Conecteaza-te cu noi

AUTO

Dacia începe un program de concedieri voluntare. Sume plătite de ordinul zecilor de mii de euro pentru angajații cu vechime

Publicat

in

„Reorganizarea companiei” este motivul pentru care Dacia începe de la 1 octombrie un amplu program „avantajos” de concedieri, potrivit unui document intern consultat de Profit.ro. Acesta se bazează pe plecările voluntare, personalul fiind compensat cu sume de bani proporționale cu vechimea în fabrică.

Dacia a fixat ca termen pentru programul de plecări voluntare data de 1 octombrie, astfel că în septembrie angajații care doresc să beneficieze de sumele compensatorii trebuie să-și depună cererile începând din 9 septembrie, până în data de 20 septembrie, după cum reiese dintr-un document transmis angajaților de companie, consultat de Profit.ro. Angajații care sunt acceptați în program vor primii primele de concediere odată cu lichidarea pentru luna septembrie.

Conform informării transmise angajaților Automobile Dacia, cea mai mică sumă este acordată persoanelor care au până la doi ani vechime, respectiv 22.000 de lei. Între 2 și 4 ani vechime, suma va fi de 55.000 lei, între 4 și 8 ani – 98.000 de lei, iar între 8 și 12 ani, 120.000 de lei. Cele mai bine răsplătite categeorii vor fi cele ale angajaților care au între 12 și 16 ani vechime, care vor primi 150.000 de lei, adică aproximativ 30.000 de euro, și salariații cu peste 16 ani, care vor primi 185.000 de lei.

Citește integral pe Profit.ro

Loading

AUTO

Dacia va lansa după Bigster alte două modele de mari dimensiuni, dar nu ar fi excluse nici mașini de clasă mică. Ce ar putea urma?

Publicat

in

Dacia a prezentat la Salonul Auto de la Paris cel mai mare model din istoria sa, SUV-ul de clasă C Bigster, acesta fiind primul dintr-o serie de trei mașini care vor avea dimensiuni similare, dar tipuri diferite de caroserie. Șefii Dacia nu exclud însă nici lansarea unor modele mici de oraș, iar elementul 100% sigur este că gama Dacia va primi multe modele complet noi în următorii ani.

Dacia și programul „C-Neo”

Părea incredibil acum un deceniu că va exista o Dacie cu preț de pornire de 25.000 de euro și cu versiuni la care prețul final cu multe opționale adăugate va trece de 30.000 de euro. Piața auto s-a schimbat mult, mașinile noi (dar și cele SH) sunt cu câteva mii de euro mai scumpe decât acum câțiva ani, iar Dacia urcă în gamă și va continua să lanseze mașini de mari dimensiuni, fiindcă există cerere.

„Dacia intră în segmentul C-SUV cu o strategie de produs bine elaborată. Astfel, în viitor, lui Bigster i se vor alătura alte două modele”, spunea Dacia în comunicatul de prezentare pentru Bigster.

Directorul general al companiei nu a vrut să spună care sunt acele două modele, deși a fost întrebat insistent de presă la Salonul Auto de la Paris. „Vor avea tipuri diferite de caroserie, nume diferite, totul va fi altfel față de modelele Dacia din prezent”, a spus Denis Le Vot, citat de Autocar UK.

David Durand, șeful de design de la Dacia, a spus că designul următorului model a fost aprobat și a adăugat că „trebuie să vă așteptați la ceva cu totul diferit” de la acel nou model de segment C.

În 2027 sau 2028 ar putea apărea și o versiune de Sandero electric, dar în 2026 ar putea ieși pe piață două modele de clasă C despre care presa din Franța și din Anglia a scris în toamna anului trecut.

În interiorul Renault programul este cunoscut sub numele C-Neo și ar fi vorba despre două modele de clasă C: o berlină și un break, derivate din platforma tehnică utilizată pentru Bigster. Vor fi, alături de SUV-ul lansat acum, cele mai mari modele Dacia de până acum, cu o lungime undeva pe la 4,60 metri.

Vor avea încă de la început versiuni hibride și, peste câțiva ani, ar putea primi și variante full-electrice, însă acest lucru depinde de mai mulți factori: taxele impuse pentru mașinile din China, cererea de pe piață, subvențiile acordate în Europa pentru full-electrice. Cei de la Dacia nu au oferit niciun fel de detalii despre viitoarele modele de clasă C.

Dacia Spring nu moare

Oficialii Dacia au ținut să clarifice un lucru despre singurul model electric al mărcii, Spring, asamblat în China: NU sunt planuri să se renunțe la el, iar varianta restilizată costă de la 17.000 de euro și Dacia se așteaptă la vânzări bune.

La final de 2025 va intra pe piață și versiunea restilizată a berlinei Logan 3.

CEO-ul Dacia a explicat într-un interviu pentru publicația Automotive News că prin Bigster speră să atragă clienți care acum câțiva ani ar fi ales alte mărci, dar care acum vor vedea că acele mașini sunt cu câteva mii de euro mai scumpe, iar Dacia ar putea să li se pară varianta ideală, deoarece la Bigster „ai tot ce vrei, dar la un preț rezonabil”, explică Denis Le Vot.

Le Vot spune că Dacia va avea de câștigat mulți clienți din faptul că în mai toate segmentele pieței oamenii se îndreaptă spre modele mai accesibile la preț, așa că are sens ca marca să fie prezentă cu mai multe modele în segmentul C.

Bigster este construit pe platforma denumită CMF-B și, spun oficialii companiei, nu doar că este cu câteva mii de euro mai ieftin decât modelele concurente, dar este și cu 150 kg mai ușor, în medie.

Dacia intră în segmentul C pentru a-și crește vânzările totale, dar și pentru că marja de profit este mai mare. Prin Bigster, dar și prin următoarele modele de clasă C, Dacia vrea să-și crească substanțial vânzările pe piețele din Germania și Marea Britanie, unde se caută mașinile de dimensiuni mai mari și unde marca este prezentă în segmentul B, prin Sandero și Duster.

CEO-ul Dacia a mai spus că nu ar fi exclus să fie lansată pe viitor și o Dacie de foarte mici dimensiuni, mașină de oraș care să împrumute soluții de la alte mărci din grup, cum ar fi Renault sau Mobilize. Nu trebuie uitat că „rețeta” Dacia de a lansa mașini fiabile, la prețuri mai mici decât concurența se bazează pe adaptarea diverselor soluții prezente la alte mărci din grup.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Cercetătorul șef al Toyota distruge mitul mașinilor electrice

Publicat

in

Toyota este renumită în industria auto pentru încăpățânarea de care a dat dovadă în introducerea propulsiei electrice. Japonezii au amânat cât au putut investițiile în mașinile complet electrice și au pus permanent preț pe motorizările hibride.

În ultimii ani, Toyota și-a lansat propriul program de trecere la mașinile electrice, dar Gill Pratt, Chief Scientist al companiei, este de părere că doar un mix de propulsii poate reprezenta soluția viitorului.

Gill Pratt este om de știință, având exact această poziție în managementul Toyota, el fiind și CEO al Institutului de Cercetări al Toyota, dar și consultat al Toyota Central R&D Labs. Practic, Pratt coordonează cele mai multe dintre activitățile de cercetare ale companiei japoneze în tehnoogiile viitorului, având una dintre cele mai potrivite poziții pentru a emite prognoze privind viitorul automobilului.

Citește mai mult pe Profit.ro

Loading

Citeste mai mult

AUTO

FOTO Modelul legendar renăscut de Renault, de data asta ca SUV electric, a fost prezentat la salonul auto de la Paris

Publicat

in

Renault a prezentat la Salonul Auto de la Paris un SUV electric de oraș numit Renault 4 E-Tech la care designul preia și elemente retro de la o mașină ce a avut mare succes în anii ’70. Modelul va avea două versiuni de baterie, cu autonomie de 300 km, respectiv 400 km, iar prețurile mașinii cu baterie mai mare vor trece de 30.000 de euro.

Este al doilea model de inspirație retro pe care Renault îl prezintă în acest an, după Renault 5, un model ceva mai mic arătat în primăvară la Geneva. Compania spune că aceste mașini sunt reinventate pentru era automobilului electric și au multe tehnologii de ultimă oră. Presa le-a numit modele „retro-futuristice”.

Renault 4 E-Tech are 4,10 metri lungime, fiind cu 12 cm mai lung decât Renault 5. Șefii Renault spun că Renault 5 este gândită ca mașină electrică de oraș, în timp ce Renault 4 se adresează unui public mai larg.

Modelul are foarte multe elemente tehnice și componente în comun cu Renault 5 E-Tech. Vor exista două variante de baterie: 40 kWh și 52 kWh, autonomia promisă fiind de 300 km, respectiv 400 km. Varianta cu baterie mai mare ajunge în 8,5 secunde de la 0, la 100 km/h. Varianta de intrare în gamă are motor de 90 kW, iar cea cu autonomie mai mare are motor de 110 kW.

Mașina va fi construită în uzina franceză Maubeuge, iar din martie 2025 celulele pentru baterii vor fi asamblate tot în Franța.

Renault 4 va ajunge la primii clienți la început de 2025 și va concura cu modele precum Citroen e-C3 Aircross, Jeep Avenger, Hyundai Kona, MG ZS, Opel Mokka-e și Peugeot e-2008, scrie publicația Automotive News.

Mașina arătată acum lumii se inspiră din Renault 4 sau R4 a fost produsă în multe versiuni și la multe uzine între 1961 și 1994, găsindu-și 8 milioane de clienți. Francezii îi mai spuneau și 4L „Quatrelle”.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Noua Dacia Bigster, lăudată de britanicii de la „Top Gear”: „Pregătită să urce un munte”

Publicat

in

„Conceptul care a prefigurat acest BigBoy a ilustrat ambiția Dacia de ‘a urca pe înălțimi mai mari. Se pare că au luat acest obiectiv în serios, pentru că noua Dacia Bigster pare pregătită să urce un munte”, scrie site-ul celebrei emisiuni auto „Top Gear”. Dacia a prezentat miercuri modelul Bigster, cel mai mare, mai scump și mai sofisticat din istoria sa.

„Deși este proiectat să combată creșterea costurilor cu care se confruntă clienții, acest nou SUV a fost conceput pentru ieșiri serioase în aer liber. Și deja te gândești: ‘Oare ce munte să urc cu el?’, continuă descrierea din articol.

„Pentru că arată cu adevărat foarte bine. Noul limbaj de design al Daciei se potrivește destul de bine pe acest tip de mașină: noua identitate a farurilor și a grilei, forma pătrățoasă, barele de pe acoperiș, protecția ‘Starkle’ (n.r. un material compozit obținut din transformarea polipropilenei) a caroseriei și o gamă de jante funky cu dimensiuni cuprinse între 17 și 19 inch.

Dacă ai probleme în a evalua dimensiunea, este un SUV din segmentul C, iar mașinile din segmentul C includ modele ca Golf, Astra, Megane, Corolla, A3, C4 și… ai prins ideea”, le mai transmite site-ul „Top Gear” fanilor emisiunii.

Site-ul „Top Gear”, descrie pe larg noua Dacia Bigster

Site-ul emisiunii găzduite de BBC mai notează că Bigster este bine izolat fonic la interior, iar portbagajul este de foarte mare capacitate.

Apoi sunt trecute în revistă cele trei opțiuni privind motorizarea. Despre noul TCe 130 „Top Gear” scrie că face din Dacia Bigster „un SUV cu tracțiune integrală – surpriză! – de 4×4 și că „are aceeași configurație ca și modelul de 140 (motor turbo de 1,2 litri, 3 cilindri, 48V, cu șase trepte)”.

Descrierea integrală făcută de „Top Gear” Daciei Bigster poate fi citită integral pe site-ul emisiunii auto.

„Prețurile nu au fost confirmate încă, dar ne putem aștepta ca modelul de bază să înceapă de la sub 30.000 de lire sterline. Acum, spre ce munte vreți să vă îndreptați?”, se încheie articolul.

Emisiunea „Top Gear” a avut premiera în 1971 și a fost difuzată încontinuu de atunci de către BBC. Începând cu 2002, când James May și Richard Hammond i s-au alăturat ca prezentatori lui Jeremy Clarkson, ea s-a transformat treptat dintr-o emisiune auto de nișă cunoscută preponderent publicului din Marea Britanie în una cu fani în întreaga lume.

„Top Gear” a continuat cu o echipă nouă de prezentatori după ce l-a concediat pe Clarkson în 2015 și ceilalți doi co-prezentatori de la momentul respectiv au părăsit emisiunea în semn de solidaritate cu el.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Cum sa alegi un serviciu de inchirieri masini

Publicat

in

Daca in perioada urmatoare va planificati o vacanta in tara alaturi de familie si doriti sa apelati la un serviciu de inchirieri masini iata cum ar trebuii sa procedati pentru a face cea mai buna alegere.

Atunci cand planifici o calatorie, fie ea de afaceri, de agrement sau pur si simplu o excursie, mobilitatea reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte de care trebuie sa tii cont. Daca ai in vedere o vizita in capitala Romaniei sau daca locuiesti in Bucuresti si ai nevoie de o masina temporara, serviciile de inchirieri auto Bucuresti pot fi solutia ideala. Totusi, cum te poti asigura ca faci cea mai buna alegere in acest sens? In randurile urmatoare vom discuta despre pasii esentiali pe care trebuie sa ii urmezi pentru a inchiria o masina eficient si rapid in Bucuresti, mai ales daca vrei sa profiti de cea mai moderna metoda: rezervarea online.

De ce este important sa alegi corect o masina de inchiriat?

Inchirierile auto in Bucuresti au devenit un serviciu tot mai popular atat pentru turisti, cat si pentru rezidenti. Cu o piata in continua crestere, ofertele sunt variate, iar optiunile de masini sunt numeroase, de la vehicule mici si economice, pana la SUV-uri sau masini de lux. Cu toate acestea, alegerea masinii potrivite pentru nevoile tale poate face diferenta intre o experienta placuta si una mai putin confortabila. De aceea, este esential sa fii informat inainte de a lua o decizie.

Un prim aspect de care trebuie sa tii cont este scopul calatoriei tale. Daca vizitezi Bucurestiul pentru afaceri, ai putea avea nevoie de o masina eleganta, care sa impresioneze la intalnirile de afaceri. In schimb, daca esti in vacanta cu familia, vei dori o masina spatioasa si sigura, care sa iti ofere confort pe durata intregii calatorii. Daca scopul tau este sa te deplasezi in interiorul orasului, o masina compacta si economica ar putea fi cea mai buna alegere pentru a evita aglomeratia si pentru a parca usor.

Pe langa aceste detalii, trebuie sa ai in vedere si bugetul pe care il ai alocat pentru inchirierea masinii. De aceea, este important sa te informezi si sa compari ofertele disponibile pe piata.

Avantajele rezervarii online pentru inchirieri auto

In zilele noastre, tehnologia joaca un rol esential in usurarea multor procese. Rezervarea online a unei masini de inchiriat este una dintre metodele cele mai rapide si eficiente de a beneficia de acest serviciu. Unul dintre cele mai mari avantaje este faptul ca poti face acest lucru din confortul casei tale, la orice ora, fara sa fii nevoit sa te deplasezi la sediul fizic al unei agentii.

Platformele online ale companiilor de rent a car Bucuresti sunt concepute astfel incat sa ofere utilizatorului toate informatiile necesare pentru a face cea mai buna alegere. Pe aceste site-uri poti compara preturile mai multor tipuri de masini, poti vedea disponibilitatea acestora in functie de perioada in care ai nevoie si poti consulta eventualele oferte speciale sau reduceri disponibile. De asemenea, multe platforme online includ si filtre care te ajuta sa selectezi masina potrivita in functie de preferintele tale: tipul masinii, capacitatea motorului, consumul de combustibil sau numarul de locuri.

Un alt beneficiu important este reprezentat de posibilitatea de a citi recenzii ale altor clienti. Aceste recenzii iti pot oferi o imagine clara asupra calitatii serviciilor oferite de diverse companii de inchirieri auto din Bucuresti, precum si asupra starii masinilor inchiriate.

Compararea preturilor si serviciilor

Un alt pas important in procesul de inchiriere este compararea preturilor si a serviciilor. Preturile pot varia semnificativ intre companiile de inchirieri auto, in functie de tipul masinii, perioada de inchiriere si eventualele servicii aditionale pe care le ofera fiecare agentie. De aceea, este esential sa aloci timp pentru a analiza ofertele si pentru a vedea ce ti se potriveste cel mai bine.

Pentru a-ti simplifica aceasta sarcina, majoritatea platformelor online de inchirieri auto ofera optiuni de filtrare a masinilor in functie de pret. Astfel, poti seta bugetul maxim pe care esti dispus sa il aloci si vei primi doar ofertele care se incadreaza in acest plafon. De asemenea, trebuie sa fii atent si la conditiile contractuale: unele agentii pot percepe taxe suplimentare pentru anumite servicii, precum livrarea masinii la o adresa specifica sau returnarea masinii in afara programului de lucru.

Un alt aspect la care trebuie sa fii atent este politica de combustibil. Unele companii solicita ca masina sa fie returnata cu acelasi nivel de combustibil cu care a fost preluata, in timp ce altele percep o taxa suplimentara daca nu respecti aceasta regula. Asadar, citirea atenta a contractului este un pas esential pentru a evita eventualele surprize neplacute.

Livrarea masinilor in aeroport – Optiuni pentru inchirieri auto Otopeni

Daca aterizezi pe Aeroportul International Henri Coanda (Otopeni) si ai nevoie de o masina imediat dupa sosire, serviciile de inchirieri auto oferite direct in aeroport reprezinta o optiune extrem de convenabila. Majoritatea companiilor de inchirieri auto din Bucuresti ofera posibilitatea de a prelua masina direct din aeroport, ceea ce iti economiseste timp si efort. Tot ce trebuie sa faci este sa specifici in momentul rezervarii locatia de preluare – Aeroportul Otopeni.

Aceste servicii sunt ideale pentru calatorii care doresc sa isi inceapa deplasarea imediat ce aterizeaza. De asemenea, companiile care ofera masini de inchiriat Otopeni care opereaza in aeroport ofera, de obicei, un program de functionare non-stop, ceea ce este un avantaj semnificativ daca ai un zbor la ore tarzii sau devreme dimineata. Totodata, companiile care ofera acest serviciu in aeroport au tendinta sa fie mai bine organizate si sa ofere un proces de preluare si predare a masinii mult mai rapid.

Pentru a beneficia de aceste servicii, este recomandat sa faci rezervarea online in avans. Astfel, vei avea siguranta ca masina pe care ti-o doresti este disponibila la ora si locatia potrivita.

Inchirieri auto pentru locuitorii din Bucuresti

Nu doar turistii si oamenii de afaceri pot avea nevoie de o masina inchiriata in Bucuresti. Si locuitorii capitalei pot apela la acest serviciu in diverse situatii: fie ca masina personala se afla in reparatii, fie ca au nevoie de un vehicul mai incapator pentru o excursie sau pentru un eveniment special. Inchirierea unei masini poate fi solutia ideala in astfel de momente.

Unul dintre avantajele majore ale inchirierii auto pentru locuitorii din Bucuresti este flexibilitatea oferita de aceste companii. De exemplu, multe agentii permit preluarea masinii din diverse puncte ale orasului, nu doar din aeroport. Acest lucru este util in special pentru cei care locuiesc in zonele centrale sau de periferie ale capitalei si nu vor sa se deplaseze prea mult pentru a ridica vehiculul.

De asemenea, pentru inchirierile de lunga durata, companiile de rent a car din Bucuresti ofera adesea preturi mai bune sau reduceri, ceea ce poate fi un avantaj semnificativ pentru cei care au nevoie de masina pentru perioade extinse de timp. Aceste oferte sunt disponibile de obicei si pe platformele online, ceea ce face procesul de inchiriere si mai convenabil.

Alegerea masinii in functie de buget

Bugetul reprezinta un factor decisiv atunci cand vine vorba de inchirierea unei masini. In functie de suma pe care o ai la dispozitie, poti alege intre masini economice, medii sau de lux. O masina economica poate fi o alegere excelenta daca ai un buget limitat si iti doresti sa reduci costurile de combustibil. Pe de alta parte, daca planifici o calatorie mai lunga sau vrei sa te bucuri de un confort sporit, o masina dintr-o clasa medie sau superioara poate fi o optiune mai buna.

Rezervarea online iti ofera posibilitatea sa vizualizezi toate aceste optiuni si sa compari preturile in functie de bugetul tau. In plus, unele platforme online de inchirieri auto ofera si optiunea de a plati partial sau integral in avans, ceea ce poate fi o modalitate utila de a-ti gestiona bugetul.

Inchirierea unei masini in Bucuresti poate fi o experienta rapida si placuta, cu conditia sa te informezi corespunzator si sa faci alegerile potrivite. Rezervarea online este, fara indoiala, cea mai rapida si eficienta metoda de a inchiria o masina, oferindu-ti flexibilitatea de a compara preturile, de a alege vehiculul dorit si de a beneficia de cele mai bune oferte. Fie ca ai nevoie de o masina pentru o calatorie de afaceri, o vacanta sau doar pentru a te deplasa prin oras, alegerea corecta a unei masini de inchiriat poate face diferenta intre o experienta reusita si una mai putin placuta. Daca doriti cele mai avantajoase si mai practice solutii de inchirieri auto Bucuresti Inchirieriauto-bucuresti.com va ofera posibilitatea sa alegeti masina in functie de buget.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Beneficii Stage 1: Cum ajută Chiptuning-ul mașina ta?

Publicat

in

Stage 1 reprezintă primul nivel de chiptuning, o tehnică de optimizare a software-ului ECU (Engine Control Unit) pentru a îmbunătăți performanțele motorului mașinii.

Stage 1 reprezintă primul nivel de chiptuning, o tehnică de optimizare a software-ului ECU (Engine Control Unit) pentru a îmbunătăți performanțele motorului mașinii. Acest proces nu necesită modificări fizice ale motorului și se concentrează exclusiv pe reglajul electronic al parametrilor, cum ar fi presiunea turbo, injecția de combustibil și avansul la aprindere.

Beneficiile Chiptuning-ului Stage 1

1. Creșterea puterii și cuplului
Primul și cel mai evident beneficiu al unui Stage 1 este creșterea puterii motorului. Majoritatea mașinilor vin cu o calibrare conservatoare din fabrică, iar chiptuning-ul Stage 1 poate aduce o creștere de până la **20-30%** a puterii și cuplului. Astfel, mașina va accelera mai rapid și va avea un răspuns mai bun la pedala de accelerație.

2. Eficiență mai bună a consumului de combustibil
Odată optimizată curba de cuplu și gestionarea injecției de combustibil, motorul poate deveni mai eficient. Cu toate acestea, eficiența îmbunătățită depinde și de stilul de conducere. De obicei, dacă nu se abuzează de puterea suplimentară, consumul poate scădea ușor datorită funcționării motorului într-un regim mai eficient.

3. Îmbunătățirea răspunsului la accelerare
Prin optimizarea setărilor ECU, se poate reduce lag-ul turbo și întârzierile la accelerare, ceea ce face mașina să răspundă mult mai prompt. Acest lucru aduce un plus de plăcere în condus, mai ales în depășiri sau pe drumuri sinuoase.

4. Adaptabilitate la preferințele șoferului
Chiptuning-ul Stage 1 permite personalizarea caracteristicilor motorului în funcție de nevoile și preferințele fiecărui șofer. Dacă îți dorești o experiență mai sportivă sau o mai bună economie de combustibil, ajustările pot fi realizate pentru a atinge aceste obiective.

5. Niciun impact asupra duratei de viață a motorului
Stage 1 este considerat a fi o modificare sigură, deoarece parametrii rămân în limitele de toleranță ale motorului și ale componentelor sale. Nu necesită modificări fizice ale motorului sau schimbarea pieselor, deci nu afectează negativ durabilitatea motorului atunci când este făcut corespunzător și cu responsabilitate.

Este Stage 1 pentru Tine?


Dacă îți dorești să îmbunătățești performanța mașinii fără a compromite siguranța și fiabilitatea, chiptuning-ul Stage 1 este o opțiune excelentă. Cu toate acestea, este important să alegi o firmă de încredere, care să utilizeze un software de calitate și să cunoască particularitățile mașinii tale. Un Stage 1 realizat greșit poate duce la defecțiuni majore, așa că nu ar trebui să faci compromisuri privind calitatea.


Chiptuning-ul Stage 1 poate aduce multiple beneficii, de la creșterea puterii și a cuplului până la îmbunătățirea eficienței consumului de combustibil. Este un mod sigur și eficient de a îmbunătăți performanțele mașinii tale, oferind o experiență de condus mai plăcută. Asigură-te că te informezi bine și colaborezi cu specialiști pentru a te bucura la maxim de avantajele chiptuning-ului.

Loading

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend