Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

George Scripcaru a fost validat ca primar al Brașovului

Publicat

in

George Scripcaru, ales în funcția de primar al Municipiului Brașov, a fost validat către magistrați în funcția de primar al Brașovului. Urmează numirea în funcție de către prefect

Astăzi, într-o ședință publică, magistrații Judecătoriei Brașov i-au validat mandatul pentru funcția de primar al Brașovului lui George Scripcaru, obținut în urma scrutinului din data de 9 iunie. Sentința este cu drept de apel în două zile, iar după ce va trece și această perioadă de contestații, prefectul poate face numirea efectivă în funcție, iar primarul să își înceapă activitatea.

Reamintim că peste 112.000 de brașoveni, dintr-un total de 242.959 de alegători, au participat pe 9 iunie, cel mai mare număr de alegători înregistrați la ultimele 3 scrutinuri pentru alegerile locale.

Cele mai multe voturi pentru funcția de primar al municipiului Brașov au fost obținute de George Scripcaru, candidatul din partea Alianței Electorale PSD PNL Brașov: 52.334 de voturi, respectiv 47,87% din numărul total al voturilor valabil exprimate (109.317).

Al doilea clasat a fost primarul în funcție Allen Coliban, 47.797 de voturi, respectiv 43,72%.

Loading

NATIONAL

Un general de top al NATO pune degetul pe rană – Adevăratul motiv pentru care Alianța nu intervine în Ucraina

Publicat

in

Șeful comitetului militar al NATO, olandezul Rob Bauer, consideră că riscul ca Rusia să folosească arme nucleare descurajează țările occidentale să-și implice propriile trupe pentru a ajuta Ucraina în război.

Detalii: Bauer a fost întrebat dacă a venit momentul extinderii ajutorului pentru Ucraina, sugerând prezența fizică a anumitor forțe aliate occidentale.

“Lupta în Afganistan nu este același lucru cu lupta împotriva rușilor în Ucraina. Talibanii nu aveau arme nucleare. Rușii le au. Dar din nou, nu spun că este “imposibil”. Cu toate acestea, noi, ca Alianță, vedem acest risc. , și este nevoie de o discuție politică (…): suntem pregătiți pentru un asemenea risc?”, a spus amiralul.

El a continuat că acum că Ucraina a primit deja aproape întreaga gamă de arme, până la F-16, este logic să ne punem întrebări despre de ce a durat atât de mult să luăm decizii în acest sens, dar la început liderii au ezitat cu adevărat unde „liniile roşii” ale Kremlinului erau.

„Este întotdeauna ușor să te uiți în urmă și să spui că acele temeri au fost o prostie. Dar dacă ești responsabil dacă să-ți asumi sau nu riscul, aceasta este o altă conversație…

Sunt absolut convins că dacă Rusia nu ar avea arme nucleare, am fi deja în Ucraina pentru a le scoate de acolo. Dar au arme nucleare. Deci nu este la fel cu Afganistanul”, a spus Rob Bauer.

Reamintim, Bauer își termină munca în funcția sa, el va fi înlocuit de amiralul italian Giuseppe Cavo Dragone.

În primăvara acestui an, președintele francez Emmanuel Macron a spus că aliații nu ar trebui să excludă posibilitatea introducerii trupelor occidentale în Ucraina pentru a crea „incertitudine strategică” pentru Rusia.

Loading

Citeste mai mult

NATIONAL

VIDEO Diana Șoșoacă, dezlănțuită: Simion are ferme de trolli. Le vinde celorlalți candidați!

Publicat

in

Europarlamentarul Diana Șoșoacă face acuzații grave! Aceasta spune că liderul AUR, George Simion, ar avea ferme de trolli pe care le vinde celorlalți candidați la alegerile parlamentare. Șoșoacă spune că Simion e omul serviciilor și că CCR trebuia să interzică candidatura lui Simion, nu pe a ei.

Coldea l-a apărat bine pe Simion, acuză Șoșoacă

“Eu sunt siderată că cineva l-a lăsat pe Simion să candideze în condițiile în care SRI și SIE dețin info despre afacerile pe care AUR le dezvoltă în Ucraina, Transnistria, Găgăuzia și care nu sunt tocmai ortodoxe, inclusiv fermele de troli îi aparțin lui Simion și le vinde celorlalți candidați.

Simion este proprietarul unor ferme de troli. În 2020 avea acolo, într-o casă veche, în spatele casei în care era, vezi Doamne, sediul partidului, vreo 50 de cetățeni moldoveni care erau plătiți cu aproximativ 5000 de euro pe lună fiecare pentru a putea exista aceste ferme de troli. Se pare că Coldea l-a apărat foarte bine pe Simion din acest punct de vedere. CCR nu cred că pe mine trebuia să mă interzică la prezidențiale, ci pe Simion, pentru că Simion nu e al românilor, Simion aparține oricărui alt popor, dar nu poporului român, este format de serviciile secrete”, a spus Diana Șoșoacă, la Realitatea PLUS.

SRI a confirmat existența fermelor de trolli în România

Președintele Comisiei de Control și supraveghere asupra activității SRI, Ioan Chirteș, a făcut o interpelare către Serviciul Român de Informații pe tema fermelor de troli/boți. În cadrul răspunsului, SRI confirmă existența fermelor de troli, dar arată că sunt elemente specifice campaniei electorale și nu dezinformări ale unor actori externi. Totuși, SRI a trimis datele către MAI și alte instituții competente pentru a lua măsurile necesare.

”Ca urmare a sesizării Comisiei de control și supraveghere asupra activității SRI cu privire la alegațiile din spațiul public referitoare la existența pe teritoriul României a unor entități statale sau non-statale care pot afecta/influența procesul democratic al alegerilor prezidențiale și parlamentare, având în vedere solicitarea Comisiei către SRI și răspunsul Serviciului către Comisie, doresc să fac următoarele precizări:

-până în prezent nu au fost identificate elemente de conținut specifice campaniilor de propagandă sau dezinformare orchestrate de actori externi ostili la adresa României;

Loading

Citeste mai mult

NATIONAL

Victor Ponta îi răspunde lui Ciucă pe tema viitorului premier: ‘Dacă află românii de chestia asta, chiar ajungi pe locul 14’

Publicat

in

Victor Ponta reacționează după ce Nicolae Ciucă a afirmat că PSD dorește să guverneze alături de AUR, cu Ponta premier. Fostul prim-ministru din perioada 2012-2015 îi lansează o provocarea liderului PNL: să anunțe un tandem Ciucă președinte -Iohannis premier, care să concureze cu tandemul Ciolacu președinte – Ponta premier.

„Nicule! Eu zic ca tu il pui pe Iohannis Premier / tu spui ca Ciolacu ma pune pe mine! Facem pariu ca, daca afla romanii de chestia asta, chiar ajungi pe locul 14?

PS – Consilierii lui Ciuca ( aia platiti cu 350.000 euro din bani publici) ori sunt sarlatani- ori chiar ignoranti ! Il pun pe “Ostasul de Tinichea” sa spuna si sa posteze numai bombe care ii explodeaza in fata! Disperarea ca nu ajunge in turul doi e mare – isi pierd “smecherii” bonusul – si bietul Nicu ramane , ca Agamita Dandanache, fara “coledziu””, scrie Victor Ponta pe Facebook.

Loading

Citeste mai mult

NATIONAL

CTP s-a enervat după ce George Simion a descins în platoul Antena 3: Mă văd nevoit să renunț la votul pentu Kelemen Hunor

Publicat

in

Jurnalistul Cristian Tudor Popescu s-a enervat după dezbaterea de ieri de la Antena 3. CTP spune că nu va mai vota cu Kelemen Hunor, așa cum anunțase în urmă cu ceva timp, ci va fi nevoit să voteze cu unicul candidat care poate bloca intrarea lui George Simion în turul 2.

„Simion s-a dus peste ei!”. Asta rămâne din buzna șefului AUR în emisiunea de la A3 pentru votanții săi. Nu că G. Simion minte porcește la scenă deschisă sau că e omul rușilor. Și nici penibilul monstruos al episodului, în care s-au bălăcit reprezentanții candidaților și moderatorul, căutând fie să stoarcă niște audiență, fie să dea fiecare cu Simion în ceilalți, nu îi va șterge vreun vot lui G. Simion – dimpotrivă.

Prin urmare, mă văd nevoit să renunț la votul pentru dl Kelemen Hunor și, lăsând la o parte obiecțiile pe care le am în legătură cu fiecare candidat, să-l votez, după o socoteală făcută la rece, pe acela care va avea cele mai mari șanse să-l împiedice pe G. Simion să ajungă în turul 2, caz în care aș fi silit să-l votez pe M. Ciolacu. Mai explic încă o dată ce efect are anularea buletinului de vot în cabina de vot. Nu e același lucru cu a nu te prezenta la secția de votare. Căci votul anulat se adună la cifra de prezență. Cu cât prezența la alegeri e mai mare, cu atât candidatul care câștigă va avea un mandat de președinte mai puternic – una e să câștigi cu 60% prezență și alta cu 35%. Deci, anulându-vă buletinul de vot, întăriți decizia luată cu majoritate de cei care au pus ștampila pe un nume sau altul”, scrie CTP pe Facebook.

CTP spune că toate sondajele de opinie scapă din vedere un element extrem de important

“Niciunul dintre sondajele de campanie prezentate până acum nu ține seama de diaspora. Or, influența ei în rezultatul alegerilor ar putea să conteze. Cum vor vota românii din străinătate? N-ar fi de mirare s-o facă pe dos față de diaspora din Republica Moldova, care a ales covârșitor Maia Sandu și Uniunea Europeană.

Dna Lasconi i-a făcut trădători, cum îi numea și regimul comunist: „Sunt loială, nu sunt o trădătoare și iubesc țara asta pentru că cel mai simplu lucru este să-ți iei un bilet și să pleci în altă parte”. Pentru dl Ciolacu, sunt aproape niște „indivizi cunoscuți fără ocupație”, cu o expresie a miliției ceaușiste: „Tinerii pleacă din România pentru că nu stăpânesc o meserie foarte bine”. I s-ar putea răspunde premierului României că sunt nenumărați tinerii absolvenți care pleacă din țară pentru că au o pregătire prea bună, cu care n-au ce face pe-aici. Marea majoritate a elevilor care termină liceul cu rezultate excelente vor să facă o facultate în Occident, dat fiind că sistemul de învățământ superior din România nu are nici măcar o universitate clasată în primele 800 din lume. Dar nu cred că are rost. Mai degrabă ar trebui întrebat: „Dacă n-ați fi premier, președinte PSD și candidat la președinție, ca simplu român, pentru ce meserie pe care o stăpâniți foarte bine ați fi angajat în Occident?”. Poate pupător de știuci în bot?

Și ar mai putea pleca tinerii din țară pentru că unul dintre ei, în vârstă de 16 ani, urmează să fie înmormântat după ce a agonizat ore în șir într-un spital românesc, fără ca vreun medic să intervină pentru a-l salva.

Așa se face că românii din Europa pot vota împotriva României europene ca să se răzbune pe Românica”, a mai opinat jurnalistul.

Loading

Citeste mai mult

NATIONAL

Romanian farmers get direct access to top-notch drones following dealership agreement with DJI Agriculture

Publicat

in

Following the designation of Agridrone Romania, a start-up specializing in agricultural drone dealership and counseling services, as sole importer of the products of Chinese drone maker DJI Agriculture, Romanian farmers will benefit from direct access to the latest models of agricultural drones, optimized to improve agricultural efficiency and productivity.

According to a release by Agridrone Romania, this strategic cooperation officially began on November 11, 2024 and will bring agricultural drone technology closer to Romanian farmers. The agreement with DJI Agriculture, world leader in the production of agriculture drones, marks a significant step in Agridrone Romania’s mission to transform the national agricultural sector through innovation and advanced technological solutions, the document notes.
“This cooperation allows us to bring the best agricultural technological solutions directly into the hands of our farmers, thus contributing to the sustainable and efficient development of Romanian agriculture,” said Agridrone Romania director Victor Podgoreanu.

The company does no only sell DJI drones, but also offers full advisory and technical support services, thus ensuring that each customer benefits from the best experience and use of the products.

Globally, the agriculture drone industry is booming, with more than 300,000 such airborne machines treating more than 500 million hectares of agricultural land by mid-2024. The global agricultural drone market was valued at $4.98 billion in 2023 and is expected to grow from $6.11 billion in 2024 to $23.78 billion by 2032.

Loading

Citeste mai mult

NATIONAL

Problema Europei nu este Trump, ci însăși Europa. Reglementarea excesivă și erodarea competitivității

Publicat

in

Protecționismul european nu a fost doar o reacție la concurența globală, ci o capcană auto-creată, care acum riscă să facă mai mult rău decât bine. În loc să sprijine inovația, a blocat-o, iar acum Europa riscă să rămână în urmă, în fața noilor jucători, precum China, care deja își câștigă teren cu vehicule electrice. Acest protecționism n-a fost început de Trump, ci de europeni, iar acum efectele lui sunt devastatoare, scrie analistul economic Claudiu Vuță pe Contributors.ro.

După ce Donald Trump a câștigat un nou mandat la Casa Albă, Europa s-a văzut confruntată cu noi întrebări privind relațiile transatlantice și impactul politicilor sale asupra economiei globale. „Ce va face Trump” este întrebarea celor care conduc Uniune Europeană, Însă întrebarea crucială pentru Europa este: Ce va face Europa?

Deși temerile cu privire la politica economică a lui Trump sunt deja în dezbatere, realitatea mai puțin discutată este că Europa se află în fața propriilor probleme economice interne. Acestea sunt generate de reglementările excesive, birocrația greoaie și auto-sabotajul economic comis de o elită birocratică care consideră că Europa va înflori prin reglementare, nu prin inovație. De fapt, în Europa am ajuns să reglementăm inclusiv inovația. În acest context, Europa riscă să rămână din ce în ce mai puțin competitivă pe piața globală, iar sectorul auto este un exemplu clar al acestei stagnări. Încă de dinaintea realegerii sale în Europa au început temerile: Ce va face Trump în raport cu Europa?

Însă întrebarea pe care ar trebui să ne-o punem este Ce va face Europa? Întrucât în prezent nu Trump este problema Europei ci Europa însăși.

UE este responsabilă doar pentru 7% din emisiile globale de carbon

O să mă refer în primul rând la problemele noastre economice cauzate de autosabotarea economiei europene prin reglementare excesivă și nu creșterea ei prin inovație.

La începutul acestui an, Luca de Meo, CEO al Renault Group, a publicat „Scrisoarea către Europa” , adresată pe 19 martie 2024 factorilor de decizie și părților interesate din întreaga Europă. În aceasta, de Meo subliniază impactul reglementărilor asupra industriei auto, un sector care angajează peste 13 milioane de persoane, reprezentând 7% din forța de muncă europeană.

El argumentează că interferențele excesive din partea UE au erodat competitivitatea producătorilor auto europeni. Impactul reglementărilor europene asupra industriei auto:

• 8-10 noi reglementări introduse anual în Europa.

• O creștere de 60% a masei medii a vehiculelor față de acum 20 de ani.

• O creștere de 50% a prețului vehiculelor comparativ cu acum 20 de ani.

• O pierdere de 40% a locurilor de muncă în sectorul auto francez, pe fondul delocalizării (costurile cu forța de muncă sunt cu 40% mai mari în Europa față de China).

• O dublare a vârstei medii a parcului auto european, care a ajuns la 12 ani, comparativ cu 7 ani anterior.

• Până la 25% din resursele de cercetare și dezvoltare (R&D) sunt alocate pentru implementarea noilor reglementări.

Un aspect notabil este că 25% din resursele dedicate R&D sunt redirecționate pentru a respecta cerințele birocratice complexe, în loc de inovație.

Problemele cauzate de aceste reglementări nu se limitează la Renault; alți producători europeni se confruntă cu dificultăți similare, dacă nu mai mari. Volkswagen, de exemplu, urmează să închidă o serie de uzine. În România, fabricile exportă componente pentru producătorii auto germani, reflectând aceeași dependență economică fragilă.

Impactul reglementărilor asupra economiei europene este profund și afectează nu doar industria auto, ci și alte sectoare. Deși reglementările de mediu au fost justificate prin argumente ecologice, acestea au contribuit la o diminuare semnificativă a bazei industriale europene, în condițiile în care UE este responsabilă doar pentru 7% din emisiile globale de carbon. Eforturile pentru conformarea la aceste standarde ar trebui reevaluate, pentru a preveni o continuare a „greenwashing”-ului care împovărează economia fără efecte semnificative asupra mediului global.

Mai exact, în Europa, ne-am făcut treaba. Continentul nostru este deja curat. Dacă continuăm să impunem aceleași reguli absurde, nu vom face decât să distrugem industria europeană, să o împingem spre Asia și să afectăm grav locurile de muncă și prosperitatea cetățenilor europeni.

Europa își pierde competitivitatea în lipsa unor reforme ample și în lipsa dereglementării

Cei 27 de lideri ai statelor și guvernelor din Uniunea Europeană, reuniți vineri la Budapesta, au adoptat un plan cuprinzător de reforme, bazat pe recomandările prezentate de Mario Draghi, pentru relansarea economiei europene, aflată sub amenințarea unui război comercial cu Statele Unite, sub conducerea președintelui Donald Trump.

La finalul întâlnirii de la Budapesta, liderii UE au ajuns la un consens cu privire la necesitatea stimulării creșterii economice și a productivității, în contextul protecționismului „America First”, care pune în pericol unitatea economică a Uniunii Europene.

Mario Draghi descrie un tablou economic sumbru pentru Uniunea Europeană, subliniind că aceasta rămâne în urmă față de Statele Unite și își crește periculos dependența de China în ceea ce privește aprovizionarea cu materii prime și tehnologii strategice. Potrivit fostului președinte al BCE, venitul pe cap de locuitor în SUA a crescut de aproape două ori mai mult decât în Uniunea Europeană începând din anul 2000.

Draghi estimează că Uniunea Europeană are nevoie de investiții anuale cuprinse între 750 și 800 de miliarde de euro pentru a se alinia la provocările economice actuale. Aceasta reprezintă o sumă semnificativă, având în vedere că bugetul plurianual al UE pentru perioada 2021-2027 este de 1.074,3 miliarde de euro.

O asemenea amploare a investițiilor ar reprezenta o provocare considerabilă pentru statele membre ale Uniunii, mai ales în contextul în care acestea încearcă să-și reducă datoriile și deficitele bugetare. Războiul din Ucraina, ajutoarele financiare și militare acordate acestei țări, dar și înlocuirea surselor de energie rusească cu alternative mai costisitoare, pun presiuni suplimentare asupra economiilor și bugetelor statelor membre. În plus, competiția acerbă cu China și Statele Unite reduce competitivitatea economică a UE.

„Recomandările din acest raport erau deja urgente în contextul economic actual, dar au devenit și mai presante după alegerile din Statele Unite”, a declarat Draghi la sosirea sa la summit. El a subliniat că, în urma acestor alegeri, președinția lui Donald Trump va marca o schimbare semnificativă în relațiile dintre SUA și Europa, în condițiile în care președintele ales al SUA a promis că va reduce deficitul comercial cu Uniunea Europeană, majorând taxele vamale pentru produsele europene.

Greșeala protecționismului economic – o capcană auto-creată

Într-un avertisment dat în septembrie, Draghi a precizat că, fără schimbări fundamentale, Uniunea Europeană riscă să traverseze o „agonie lentă”. În raportul său detaliat de aproximativ 400 de pagini, el a subliniat că Europa trebuie să își regăsească traiectoria de creștere economică prin investiții semnificative în domenii precum inovația digitală, tranziția ecologică și industria de apărare. Dincolo de această „Declarație” de principiu de la Budapesta, statele membre ale Uniunii Europene riscă să se blocheze într-o serie de dezbateri interminabile.

Ne exprimăm nemulțumirea față de taxele vamale aplicate producției din Europa, însă trebuie să recunoaștem că am fost printre primii care au adoptat măsuri similare, nu prin taxe vamale, ci prin impunerea unor standarde de mediu stricte.

Un exemplu de protecționism dublu-standard poate fi observat în abordările europene privind reglementările de mediu și taxarea, despre care adesea se plâng birocrații și progresiștii, în contextul criticilor lui Donald Trump. De-a lungul ultimelor 30 de ani, Europa a aplicat politici protecționiste pentru a-și proteja piața internă, iar normele de poluare Euro constituie un exemplu clar în acest sens. Aceste reglementări au fost concepute pentru a reduce importurile și a sprijini producătorii auto europeni, având drept rezultat dificultăți semnificative în accesul vehiculelor americane pe piața europeană. Automobilele produse în orașele americane Detroit și Dearborn, dotate cu motoare mari și puternice, au fost supuse unor taxe suplimentare.

Acest sistem a fost un câștig pentru companiile europene, dar acum se întoarce împotriva lor. Normele Euro nu doar că au făcut mai greu accesul pe piața europeană al automobilelor americane, dar au dus și la stagnarea propriei industrii. În timp ce japonezii s-au adaptat gradual și produc mașini mai apreciate decât companiile din UE, europenii nu au reușit să inoveze suficient, iar acum sunt depășiți chiar de chinezi, care vând mașini electrice cu emisii zero. În loc să investească în soluții pe termen lung, Europa a continuat să reglementeze și supra-reglementeze, iar acum avem pe piață autoturisme tot mai scumpe și mai puțin competitive.

În final, protecționismul european nu a fost doar o reacție la concurența globală, ci o capcană auto-creată, care acum riscă să facă mai mult rău decât bine. În loc să sprijine inovația, a blocat-o, iar acum Europa riscă să rămână în urmă, în fața noilor jucători, precum China, care deja își câștigă teren cu vehicule electrice. Acest protecționism n-a fost început de Trump, ci de europeni, iar acum efectele lui sunt devastatoare.

Un alt aspect de luat în considerare este că, în cazul în care China ar decide să își concentreze strategia asupra falimentării industriei auto europene, aceasta ar putea face acest lucru mult mai ușor decât prin impunerea unor taxe vamale, așa cum intenționăm noi să facem în cazul autovehiculelor electrice din China. China ar putea aplica, în schimb, reglementări de mediu extrem de stricte, cum ar fi impunerea unui prag de emisii de CO2 de zero grame pe kilometru. Dacă o astfel de măsură ar fi implementată, industria auto europeană ar întâmpina dificultăți majore în a comercializa vehicule în China.

Clasamentul țărilor cu cele mai mari emisii de CO2 la nivel global

1. China – peste 14 miliarde de tone de CO2

2. Statele Unite – 6 miliarde de tone de CO2

3. India – 3,5 miliarde de tone de CO2

4. Cele 27 de state membre ale Uniunii Europene – 3,4 miliarde de tone de CO2

5. Rusia – 2 miliarde de tone de CO2

6. Japonia – 1,170 miliarde de tone de CO2

7. Brazilia – 1,140 miliarde de tone de CO2

8. Iran – 1,130 miliarde de tone de CO2

9. Indonezia – 1,106 miliarde de tone de CO2

10. Mexic – 792 milioane de tone de CO2

Este Uniunea Europeană un „băiat rău” în contextul actual sau, dimpotrivă, ne subminăm propriile interese în numele unei ideologii disfuncționale? Răspunsul la întrebare este nu. Europa emite cca. 7% din emisiile de Co2 la nivel global. Este esențial să revizuim și să modificăm cadrul de reglementare, renunțând la norme inutile și restricții care nu aduc beneficii semnificative.

Europa se îndreaptă spre un dezastru economic: prețurile energiei electrice pentru industrie au ajuns la un nivel exorbitant, împovărând companiile și făcând producția industrială din UE aproape imposibilă. Vorbim de un cost uriaș, care, dacă va continua să crească, va însemna închiderea masivă a fabricilor și declinul economic generalizat al Europei.

În Europa plătim cele mai mari prețuri din lume pentru energie. Plătim de 5-6 ori mai mult per MwH decât China sau SUA .

În timp ce mulți sunt preocupați de costul forței de muncă, realitatea este că astăzi acesta este irelevant – automatizarea a redus semnificativ numărul de angajați în fabrici, deci adevăratul cost care apasă asupra industriei este cel al energiei.

Problema esențială a Europei vine din politicile tot mai absurde de mediu impuse de Uniunea Europeană. Am închis capacități de producție esențiale – cărbune, gaze, chiar și nuclear – și am fost sufocați de ideea unei așa-zise energii „curate” care nici nu este ieftină și nici măcar disponibilă în cantitățile necesare. Mai mult, UE impune taxe masive pe energie, taxe verzi și restricții, în ciuda faptului că acestea sufocă industria și competitivitatea economică a regiunii.

Între timp, SUA își asigură un surplus energetic, iar China continuă să investească în centrale pe cărbune, ba chiar își subvenționează energia pentru industrie, ceea ce le asigură prezența masivă pe piețele globale. În schimb, Europa rămâne prizoniera unor politici de mediu iluzorii care ne împing spre o economie falimentară. Dacă nu se renunță urgent la aceste restricții și la costurile suplimentare, industria europeană riscă un colaps ireversibil. – Citește întregul articol și comentează pe Contributors.ro

Claudiu Vuță este analist economic, vicepresedinte al AAFBR (Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România)

Loading

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend