Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Business-ul de metavers al Facebook a avut pierderi de 10 miliarde dolari anul trecut

Publicat

in

Facebook (devenită Meta) a dat pentru prima oară cifre pentru divizia sa care vrea să construiască metaversul, Reality Labs, iar cifrele indică pierderi de 10 miliarde dolari. Această cifră foarte mare vine datorită investițiilor pe care Meta le face pentru a construi acest univers virtual și, deși nu este o surpriză că sunt pierderi, suma mare indică un drum foarte lung înainte și pierderi și pe viitor.

Cum au evoluat cifrele pentru divizia Reality Labs
2019: pierderi nete de 4,5 miliarde dolari și venituri de 501 milioane
2020: pierderi nete de 6,6 miliarde dolari și venituri de 1,1 miliarde

2021: pierderi nete de 10,1 miliarde dolari și venituri de 2,27 miliarde

Citește și:

Acțiunile Meta, proprietarul Facebook, s-au prăbușit cu 20% / Lovitura pe care i-a dat-o Apple, unul dintre motivele rezultatelor slabe


Pierderile au fost atât de mari fiindcă Meta a investit în hardware pentru realitate virtuală, în software, dar și pentru a face angajări. Compania promitea investiții de 10 miliarde dolari pentru a construi metaversul și peste 10.000 de noi locuri de muncă în Europa.

Reality Labs a avut pierderi de 3,3 miliarde dolari în ultimele trei luni și, cum este de așteptat ca investițiile să crească, pierderile pentru întreg 2022 vor fi mai mari decât cele 10 miiliarde dolari de anul trecut.

Facebook este în plin proces de transformare și va dura mult construirea acestui metavers, fiind foarte posibil ca acest drum să dureze 10-15 ani.

Trebuie spus că Facebook, chiar dacă nu a avut rezultate finciare prea grozave, iar acțiunile au scăzut cu 20%, are zeci de miliarde de dolari pe care îi poate aloca pentru investiții, deci nu este într-o situație dificilă.

Într-o discuție cu investitorii, după ce a dezvăluit rezultatele Meta, Mark Zuckerberg a părut să admită că există unele dificultăți. „Deși direcția noastră este clară, se pare că drumul nostru înainte nu este perfect definit”, a spus el.

Dar el a apărat, de asemenea, trecerea către metavers și a spus că Facebook s-a mai confruntat cu provocări și în trecut și le-a depășit cu succes. „În cele din urmă, succesul nostru continuu se bazează pe construirea de produse pe care oamenii le consideră valoroase și pe care ei doresc să le folosească”, a mai spus Zuckerberg.

Sursa: CNBC

Citeste mai mult
Click si comenteaza

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

NATIONAL

Victor Ponta critică dur strategia coaliției PSD-PNL pentru Capitală: ‘A fost o gândire total greșită / Tot Nicușor câștigă’

Publicat

in

Fostul premier Victor Ponta a comentat acid alegerea coaliției PSD-PNL de a avea candidați separați la Primăria Capitalei. Victor Ponta spune că cele două mari partide ar fi trebuit, în primul rând, să explice de ce au retras candidatura medicului Cîrstoiu, după care să se înțeleagă asupra unui candidat unic, pentru a se asigura că îl vor învinge pe Nicușor Dan.

De asemenea, Ponta spune că și la alegerile din Sectorul 1 al Capitalei, strategia ar fi trebuit să fie aceeași, pentru a o înlătura pe Clotilde Armand.

„La Bucuresti e singura lupta, in rest PSD si PNL castiga. Singura batalie adevarata e la Bucuresti, poate si la Sectorul 1. Eu vorbesc ca bucurestean si ca unu care am facut politica exact la fel, PSD, PNL si PUSL. Si ne-am intalnit si am pus unul singur, pe Oprescu, a luat 70%. Cum am ajuns acum sa se imparta voturile impotriva lui Nicusor intre Firea, Burduja si Piedone? Cred ca a fost o gandire total gresita. L-ai pus pe Cirstoiu, l-ai schimbat, nici nu ne-au explicat de ce. Dar macar trebuia tot un candidat unic si avem pe 10 iunie un alt primar. Asa, eu cred ca tot Nicusor castiga.

Ideea ca Nicusor mai ramane 4 ani, stiu ceva fi, ce a fost si pana acum. Daca cei 3, Firea, Piedone si Burduja erau unu singur, castiga detasat. Au stat 18 ore in sedinta aia, puteau sa ma sune pe mine sau pe Crin Antonescu si le spuneam cum am facut noi. Am ales Sorin Oprescu si a castigat detasat.

Ceea ce s-a facut acum mi se pare bataie de joc la adresa bucurestenilor cum sunt eu. Chiar nu ati putut sa imi dati un candidat?

E absolut aberant sa ai liste comune la europarlamentare si candidati separati la locale, unde e si un singur tur. Ia un candidat sa il bata pe Nicusor si unu sa il bata pe Clotilde. Singurul loc este Timisul, unde au pus un penelist la Timisoara, ca sa il bata pe Fritz si un pesedist la Consiliul Judetean si probabil va castiga.

Pierde toata lumea si castiga Nicusor si pierdem noi, bucurestenii.

Apoi, mai sunt alegeri anul asta si rezultatul de la Bucuresti sunt foarte importante. Daca la Bucuresti aveam alt primar, cu alta gandire, era o speranta, un lucru bun.”, a declarat Victor Ponta, în exclusivitate, la România TV.

Citeste mai mult

NATIONAL

BCR Asigurări de Viață VIG schimbă regulile jocului în industria asigurărilor de viață

Publicat

in

BCR Asigurări de Viață Vienna Insurance Group, al doilea asigurător pe piața asigurărilor de viață din România*, se poziționează în avangarda transformării acestui sector, prin diversificarea distribuției asigurărilor de viață și crearea unei noi rețele de consultanți și manageri la nivel național.

Ștefan StavrosituFoto: BCR

Transformarea organizațională a companiei, parte din Vienna Insurance Group, lider pe piața asigurărilor în întreaga regiune a Europei Centrale și de Est, presupune în primul rând diversificarea canalelor de distribuție a asigurărilor de viață și creșterea unei rețele proprii de consultanți financiari, urmărind recrutarea celor mai buni specialiști în asigurări de viață, din sectorul local. Sub conducerea lui Ștefan Stavrositu, un nume cunoscut în domeniul asigurărilor de viață și cu peste 25 de ani de experiență în industrie, compania urmează să angajeze până la finalul anului 2025 peste 300 de consultanți și experți financiari, pregătiți să facă asigurările de viață accesibile oricărui român și să stabilească noi standarde în industrie.

Această direcție este motivată de nevoia reală a pieței pentru produse ușor de înțeles și care să răspundă unor nevoi cât mai actuale ale clienților. Realitatea ne arată că la nivel național aproximativ două treimi din populație conștientizează puțin sau deloc riscurile în domeniile sănătății, muncii, locuinței, răspunderii și cibernetice, conform studiului realizat de Vienna Insurance Group și Gallup International în România și alte opt țări din Europa Centrală și de Est**.

“Prin diversificarea și extinderea rețelei noastre de distribuție la nivel național ne dorim să avem posibilitatea de a face asigurările de viață accesibile pentru fiecare român, indiferent de zona în care locuiește sau de complexitatea nevoilor sale. Ne orientăm către inovație și personalizare în cadrul unei culturi organizaționale bazată pe integritate și încredere, care să contribuie la construirea unei vieți mai bune a comunității. Ne dorim ca fiecare client să fie protejat și înțeles și în acest sens, aducem pe piață produse inovatoare, care să răspundă așteptărilor și nevoilor reale ale clienților noștri, printr-o abordare personalizată și integrată”, spune Ștefan Stavrositu, Președinte Directorat al BCR Asigurări de Viață Vienna Insurance Group, managerul care coordonează transformarea organizațională a companiei.

Astfel, BCR Asigurări de Viață VIG urmărește consolidarea poziției în topul asigurătorilor de viață din România prin produse și servicii care nu doar că protejează, dar și creează valoare adăugată semnificativă pentru clienți, polițele de asigurare fiind concepute să contribuie la securitatea financiară și la confortul clientului. Totodată, compania și-a asumat prin această direcție de dezvoltare să transforme percepția despre asigurările de viață și să crească nivelul de informare financiară și conștientizare a riscurilor, demonstrând că produsele de asigurare pot fi nu doar un instrument financiar, ci un partener de încredere în construirea unui viitor mai sigur și protejat.

„Sunt convins că în domeniul asigurărilor de viață este încă mare nevoie să investim cât mai multe resurse și know-how și de aceea oferim un cadru în care fiecare consultant poate înțelege și maximiza potențialul acestui sector”, a spus Ștefan Stavrositu despre orientarea BCR Asigurări de Viață VIG de atragere de noi talente focusate pe protecția financiară și profund responsabile față de clienții lor și motivate să învețe și să se dezvolte continuu. Prin urmare, prin programe de pregătire continuă, fiecare membru al echipei beneficiază de acces la traininguri de specialitate, coaching și o platformă de resurse care îi permit să performeze în rolul său și să ofere serviciile de care clientul are nevoie. Pentru că BCR Asigurări de Viață VIG nu dorește să fie doar un asigurător, ci o comunitate unde fiecare membru este valorizat, susținut și încurajat să crească.

A venit momentul să aducem campionii asigurărilor într-o nouă ligă și să afle toată lumea că asigurările de viață fac bine. Află ce înseamnă o carieră la BCR Asigurări de Viață VIG și schimbă regulile jocului alături de noi >> www.CuNoiEMaiUsor.ro.

***

*Sursa: Raport ASF ”Evoluția Pieței de Asigurări în anul 2023” (https://asfromania.ro/uploads/articole/attachments/660ba05adfe97484924411.pdf) – conform clasamentului societăților de asigurare în funcție de primele brute subscrise pentru asigurările de viață în anul 2023, BCR Asigurări de Viață VIG deține locul 2 cu o cotă de piață de 16,14%.

**Studiu Vienna Insurance Group efectuat de Gallup International, care a analizat nivelul de cunoștințe privind riscurile în nouă țări din Europa Centrală și de Est (CEE).

***

BCR Asigurări de Viață Vienna Insurance Group este o companie membră a Vienna Insurance Group, lider pe piața asigurărilor în Europa Centrală și de Est. A fost înființată în anul 2005 ca subsidiară a BCR și apoi preluată, în 2008, de Vienna Insurance Group (VIG), care a devenit acționar majoritar al companiei. Începând cu anul 2009, compania a devenit liderul pieței de bancassurance și ocupă poziția secundă în piața asigurărilor de viață din România. Orientarea spre client, adaptarea permanentă la schimbările pieței, inovația, precum și parteneriatul excelent cu BCR se reflectă în calitatea produselor de asigurare lansate în rețeaua bancară, în calitatea și diversitatea portofoliului și nu în ultimul rând, în rezultatele companiei și recunoașterea de care aceasta se bucură pe piața asigurărilor din România.

***

Vienna Insurance Group AG Wiener Versicherung Gruppe (VIG) este lider pe piața asigurărilor în întreaga regiune a Europei Centrale și de Est (CEE)*. Grupul cu o tradiție îndelungată, branduri puternice și o relație apropiată cu clienții este format din mai mult de 50 de companii și fonduri de pensii din 30 de țări. Cei peste 29.000 de angajați ai Vienna Insurance Group au grijă de nevoile de zi cu zi ale aproximativ 32 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994, pe Bursa de Valori din Praga din 2008 și Bursa de Valori din Budapesta din noiembrie 2022. Grupul VIG beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard and Poor’s. VIG colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

***

Articol susținut de ​BCR Asigurări de Viață VIG

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend