Conecteaza-te cu noi

AUTO

Cum poti sa iti vinzi masina rapid daca esti din Bacau

Publicat

in

Daca esti din Bacau si ai o masina pe care vrei sa o vinzi rapid, nu ezita sa ne contactezi! Cumpar auto pentru dezmembrari Bacau pentru a-ti oferi o solutie rapida, convenabila si fara batai de cap. Indiferent de marca sau modelul vehiculului tau, noi suntem aici pentru a te ajuta sa te desprinzi de masina ta nefunctionala sau veche.

Daca esti din Bacau si ai o masina pe care vrei sa o vinzi rapid, nu ezita sa ne contactezi! Cumpar  auto pentru dezmembrari Bacau pentru a-ti oferi o solutie rapida, convenabila si fara batai de cap. Indiferent de marca sau modelul vehiculului tau, noi suntem aici pentru a te ajuta sa te desprinzi de masina ta nefunctionala sau veche.

Intr-o lume aglomerata, timpul conteaza. Vanzarea unei masini prin metode traditionale poate dura mult, cu intalniri repetate si negocieri frustrante. Cu serviciul nostru de cumpar auto Bacau, procesul este simplificat: ne contactezi, ne oferim sa evaluam vehiculul si, daca esti de acord cu oferta noastra, poti finaliza tranzactia in aceeasi zi.

Vanzarea unei masini poate fi stresanta, mai ales daca trebuie sa te ocupi de anunturi si intalniri cu potentiali cumparatori. Cu noi, nu ai de ce sa-ti faci griji. Oferim o evaluare corecta si transparenta a masinii tale, fara surprize neplacute. Ne ocupam de toata documentatia necesara, astfel incat sa nu trebuiasca sa te stresati cu detalii complicate.

In plus, prin alegerea de a-ti dezmembra masina, nu doar ca obtii un castig financiar, dar contribui, totodata, la reciclarea pieselor auto. Atunci cand cumpar auto pentru dezmembrari Bacau, componentele functionale sunt recuperate si reintegrate in circulatie, reducand astfel cantitatea de deseuri si protejand mediul.

Cumpar auto pentru dezmembrari Bacau. Solutie pentru vehicule nefunctionale

Pentru multi proprietari, o masina veche sau avariata devine o povara. Poate ca nu mai functioneaza sau costurile de reparare sunt prea mari in comparatie cu valoarea sa. Serviciul nostru de cumpar auto Bacau ofera o solutie ideala pentru aceste vehicule, permitand proprietarilor sa scape de o povara si sa recupereze o parte din investitie.

Contributie la economia locala

Prin utilizarea serviciului nostru, nu doar ca beneficiezi personal, dar contribui si la economia locala. Cumpar auto pentru dezmembrari Bacau inseamna crearea de locuri de munca si stimularea activitatilor economice in zona. Piesele recuperate sunt revandute, iar activitatile de reciclare genereaza venituri si contribuie la dezvoltarea comunitatii.

Confort si siguranta

Oferim clientilor nostri un proces simplificat si convenabil. Ne deplasam direct la locul unde se afla vehiculul, evaluam starea acestuia si ne ocupam de ridicare, toate acestea fara costuri ascunse. Acest nivel de confort si siguranta face ca serviciul nostru sa fie ideal pentru oricine doreste sa scape de o masina fara a se implica in proceduri complicate.

Cumpar auto Bacau joaca un rol esential atat pentru proprietarii de vehicule, cat si pentru mediu si comunitatea locala.

Oferim o solutie rapida, eficienta si ecologica pentru cei care doresc sa scape de masinile vechi sau avariate.

Contacteaza-ne astazi pentru a descoperi cum putem transforma vehiculul tau inutilizabil intr-o oportunitate financiara si ecologica!

Loading

AUTO

Unul dintre cei mai mari producători de componente auto, cu activități importante în România, va închide două fabrici din Europa și renunță la 4.700 de angajați

Publicat

in

Grupul german Schaeffler, unul dintre cei mai mari producători de componente auto, a anunțat un plan de restructurare prin care-și va reduce efectivele din Europa cu 4.700 de angajați. Compania a trimis în șomaj tehnic în septembrie sute de angajați de la fabrica de lângă Brașov.

Schaeffler are aproape 5.000 de angajați în România și 120.000 în toată lumea. Grupul a anunțat acum un amplu plan de restructurare pentru a-și crește competitvitatea și vor fi afectate 10 uzine din Germania și cinci din alte țări europene.

Două fabrici vor fi închise, dar compania nu a spus care vor fi acestea, informațiile urmând să vină până la final de an. Producția va fi relocată și vor fi mai mult schimbări, în special în Germania.

Numărul de angajați va scădea cu 4.700 în Europa, 2.800 de locuri de muncă urmând să dispară în Germania.

Compania țintește economii anuale de 290 milioane euro/an până în 2029, iar costurile acestor măsuri de redresare ar fi de 580 milioane euro.

Schaeffler a fuzionat recent cu producătorul bavarez de sisteme de transmisie Vitesco Technologies, care are de asemenea afaceri în România.

Cererea a scăzut pe piața auto europeană și tot mai multe companii simt acest lucru și trebuie să-și ajusteze activitățile.

Schaeffler produce în România, la Brașov, componente pentru industria auto și rulmenți grei pentru aplicații industriale.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Volkswagen nu are de ales, pentru că la situația actuală s-a ajuns după decenii de probleme, a explicat directorul companiei

Publicat

in

Un program de reducere a costurilor la Volkswagen este inevitabil, pentru a remedia „decenii de probleme structurale” la constructorul auto german, a declarat directorul general Oliver Blume într-un interviu publicat duminică în cotidianul „Bild am Sonntag”, preluat de Reuters și Agerpres.

„Cererea slabă din Europa şi câştigurile semnificativ mai mici în China sunt o dovadă a unor decenii de probleme structurale la VW”, a spus Oliver Blume pentru „Bild am Sonntag”.

Luni, preşedintele comitetului de întreprindere de la Volkswagen, Daniela Cavallo a dezvăluit că producătorul auto vrea să închidă cel puţin trei uzine, să elimine zeci de mii de locuri de muncă în Germania şi să reducă activităţile şi la restul uzinelor din cea mai mare economie a Europei, în ceea ce ar urma să fie o restructurare peste aşteptări.

Conducerea Volkswagen nu a confirmat aceste planuri dar miercuri a cerut angajaţilor să accepte o reducere salarială de 10%, susţinând că aceasta este singura modalitate prin care cel mai mare constructor european de automobile poate salva locurile de muncă şi să rămână competitiv.

În interviul pentru „Bild am Sonntag”, Oliver Blume a menţionat în mod expres costurile ridicate ale operării în Germania drept unul din factorii care afectează competitivitatea Volkswagen, adăugând „costurile noastre din Germania trebuie reduse în mod semnificativ”.

Nu poate exista flexibilitate cu privire la obiectivele vizând reducerea costurilor, numai cu privire la modul cum pot fi atinse, a subliniat Oliver Blume.

Potrivit „Bild am Sonntag”, constructorul auto german a pus deoparte aproximativ 900 milioane de euro în raportul anual pentru punerea în aplicare a acestor măsuri de reducere a costurilor.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania.

Luna trecută, directorul Volkswagen a avertizat că situaţia companiei este „alarmantă” și au apărut în spațiul public informația că Volkswagen ia în considerare pentru prima oară în istoria sa ideea de a închide uzine auto din Germania.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Mazda lansează noul EZ-6 electric la doar 19.000 de dolari. După China urmează Europa

Publicat

in

Primul automobil electric global al Mazda a fost lansat pe piața din China, la un preț de numai 19.000 de dolari. Mașina va fi lansată în perioada următoare pe piețele din Europa, dar nu este cunoscut deocamdată prețul.

Mazda a dezvăluit în prima parte a acestui an noul său model electric EZ-6, dezvoltat împreună cu partenerii de la Changan, în China, pe platforma chinezilor EPA, regăsită și pe modele celebre precum Deepal L07.

Citește articolul integral pe Profit.ro

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Criză la Volkswagen. Condiția pusă de cel mai mare producător auto european angajaților săi pentru a nu da afară oameni

Publicat

in

Volkswagen a cerut miercuri angajaţilor săi să accepte o reducere salarială de 10%, argumentând că aceasta este singura modalitate prin care cel mai mare producător auto european ar putea păstra locurile de muncă şi rămâne competitiv, în condiţiile în care profiturile au scăzut la cel mai jos nivel din ultimii trei ani, iar liderii sindicali ameninţă cu greve, transmite Reuters.

Aceste măsuri de reducere a costurilor, prima confirmare oficială a lor, sunt necesare pentru a redresa compania, care se confruntă cu cererea slabă din China şi cu costuri ridicate care au dus la supracapacitatea fabricilor sale, notează News.ro. Compania nu a precizat dacă are în plan închiderea unor fabrici din Germania, dar reprezentanţii lucrătorilor au subliniat că această opţiune rămâne pe masă.

Sindicatele şi conducerea Volkswagen s-au întâlnit pentru discuţii asupra salariilor şi viitorului companiei, convenind să reia negocierile pe 21 noiembrie.

Reprezentanţii lucrătorilor cer o creştere salarială de 7% şi au ameninţat cu greve începând din decembrie dacă nu sunt excluse definitiv închiderile de fabrici.

Volkswagen a raportat o scădere de 42% a profitului pentru trimestrul trei, cel mai redus nivel din ultimii trei ani, iar directorul financiar Arno Antlitz a subliniat că este nevoie urgentă de reducerea costurilor pentru a asigura competitivitatea.

El a mai spus că compania are un plan de redresare pentru China, bazat pe îmbunătăţirea software-ului şi a asistenţei la condus, cu scopul de a recupera cota de piaţă până în 2026 sau 2027.

Pieţele auto europene şi chineze au devenit tot mai competitive, cu modele mai ieftine de la producători precum Tesla şi producătorii chinezi câştigând cotă de piaţă.

Vânzările Volkswagen în China au scăzut cu 15% în trimestrul al treilea, iar acţiunile companiei au pierdut aproximativ o cincime din valoarea de la începutul anului.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Ford Otosan inaugurează la Craiova linia de asamblare a bateriilor destinate producției de vehicule electrice

Publicat

in

Ford a inaugurat miercuri la Craiova linia de asamblare a bateriilor ce vor fi folosite la producția modelelor electrice care vor fi fabricate la uzina din Oltenia. Modelul Puma Gen-E va fi prezentat în decembrie, spune Ford Otosan.

Bateriile vor fi asamblate în secția de motoare și apoi transportate în secția de asamblare finală a vehiculelor printr-un conveior aerian. Noua linie de producție pentru vehicule electrice include o serie de stații automatizate, operate de roboți și coboți, precum și stații manuale, operate de personal uman.

Suprafața totală a noii zone de asamblare a bateriilor este de peste 4000 mp, incluzând și zonele logistice aferente, fiind complet integrată în procesele de fabricație existente.

La uzina Ford Otosan Craiova se vor asambla bateriile care vor echipa modelele electrice E-Transit Courier, E-Tourneo Courier și Puma Gen-E, model ce urmeaza a fi prezentat de Ford în Europa în luna decembrie. Primele livrări sunt așteptate în primăvara anului 2025.

Ford Otosan România produce în prezent versiunile cu motoare pe combustie ale modelelor Ford Transit Courier, Tourneo Courier și Puma, acesta din urmă fiind unul dintre cele mai bine vândute modele Ford în Europa.

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Beijingul cere producătorilor auto chiezi să oprească investițiile în țările UE care susțin taxele vamale pentru mașinile electrice. Cum a votat România

Publicat

in

Guvernul de la Beijing a transmis producătorilor auto chinezi să își oprească investițiile majore în țările europene care susțin creșterea taxelor vamale pentru mașinile electrice importate din China, au declarat pentru Reuters două surse informate despre situație.

Noile taxe vamale ale UE pentru importurile de autoturisme electrice din China, care pot ajunge până la 35,3%, urmează să intre în vigoare joi, după ce au fost introduse inițial ca măsură temporară.

Zece țări membre ale UE, printre care Franța, Polonia și Italia au votat la începutul lunii octombrie pentru permanentizarea taxelor, după ce investigația declanșată anul trecut de Comisia Europeană a concluzionat că subvențiile masive primite de producătorii chinezi din partea statului reprezintă o formă de concurență neloială.

Alte 5 state membre ale UE, printre care Germania, au votat luna aceasta împotriva măsurii, în timp ce 12 s-au abținut. România s-a numărat printre țările care s-au abținut, guvernul considerând că nu a primit suficiente date din partea Comisiei Europene în ceea ce privește concluziile investigației sale.

Sursele Reuters afirmă că guvernul chinez le-a transmis producătorilor auto pe 10 octombrie, în cadrul unei întâlniri în spatele ușilor închise ce a avut loc la ministerul comerțului de la Beijing, că ar trebui să își pună pe pauză investițiile majore, precum cele în uzine, în țările care au susținut creșterea taxelor vamale.

Guvernul chinez îndeamnă la „prudență” în cazul țărilor care s-au abținut de la vot

Cele două surse Reuters, care au cerut să fie citate sub condiția anonimității din cauza naturii secrete a întâlnirii, afirmă că solicitarea a fost formulată în contextul în care guvernul de la Beijing încearcă pe canalele diplomatice să obțină din partea UE măsuri alternative taxelor vamale pentru mașinile electrice.

Mai mulți producători auto din străinătate au participat de asemenea la întâlnire, cei prezenți fiind încurajați să fie prudenți cu privire la investițiile lor în țările care s-au abținut de la vot, ca România. În schimb, participanții au fost „încurajați” să investească în țările care au votat împotriva taxelor vamale. Cele 5 au fost Germania, Ungaria, Slovacia, Slovenia și Malta.

Deși au votat pentru taxele vamale, Italia și Franța se numără printre țările europene care au curtat producătorii auto din China să investească în economiile lor.

SAIC, al doilea cel mai mare exportator auto din China, este în procesul de selectare a unui nou loc pentru o fabrică de autoturisme electrice în Europa. Separat, compania plănuia să își deschidă în Franța al doilea său centru de componente auto din Europa, pentru a răspunde cererii tot mai mare pentru mașinile sale din brandul MG.

Guvernul italian poartă la rândul său negocieri cu Chery, cel mai mare producător auto din China raportat la exporturi, dar și cu alte companii precum Dongfeng Motor, pentru posibile investiții.

Cel mai mare producător de mașini electrice din lume va deschide o fabrică în Ungaria

BYD în schimb, care anul trecut a depășit Tesla pentru a deveni cel mai mare producător de mașini electrice din lume, construiește o uzină majoră în Ungaria, la Szeged.

Două surse separate ale jurnaliștilor de la Reuters afirmă că BYD analizează de asemenea posibilitatea de a-și muta sediul european din Olanda în Ungaria. Dacă va fi luată, decizia ar urma să fie justificată prin creșterea costurilor în Olanda.

Reprezentanților producătorilor auto li s-a transmis de asemenea în cadrul întâlnirii ce a avut loc pe 10 octombrie la Beijing că ar trebui să evite discuțiile separate privind investițiile cu diferitele guverne din UE și să țină în schimb discuții colective.

Directiva transmisă de guvernul chinez companiilor auto vine după un avertisment asemănător din luna iunie, când ministerul comerțului de la Beijing a îndemnat la evitarea investițiilor în țări ca India și Turcia.

Loading

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend