea în topul orașelor cu trafic aglomerat

„Răspândirea mașinilor personale ca «bun de masă» a condus la o politică de adaptare a orașului modern la cerințele automobilelor, în detrimentul oamenilor”, este de părere conf. dr. arh. Mihaela Hermina Negulescu, care predă un curs de „mobilitate urbană” studenților din anul III de la Facultatea de Urbanism din cadrul Universității de Arhitectură „Ion Mincu” din București și coordonează un program de master pe aceeași temă.

Bucureștiul suferă și de pe urma unei planificări urbane după un model dintr-o perioadă în care nu existau atât de multe mașini personale. Pentru că era comunism.

Și, imediat după ce comunismul a dispărut, au început să apară mașinile. Din ce în ce mai multe.

„La noi, explozia automobilității s-a produs începând cu 1990, într-un context de planificare și expertiză nepregătit să o gestioneze corect ”, spune Negulescu.

„Singura problemă, ca de obicei în România, este că administrația locală comandă studii, unele bine făcute, ca acesta, după care nu face nimic cu ele”, este părerea unui alt arhitect consultat de Digi24.ro, Mihai Munteanu.

Vezi și:

Nimic nu mai este sigur în România, nici să dai șpagă. Întâlnirile de afaceri se mută peste granițe

Un fost senator român trage un puternic semnal de alarmă: Serviciile secrete ale Federației Ruse organizează o misiune de destabilizare a societății române

Veste importantă! Pensii mai mari doar pentru anumiți pensionari

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

Câmpulung

Mioveni

În Trend