NATIONAL
Drumurile din România, cele mai periculoase din UE: Ce țări ne oferă siguranță în trafic
Publicat
acum o lunăin
De
adminRomânia rămâne lider în Europa în ceea ce privește numărul de accidente rutiere mortale, 81 de morţi la 1 milion de locuitori, iar oficialii de la Bruxelles afirmă că drumurile noastre sunt cele mai periculoase din Uniunea Europeană, informează Observator.
Anual, în Uniunea Europeană, mai mult de 20.000 de persoane își pierd viața în accidente rutiere. Statisticele arată că rata mortalității se ridică la 46 de decese la un milion de locuitori.
Care sunt țările cele mai sigure, și care sunt țările cu cele mai multe accidente
În ceea ce privește siguranța rutieră, Suedia și Danemarca se află în fruntea clasamentului, în timp ce Bulgaria și România ocupă ultimele locuri. Bulgaria înregistrează o rată de 82 de decese la un milion de locuitori, iar România 81 de decese.
Polonia a raportat o scădere de 35% a deceselor cauzate de accidente rutiere între 2019 și 2023, în timp ce Irlanda a înregistrat o creștere de 32%. Comparativ cu 2019, rata accidentelor mortale a scăzut cu 10%, însă acest progres este insuficient în raport cu obiectivele Uniunii Europene.
Astfel, în fiecare săptămână, aproximativ 400 de persoane își pierd viața în accidente rutiere, în condițiile în care UE vizează zero accidente mortale până în 2050.
Poate vrei sa citesti
Problema Europei nu este Trump, ci însăși Europa. Reglementarea excesivă și erodarea competitivității
Marcel Ciolacu, despre Roxana Mînzatu: „De ce aș schimba-o? E un profesionist desăvârșit”
Avea în casă o adevărată comoară și o folosea drept opritor de ușă: Acum a aflat că valorează peste 3 milioane de dolari
‘Regina Întunericului’ se ocupă de Silviu Prigoană: Lista cu dorințe a afaceristului
fanatik.ro: Geniu în afaceri. Cum a făcut Silviu Prigoană primul milion: „Nu existau taxe, făceam un salariu pe weekend”
„Sunt absolut sigur”. Cum comentează un oficial NATO faptul că Vestul nu a trimis trupe în Ucraina până acum
NATIONAL
Problema Europei nu este Trump, ci însăși Europa. Reglementarea excesivă și erodarea competitivității
Publicat
acum 18 minutein
13 noiembrie 2024De
adminProtecționismul european nu a fost doar o reacție la concurența globală, ci o capcană auto-creată, care acum riscă să facă mai mult rău decât bine. În loc să sprijine inovația, a blocat-o, iar acum Europa riscă să rămână în urmă, în fața noilor jucători, precum China, care deja își câștigă teren cu vehicule electrice. Acest protecționism n-a fost început de Trump, ci de europeni, iar acum efectele lui sunt devastatoare, scrie analistul economic Claudiu Vuță pe Contributors.ro.
După ce Donald Trump a câștigat un nou mandat la Casa Albă, Europa s-a văzut confruntată cu noi întrebări privind relațiile transatlantice și impactul politicilor sale asupra economiei globale. „Ce va face Trump” este întrebarea celor care conduc Uniune Europeană, Însă întrebarea crucială pentru Europa este: Ce va face Europa?
Deși temerile cu privire la politica economică a lui Trump sunt deja în dezbatere, realitatea mai puțin discutată este că Europa se află în fața propriilor probleme economice interne. Acestea sunt generate de reglementările excesive, birocrația greoaie și auto-sabotajul economic comis de o elită birocratică care consideră că Europa va înflori prin reglementare, nu prin inovație. De fapt, în Europa am ajuns să reglementăm inclusiv inovația. În acest context, Europa riscă să rămână din ce în ce mai puțin competitivă pe piața globală, iar sectorul auto este un exemplu clar al acestei stagnări. Încă de dinaintea realegerii sale în Europa au început temerile: Ce va face Trump în raport cu Europa?
Însă întrebarea pe care ar trebui să ne-o punem este Ce va face Europa? Întrucât în prezent nu Trump este problema Europei ci Europa însăși.
UE este responsabilă doar pentru 7% din emisiile globale de carbon
O să mă refer în primul rând la problemele noastre economice cauzate de autosabotarea economiei europene prin reglementare excesivă și nu creșterea ei prin inovație.
La începutul acestui an, Luca de Meo, CEO al Renault Group, a publicat „Scrisoarea către Europa” , adresată pe 19 martie 2024 factorilor de decizie și părților interesate din întreaga Europă. În aceasta, de Meo subliniază impactul reglementărilor asupra industriei auto, un sector care angajează peste 13 milioane de persoane, reprezentând 7% din forța de muncă europeană.
El argumentează că interferențele excesive din partea UE au erodat competitivitatea producătorilor auto europeni. Impactul reglementărilor europene asupra industriei auto:
• 8-10 noi reglementări introduse anual în Europa.
• O creștere de 60% a masei medii a vehiculelor față de acum 20 de ani.
• O creștere de 50% a prețului vehiculelor comparativ cu acum 20 de ani.
• O pierdere de 40% a locurilor de muncă în sectorul auto francez, pe fondul delocalizării (costurile cu forța de muncă sunt cu 40% mai mari în Europa față de China).
• O dublare a vârstei medii a parcului auto european, care a ajuns la 12 ani, comparativ cu 7 ani anterior.
• Până la 25% din resursele de cercetare și dezvoltare (R&D) sunt alocate pentru implementarea noilor reglementări.
Un aspect notabil este că 25% din resursele dedicate R&D sunt redirecționate pentru a respecta cerințele birocratice complexe, în loc de inovație.
Problemele cauzate de aceste reglementări nu se limitează la Renault; alți producători europeni se confruntă cu dificultăți similare, dacă nu mai mari. Volkswagen, de exemplu, urmează să închidă o serie de uzine. În România, fabricile exportă componente pentru producătorii auto germani, reflectând aceeași dependență economică fragilă.
Impactul reglementărilor asupra economiei europene este profund și afectează nu doar industria auto, ci și alte sectoare. Deși reglementările de mediu au fost justificate prin argumente ecologice, acestea au contribuit la o diminuare semnificativă a bazei industriale europene, în condițiile în care UE este responsabilă doar pentru 7% din emisiile globale de carbon. Eforturile pentru conformarea la aceste standarde ar trebui reevaluate, pentru a preveni o continuare a „greenwashing”-ului care împovărează economia fără efecte semnificative asupra mediului global.
Mai exact, în Europa, ne-am făcut treaba. Continentul nostru este deja curat. Dacă continuăm să impunem aceleași reguli absurde, nu vom face decât să distrugem industria europeană, să o împingem spre Asia și să afectăm grav locurile de muncă și prosperitatea cetățenilor europeni.
Europa își pierde competitivitatea în lipsa unor reforme ample și în lipsa dereglementării
Cei 27 de lideri ai statelor și guvernelor din Uniunea Europeană, reuniți vineri la Budapesta, au adoptat un plan cuprinzător de reforme, bazat pe recomandările prezentate de Mario Draghi, pentru relansarea economiei europene, aflată sub amenințarea unui război comercial cu Statele Unite, sub conducerea președintelui Donald Trump.
La finalul întâlnirii de la Budapesta, liderii UE au ajuns la un consens cu privire la necesitatea stimulării creșterii economice și a productivității, în contextul protecționismului „America First”, care pune în pericol unitatea economică a Uniunii Europene.
Mario Draghi descrie un tablou economic sumbru pentru Uniunea Europeană, subliniind că aceasta rămâne în urmă față de Statele Unite și își crește periculos dependența de China în ceea ce privește aprovizionarea cu materii prime și tehnologii strategice. Potrivit fostului președinte al BCE, venitul pe cap de locuitor în SUA a crescut de aproape două ori mai mult decât în Uniunea Europeană începând din anul 2000.
Draghi estimează că Uniunea Europeană are nevoie de investiții anuale cuprinse între 750 și 800 de miliarde de euro pentru a se alinia la provocările economice actuale. Aceasta reprezintă o sumă semnificativă, având în vedere că bugetul plurianual al UE pentru perioada 2021-2027 este de 1.074,3 miliarde de euro.
O asemenea amploare a investițiilor ar reprezenta o provocare considerabilă pentru statele membre ale Uniunii, mai ales în contextul în care acestea încearcă să-și reducă datoriile și deficitele bugetare. Războiul din Ucraina, ajutoarele financiare și militare acordate acestei țări, dar și înlocuirea surselor de energie rusească cu alternative mai costisitoare, pun presiuni suplimentare asupra economiilor și bugetelor statelor membre. În plus, competiția acerbă cu China și Statele Unite reduce competitivitatea economică a UE.
„Recomandările din acest raport erau deja urgente în contextul economic actual, dar au devenit și mai presante după alegerile din Statele Unite”, a declarat Draghi la sosirea sa la summit. El a subliniat că, în urma acestor alegeri, președinția lui Donald Trump va marca o schimbare semnificativă în relațiile dintre SUA și Europa, în condițiile în care președintele ales al SUA a promis că va reduce deficitul comercial cu Uniunea Europeană, majorând taxele vamale pentru produsele europene.
Greșeala protecționismului economic – o capcană auto-creată
Într-un avertisment dat în septembrie, Draghi a precizat că, fără schimbări fundamentale, Uniunea Europeană riscă să traverseze o „agonie lentă”. În raportul său detaliat de aproximativ 400 de pagini, el a subliniat că Europa trebuie să își regăsească traiectoria de creștere economică prin investiții semnificative în domenii precum inovația digitală, tranziția ecologică și industria de apărare. Dincolo de această „Declarație” de principiu de la Budapesta, statele membre ale Uniunii Europene riscă să se blocheze într-o serie de dezbateri interminabile.
Ne exprimăm nemulțumirea față de taxele vamale aplicate producției din Europa, însă trebuie să recunoaștem că am fost printre primii care au adoptat măsuri similare, nu prin taxe vamale, ci prin impunerea unor standarde de mediu stricte.
Un exemplu de protecționism dublu-standard poate fi observat în abordările europene privind reglementările de mediu și taxarea, despre care adesea se plâng birocrații și progresiștii, în contextul criticilor lui Donald Trump. De-a lungul ultimelor 30 de ani, Europa a aplicat politici protecționiste pentru a-și proteja piața internă, iar normele de poluare Euro constituie un exemplu clar în acest sens. Aceste reglementări au fost concepute pentru a reduce importurile și a sprijini producătorii auto europeni, având drept rezultat dificultăți semnificative în accesul vehiculelor americane pe piața europeană. Automobilele produse în orașele americane Detroit și Dearborn, dotate cu motoare mari și puternice, au fost supuse unor taxe suplimentare.
Acest sistem a fost un câștig pentru companiile europene, dar acum se întoarce împotriva lor. Normele Euro nu doar că au făcut mai greu accesul pe piața europeană al automobilelor americane, dar au dus și la stagnarea propriei industrii. În timp ce japonezii s-au adaptat gradual și produc mașini mai apreciate decât companiile din UE, europenii nu au reușit să inoveze suficient, iar acum sunt depășiți chiar de chinezi, care vând mașini electrice cu emisii zero. În loc să investească în soluții pe termen lung, Europa a continuat să reglementeze și supra-reglementeze, iar acum avem pe piață autoturisme tot mai scumpe și mai puțin competitive.
În final, protecționismul european nu a fost doar o reacție la concurența globală, ci o capcană auto-creată, care acum riscă să facă mai mult rău decât bine. În loc să sprijine inovația, a blocat-o, iar acum Europa riscă să rămână în urmă, în fața noilor jucători, precum China, care deja își câștigă teren cu vehicule electrice. Acest protecționism n-a fost început de Trump, ci de europeni, iar acum efectele lui sunt devastatoare.
Un alt aspect de luat în considerare este că, în cazul în care China ar decide să își concentreze strategia asupra falimentării industriei auto europene, aceasta ar putea face acest lucru mult mai ușor decât prin impunerea unor taxe vamale, așa cum intenționăm noi să facem în cazul autovehiculelor electrice din China. China ar putea aplica, în schimb, reglementări de mediu extrem de stricte, cum ar fi impunerea unui prag de emisii de CO2 de zero grame pe kilometru. Dacă o astfel de măsură ar fi implementată, industria auto europeană ar întâmpina dificultăți majore în a comercializa vehicule în China.
Clasamentul țărilor cu cele mai mari emisii de CO2 la nivel global
1. China – peste 14 miliarde de tone de CO2
2. Statele Unite – 6 miliarde de tone de CO2
3. India – 3,5 miliarde de tone de CO2
4. Cele 27 de state membre ale Uniunii Europene – 3,4 miliarde de tone de CO2
5. Rusia – 2 miliarde de tone de CO2
6. Japonia – 1,170 miliarde de tone de CO2
7. Brazilia – 1,140 miliarde de tone de CO2
8. Iran – 1,130 miliarde de tone de CO2
9. Indonezia – 1,106 miliarde de tone de CO2
10. Mexic – 792 milioane de tone de CO2
Este Uniunea Europeană un „băiat rău” în contextul actual sau, dimpotrivă, ne subminăm propriile interese în numele unei ideologii disfuncționale? Răspunsul la întrebare este nu. Europa emite cca. 7% din emisiile de Co2 la nivel global. Este esențial să revizuim și să modificăm cadrul de reglementare, renunțând la norme inutile și restricții care nu aduc beneficii semnificative.
Europa se îndreaptă spre un dezastru economic: prețurile energiei electrice pentru industrie au ajuns la un nivel exorbitant, împovărând companiile și făcând producția industrială din UE aproape imposibilă. Vorbim de un cost uriaș, care, dacă va continua să crească, va însemna închiderea masivă a fabricilor și declinul economic generalizat al Europei.
În Europa plătim cele mai mari prețuri din lume pentru energie. Plătim de 5-6 ori mai mult per MwH decât China sau SUA .
În timp ce mulți sunt preocupați de costul forței de muncă, realitatea este că astăzi acesta este irelevant – automatizarea a redus semnificativ numărul de angajați în fabrici, deci adevăratul cost care apasă asupra industriei este cel al energiei.
Problema esențială a Europei vine din politicile tot mai absurde de mediu impuse de Uniunea Europeană. Am închis capacități de producție esențiale – cărbune, gaze, chiar și nuclear – și am fost sufocați de ideea unei așa-zise energii „curate” care nici nu este ieftină și nici măcar disponibilă în cantitățile necesare. Mai mult, UE impune taxe masive pe energie, taxe verzi și restricții, în ciuda faptului că acestea sufocă industria și competitivitatea economică a regiunii.
Între timp, SUA își asigură un surplus energetic, iar China continuă să investească în centrale pe cărbune, ba chiar își subvenționează energia pentru industrie, ceea ce le asigură prezența masivă pe piețele globale. În schimb, Europa rămâne prizoniera unor politici de mediu iluzorii care ne împing spre o economie falimentară. Dacă nu se renunță urgent la aceste restricții și la costurile suplimentare, industria europeană riscă un colaps ireversibil. – Citește întregul articol și comentează pe Contributors.ro
Claudiu Vuță este analist economic, vicepresedinte al AAFBR (Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România)
ACTUAL
Marcel Ciolacu, despre Roxana Mînzatu: „De ce aș schimba-o? E un profesionist desăvârșit”
Publicat
acum 26 de minutein
13 noiembrie 2024De
adminPremierul României, aflat la Londra, răspunde dacă o va nominaliza din nou pe Roxana Mînzatu pentru funcția de comisar european în cazul în care Parlamentul European respinge echipa propusă de șefa CE, Ursula von der Leyen. Amintim că în PE există un blocaj în privința validării comisarilor europeni, existând semne de întrebare inclusiv în privința Roxanei Mînzatu, după ce Snoop a scris că și-a extins ilegal casa.
Ciolacu, aflat într-o vizită în Marea Britanie, a fost întrebat miercuri de jurnaliști, într-o conferință de presă, dacă o va nominaliza din nou pe Roxana Mînzatu pentru funcția de comisar european, în cazul în care echipa prezentată de președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, va fi respinsă de Parlamentul European.
„Am înțeles că familiile politice mai au discuție și mâine (n.r. – joi) cu președinta Comisiei. E un demers democratic. E normal în politică să existe și negocieri. De ce aș schimba-o pe doamna Mînzatu? E un profesionist desăvârșit”, a răspus premierul.
HotNews.ro a scris că posibila numire a Roxanei Mînzatu în funcția de vicepreședinte al Comisiei Europene și comisar european pe portofoliul „Oameni, competenţe şi pregătire” stârnește noi reacții la Bruxelles, după audierea de marți din comisii și întrebările pe tema investigației Snoop despre extinderea fără autorizație a casei din Brașov.
NATIONAL
Avea în casă o adevărată comoară și o folosea drept opritor de ușă: Acum a aflat că valorează peste 3 milioane de dolari
Publicat
acum 27 de minutein
13 noiembrie 2024De
adminO sculptură cumpărată pentru doar 5 lire sterline (6 dolari) şi folosită ca opritor de uşă ar putea fi vândută pentru mai mult de 2,5 milioane de lire sterline (3,2 milioane de dolari), după ce un tribunal scoţian a permis vânzarea sa, scrie CNN, informează News.ro.
A fost nevoie de mai mulţi ani pentru a se decide soarta bustului Bouchardon, care a fost realizat de sculptorul francez Edmé Bouchardon la începutul secolului al XVIII-lea şi care îl înfăţişează pe defunctul latifundiar şi politician John Gordon.
Cu toate acestea, după ce administraţia locală care deţine bustul a solicitat aprobarea Curţii Tain Sheriff din Scottish Highlands pentru a-l vinde, nu au fost formulate obiecţii atunci când cazul a fost audiat joi, a declarat luni pentru CNN o purtătoare de cuvânt a Consiliului Highland din regiune.
Consiliul orăşenesc Invergordon a achiziţionat sculptura, care a supravieţuit unui incendiu la castel în 1930, deoarece Gordon era „considerat fondatorul oraşului Invergordon”, au declarat oficialii, iar consiliul a fost de acord să o amplaseze în primărie.
Cu toate acestea, bustul nu a fost niciodată expus şi a fost rătăcit. În 1998, bustul a fost găsit fiind folosit pentru a ţine deschisă uşa unei magazii dintr-un parc industrial, potrivit Consiliului Highland.
Un cumpărător anonim a oferit peste 2,5 milioane de lire sterline
Consiliul Highland a precizat că un cumpărător privat din străinătate a contactat casa de licitaţii Sotheby’s şi a înaintat o ofertă de peste 2,5 milioane de lire sterline. Cumpărătorul neidentificat s-a oferit, de asemenea, să plătească pentru o replică de calitate a bustului, care să fie expusă în zona locală.
Oficialii locali au declarat că nu au expus bustul din cauza valorii sale ridicate, deşi acesta a fost împrumutat la Louvre din Paris în 2016 şi la Muzeul Getty din Los Angeles în anul următor.
În urma unei consultări publice la începutul acestui an, membrii unui comitet al consiliului au recomandat ca bustul să fie vândut.
În 2018, o piatră care a fost folosită ca opritor de uşă la Universitatea Central Michigan timp de trei decenii s-a dovedit a fi un meteorit care a fost vândut ulterior pentru 75.000 de dolari.
NATIONAL
‘Regina Întunericului’ se ocupă de Silviu Prigoană: Lista cu dorințe a afaceristului
Publicat
acum 33 de minutein
13 noiembrie 2024De
adminGabriela Lucuțar, supranumită „Regina Întunericului” – proprietara unei firme de pompe funebre – se va ocupa de funeraliile lui Silviu Prigoană.
Ea a precizat că omul de afaceri nu va fi incinerat, așa cum declarase într-un interviu, și că familia acestuia urmează să decidă unde va avea loc înmormântarea.
„Honorius pune la punct toate detaliile cu frații lui, există două variante unde vor face depunerea trupului. Știți că domnul Prigoană era un tip foarte simplist, nu îi plăcea opulența, îmi pare rău că s-a întâmplat atât de devreme, dar faptul că s-a întâmplat atât de rapid, fără suferință, să știți că înseamnă foarte mult”, a declarat proprietara firmei de pompe funebre.
Silviu Prigoană i-ar fi lăsat o listă de dorințe
Gabriela Lucuțar susține că Silviu Prigoană i-ar fi lăsat o listă de dorințe pe care să le îndeplinească înainte și după înmormântare.
„Dorește, asta mi-a comunicat, să îl duc în câteva locuri pe care știu că le prefera și vrem să îl ducem puțin să… așa trebuie! Sunt trei locuri: e vorba despre o locuință, un alt loc, o biserică. Îi vom face ziua așa cum plănuise să o facă, dar, din păcate, fără el, nu o să numim parastas. Dacă nu îi vom îndeplini una dintre dorințe, care e cea mai importantă, se va supăra foarte tare pe noi”, a mai spus Gabriela Lucuțar, potrivit stirileprotv.ro.
NATIONAL
fanatik.ro: Geniu în afaceri. Cum a făcut Silviu Prigoană primul milion: „Nu existau taxe, făceam un salariu pe weekend”
Publicat
acum 36 de minutein
13 noiembrie 2024De
adminSilviu Prigoană era considerat un geniu în afaceri, însă puțină lume știe cum a făcut, de fapt, primul milion de lei și în ce perioadă.
Silviu Prigoană a fost admirat pentru simțul pe care îl avea în afaceri, căci pe tot ce punea mâna se transforma în ceva de succes. În interviul acordat pentru revista Taifasuri, înainte să se stingă din viață, antreprenorul dezvăluia cum a început ascensiunea sa. Citește mai mult pe fanatik.ro
Articol susținut de fanatik.ro
ACTUAL
„Sunt absolut sigur”. Cum comentează un oficial NATO faptul că Vestul nu a trimis trupe în Ucraina până acum
Publicat
acum 38 de minutein
13 noiembrie 2024De
adminŞeful Comitetului militar al NATO, amiralul Rob Bauer, consideră că riscul ca Rusia să folosească arme nucleare i-a împiedicat pe liderii occidentali să-și desfășoare trupele pentru a ajuta Ucraina în război, relatează Ukrainska Pravda.
Bauer a fost întrebat, în cadrul unei discuții organizate de Institutul Internațional de Studii Strategice, dacă este timpul să extindă ajutorul pentru Ucraina, sugerând prezența fizică a anumitor forțe aliate occidentale.
„Dacă lupți în Afganistan, asta nu este același lucru cu lupta împotriva rușilor în Ucraina. Talibanii nu aveau arme nucleare, iar rușii au. Și din nou, nu spun că este imposibil, dar luăm un risc ca alianță și este o discuție politică cu privire la asumarea acestui risc”.
„Este întotdeauna simplu să te uiți înapoi și să spui că [teama] a fost o prostie, dar dacă trebuie să-ți asumi responsabilitatea pentru acest risc, atunci este o altă discuție… Sunt absolut sigur că dacă Rusia nu ar fi avut arme nucleare, am fi fost în Ucraina dându-i afară (pe ruși). Dar au arme nucleare, așa că nu este la fel ca în Afganistan”, a spus el.
Problema Europei nu este Trump, ci însăși Europa. Reglementarea excesivă și erodarea competitivității
Marcel Ciolacu, despre Roxana Mînzatu: „De ce aș schimba-o? E un profesionist desăvârșit”
Avea în casă o adevărată comoară și o folosea drept opritor de ușă: Acum a aflat că valorează peste 3 milioane de dolari
‘Regina Întunericului’ se ocupă de Silviu Prigoană: Lista cu dorințe a afaceristului
fanatik.ro: Geniu în afaceri. Cum a făcut Silviu Prigoană primul milion: „Nu existau taxe, făceam un salariu pe weekend”
Vești mari pentru șoferi! Se dechide tronsonul 5 al celei mai așteptate autostrăzi din România. Până unde se va putea circula
SCHEMA NORDIS LA CURTEA DE ARGEȘ? Un avocat-constructor și doi vânzători de mobila second hand, în vizorul autorităților – Ca să scape de datorii la clienți, avocatul și-a falimentat firma dar… a luat-o de la capăt
Atenție, sâmbătă se închide bulevardul Basarabilor pentru desfășurarea Duatlonului Regal Invictus, ediția a VI-a- VEZI PROGRAMUL COMPETIȚIEI
ACUM! Casă în flăcări la Valea Iașului
Sănătatea argeșenilor, pe primul loc pentru PSD: Extinderea UPU de la Spitalul Județean și începerea lucrărilor la Laboratorul de Radioterapie, noi investiții reușite!
VIDEO | Acțiune de salvare extremă a jandarmilor montani argeșeni împreună cu Salvamont Argeș
VIDEO – VIAȚA BATE FILMUL! Tânăr dispărut în urmă cu 9 ani , găsit de jandarmii argeșeni
VIDEO | Un șofer de Audi a plecat cu tot cu pompă după ce și-a alimentat mașina
VIDEO | Percheziții la traficanții de droguri din Argeș – 8 persoane duse la audieri de mascați
VIDEO, ACUM! BLOCAJ TOTAL PE TRANSFĂGĂRĂȘAN – SUTE DE MAȘINI BLOCATE ÎN TRAFIC
PITEȘTI
Echipa de parlamentari PSD Argeș, în piețele din Pitești! Proiecte concrete pentru susținerea producătorilor locali din județ
Echipa de parlamentari PSD Argeș a fost astăzi în piețele Ceair și Găvana din Pitești, discutând cu numeroși producători pentru...
Tot pensionarii! O bătrână cinstită a returnat banii găsiți unui pensionar care îi pierduse în centrul Piteștiului
Într-o lume în care veștile bune par să fie din ce în ce mai rare, o poveste emoționantă vine din...
Argeșean reținut de polițiști pentru șantaj – A ÎMRUMUTAT BANI ȘI I-A VRUT ÎNAPOI PRIN VIOLENȚĂ
Polițiștii din cadrul Biroului Investigații Criminale Pitești, în ziua de 12 noiembrie a.c. au continuat cercetările într-un dosar penal privind...
Ion Mînzînă a depus jurământul pentru un nou mandat de președinte al Consiliului Județean: “Îmi doresc să avem și pentru următorii ani o echipă unită, la fel de competitivă și să continuăm dezvoltarea județului”
S-a constituit noul Consiliu Județean, iar Ion Mînzînă, președintele PSD Argeș, a depus jurământul pentru un nou mandat de președinte...
Curtea de Argeș
VIDEO | Incendiu violent la Brăduleț – Casă făcută scrum, familie rămasă pe drumuri
Trei echipaje de pompieri de la Detașamentul Curtea de Argeș au intervenit cu două autospeciale de stingere și o ambulanță...
Probleme la Sala de Sport din Curtea de Argeș – Plouă în interior și e frig
O nouă dezamăgire pentru cetățenii din Curtea de Argeș. În pofida promisiunilor făcute de autorități, Sala de sport continuă să...
S-A DECIS: Transfăgărăşanul se închide începând de marţi, 12 noiembrie
Circulaţia rutieră pe DN 7C – Transfăgărăşan se va închide, începând de marţi dimineaţă, pe tronsonul cuprins între Piscul Negru...
Ministrul Simona Bucura-Oprescu și echipa PSD, la Curtea de Argeș: “Guvernarea PSD înseamnă creșterea veniturilor pentru toți românii și investiții record în proiecte de utilitate publică”
Ministrul Muncii și Solidarității Sociale, Simona Bucura Oprescu, a fost astăzi alături de primarul Constantin Panturescu și echipa PSD în...
Scandal monstru la Domnești! Doi minori de 15 și 17 ani au băgat în spital un bărbat de 35 ani – PUȘTANII AU FOST REȚINUȚI DE POLIȚIE
În seara zilei de 8 noiembrie a.c., în jurul orei 22:00, polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Curtea de Argeș au...
Mioveni
Ministrul Simona Bucura-Oprescu: Consolidăm și extindem cooperarea bilaterală cu Franța pe probleme de muncă și securitate socială ca parte a parteneriatului strategic
O delegație guvernamentală condusă de premierul Marcel Ciolacu a efectuat o vizită oficială în Franța și a avut o întrevedere...
Polițist din Argeș găsit de ANI cu avere nejustificată – Agentul Gabriel Tufă Mihalcea este ginerele fostului vice din Ștefănești
Agenţia Naţională de Integritate a constatat averea nejustificată, starea de incompatibilitate sau a sesizat organele de urmărire penală în cazul...
VIDEO | Accidente nocturne in Argeș cu mașini proptite: una în pom, alta într-o casă
Pa parcursul nopții, pompierii argeșeni au fost solicitați să intervină în cazul a două accidente rutiere, după cum urmează: Două...
VIDEO! ACUM! Arde o casă la Mioveni!
In urmă cu puțin timp pompierii au fost solicitați să intervină la un incendiu izbucnit într-o gospodărie din orașul Mioveni,...
Câmpulung
VIDEO | Acțiune de salvare extremă a jandarmilor montani argeșeni împreună cu Salvamont Argeș
Salvamontiştii și jandarmii montani din Argeş au intervenit, sâmbătă seară, pentru a recupera trei persoane care s-au despărţit de grupul...
ITM ARGEȘ, ANUNȚ DE MAXIM INTERES: CUM PUTEȚI INTRA ÎN POSESIA CARNETELOR DE MUNCĂ – VEZI DETALII
Inspectoratul Teritorial de Muncă Argeş anunţă angajatoriide pe raza judeţului Argeş că se pot prezenta la instituția noastră situată în...
Președintele Klaus Iohannis a decorat un colegiu și două școli din Argeș – „Zinca Golescu”, Școala din Rucăr și „Tudor Vladimirescu”
Președintele României, Klaus Iohannis, a acordat Colegiului Național ”Zinca Golescu” din Pitești Ordinul „Meritul pentru Învăţământ” în grad de Ofiţer,...
În Trend
- ACTUALacum 2 săptămâni
Un serial Netflix a „prevestit” inundațiile catastrofale din Valencia și fenomenul DANA
- ACTUALacum 2 săptămâni
ANUNȚ DE ANGAJARE ÎN CURTEA DE ARGEȘ!
- NATIONALacum 4 zile
Vești mari pentru șoferi! Se dechide tronsonul 5 al celei mai așteptate autostrăzi din România. Până unde se va putea circula
- ACTUALacum o săptămână
ACUM, ARDE O VILĂ ÎN ARGEȘ
- ACTUALacum 2 săptămâni
TRAGEDIE ÎNTR-O FAMILIE DIN ARGEȘ – A murit strivit de propria mașină
- ACTUALacum 5 zile
SCHEMA NORDIS LA CURTEA DE ARGEȘ? Un avocat-constructor și doi vânzători de mobila second hand, în vizorul autorităților – Ca să scape de datorii la clienți, avocatul și-a falimentat firma dar… a luat-o de la capăt
- ACTUALacum 2 săptămâni
VIDEO | Accidente nocturne in Argeș cu mașini proptite: una în pom, alta într-o casă
- ACTUALacum o săptămână
Semafoare noi la Lidl: Un pas înainte pentru siguranța rutieră în Curtea de Argeș