Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Câte bilete s-au vândut deja pentru dubla României cu Israel și Kosovo din preliminariile Euro 2024

Publicat

in

Naționala de fotbal a României va susține două meciuri foarte importante în următoarea perioadă, tricolorii urmând să întâlnească Israel (9 septembrie) și Kosovo (12 septembrie) în preliminariile pentru Euro 2024.

Suporteri romani pe Arena NationalaFoto: HotNews / Dan Popescu

>> Euro 2024, preliminarii – Edi Iordănescu a anunțat lotul pentru meciurile cu Israel și Kosovo: Ianis Hagi, pe listă

De știut:

  • Ambele meciuri vor avea loc pe Arena Națională și vor fi LiveBLOG pe HotNews.ro.

Conform gsp.ro, până marți seara se vânduseră deja peste 50.000 de bilete pentru cele două partide. 35.000 la meciul cu Israelul și 15.000 la duelul cu Kosovo.

Se așteaptă ca cel mai mare stadion din țară să fie arhiplin la cele două meciuri pe care le va susține naționala pregătită de Edi Iordănescu.

Clasamentul Grupei I

1. Elveția 10 puncte

2. România 8

3. Israel 7

4. Belarus 3

5. Kosovo 3

6. Andorra 1.

România în preliminariile EURO 2024, cine transmite fiecare partidă a tricolorilor

*Toate meciurile României din preliminarii vor fi LiveBlog pe HotNews.ro.

25 martie 2023 – 21:45 Andorra – România 0-2 / Antena 1

28 martie 2023 – 21:45 România – Belarus 2-1 / Prima TV

6 iunie 2023 – 21:45 Kosovo – România 0-0 / Antena 1

19 iunie 2023 – 21:45 Elveția – România 2-2 / Prima TV

9 septembrie 2023 – 21:45 România – Israel / Prima TV

12 septembrie 2023 – 21:45 România – Kosovo / Antena 1

12 octombrie 2023 – 21:45 Belarus – România / Antena 1

15 octombrie 2023 – 21:45 România – Andorra / Prima TV

18 noiembrie 2023 – 21:45 Israel – România / Prima TV

21 noiembrie 2023 – 21:45 România – Elveția / Antena 1.

De știut:

  • România vs Israel va avea loc sâmbătă, 9 septembrie, de la ora 21:45, iar meciul tricolorilor cu Kosovo se va disputa marți, 12 septembrie, tot de la 21:45. Ambele dispute vor fi găzduite de Arena Națională din București.
  • Primele două clasate se vor califica la turneul final din vara anului viitor (14 iunie – 14 iulie), găzduit de Germania.

Citeste mai mult
Click si comenteaza

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NATIONAL

Primul tip de carne artificială aprobat în Europa va fi comercializat în Marea Britanie

Publicat

in

Marea Britanie va deveni prima ţară din Europa unde se va comercializa carne cultivată în laborator, după ce organismele de reglementare au permis unui start-up local să producă carne de pui din celule cultivate în laborator, carne ce va fi destinată animalelor de companie, transmite Bloomberg, conform Agerpres.

“Proprietarii de animale de companie caută o modalitate mai bună pentru a-şi hrăni pisicile şi câinii cu carne. Acum ne putem continua misiunea de a le da consumatorilor o alegere uşoară”, a declarat directorul general al companiei Meatly, Owen Ensor.

Carnea cultivată în laborator a făcut vâlvă în ultimii cinci ani cu promisiunea că va diminua impactul asupra mediului provocat de carnea produsă în mod convenţional. Însă industria are probleme din cauza reducerii investiţiilor, a dificultăţilor în a ajunge la un volum mare de producţie şi a reacţiilor ostile apărute în unele ţări.

Carnea cultivată în laborator este creată în urma unui proces prin care se folosesc celule animale pentru a crea ţesut muscular asemănător cu carnea provenită de la animale sacrificate.

Obţinerea aprobărilor necesare pentru consumul de către oameni al cărnii cultivate în laborator este de aşteptat să fie un proces îndelungat în Europa, ceea ce a făcut ca start-up-urile din acest domeniu să se uite spre Asia şi SUA pentru creşterea viitoare. Chiar dacă America şi Singapore au permis vânzarea de carne de pui cultivată în laborator către oameni, cantităţile vândute până acum au fost minimale.

Citeste mai mult

NATIONAL

O piață crește ca Făt-Frumos în România. Marile branduri de fast-food se înghesuie să vină la noi în țară (analiză)

Publicat

in

Brandurile mari de fast-food se înghesuie să vină în România, o piaţă care creşte precum Făt-Frumos. Unu din patru lei cheltuiţi local în ospitalitate merge către fast-food, anunță Ziarul Financiar.

Recent, lanţul american Wendy’s şi-a anunţat venirea în România în sistem de franciză. În 2022, americanii de la Popeyes au intrat oficial pe piaţa locală, deschizând primele restaurante. Şi alte branduri internaţionale ar putea intra pe acest segment în viitorul apropiat, CEO-ul Sphera Franchise Group declarând anterior pentru ZF că are în vedere extinderea portofoliului. Chick-Fil-A şi Chipotle sunt doar câteva dintre numele mari care încă lipsesc.

Reţeaua de tip fast-food McDonald’s, liderul pieţei româneşti de restaurante, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 18%, mult peste inflaţie. KFC, al doilea cel mai mare actor din domeniu, a postat o creştere de 12%. Chiar mai alert au avansat vânzările Taco Bell (21%) şi Amrest Food, companie care operează nouă restaurante Burger King (20%), alţi doi jucători din piaţa extrem de efervescentă a fast-foodului românesc.

Nu doar lanţurile internaţionale sunt cele care se bucură de popularitate în aceas­tă perioadă în care inflaţia ridicată îi deter­mină pe oameni să facă trecerea de la res­taurantele a la carte la cele de tip fast-food, care sunt considerate a fi mai ief­tine. Reţeaua de shaormerii autohtone Dristor Kebap a ajuns la vânzări de 45 mil. lei după o creştere de 26%, în timp ce lanţul So­cului Kebap şi-a majorat cifra de afaceri cu 52% anul trecut versus 2022. Iar acestea sunt doar două exemple de afaceri ro­mâneşti care cresc precum Făt-Frumos pe o piaţă în plină dez­voltare. Un altul este reţeaua de restau­rante cu servire rapidă Mesopotamia.

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend