Conecteaza-te cu noi

ECONOMIC

Avantajele utilizării centralelor termice în condensare

Publicat

in

În ultimii ani, centralele termice în condensare au câștigat tot mai multă popularitate datorită avantajelor multiple pe care le oferă. Aceste sisteme moderne de încălzire se remarcă prin eficiența energetică superioară, confortul sporit și impactul redus asupra mediului înconjurător. Prin condensarea vaporilor de apă prezenți în gazele de evacuare, aceste centrale extrag mai multă căldură și o folosesc pentru a încălzi agentul termic. Acest principiu de funcționare permite atingerea unor randamente foarte ridicate, de până la 98%, ceea ce se traduce în economii semnificative de combustibil și costuri reduse de operare.

În cele ce urmează vom trece în revistă câteva dintre avantajele datorită cărora centralele în condensare sunt atât de populare.

Eficiența energetică este unul dintre cele mai importante avantaje ale centralelor termice în condensare. Datorită principiului de funcționare, aproape toată energia consumată este transformată în căldură utilă, cu pierderi minime. În comparație cu centralele convenționale, care au randamente de aproximativ 80-90%, centralele în condensare oferă o economie substanțială de combustibil.

Această eficiență sporită se traduce desigur în facturi lunare mai mici pentru utilizator, ceea ce pe termen lung justifica pe deplin investiția inițială într-un astfel de sistem.

Pe lângă eficiența energetică, centralele termice în condensare oferă și un confort termic superior. Datorită tehnologiei avansate și a controlului precis al temperaturii, aceste sisteme asigură o încălzire rapidă și uniformă a locuinței. Indiferent de dimensiunea spațiului sau de condițiile climatice, o centrală în condensare va reuși să mențină o temperatură constantă și plăcută, fără fluctuații sau zone reci.

Majoritatea modelelor de centrale în condensare sunt echipate cu sisteme de control inteligente, care permit programarea și reglarea precisă a parametrilor de funcționare. De exemplu, centrala Ariston Clas One 24 kW dispune de funcția auto care îi permite să analizeze singură condițiile de mediu, preluând informațiile de la toate dispozitivele conectate în sistem, și să adapteze modul de funcționare astfel încât să asigure eficiență și confort maxim.

Utilizarea centralelor termice în condensare nu aduce beneficii doar pentru buzunarul utilizatorilor, ci și pentru mediul înconjurător. Datorită eficienței ridicate și a tehnologiilor avansate de ardere, aceste sisteme produc emisii reduse de gaze cu efect de seră. Prin reducerea consumului de combustibil și prin optimizarea procesului de ardere, centralele în condensare contribuie la diminuarea amprentei de carbon a locuinței, motiv pentru care au și devenit obligatorii de câțiva ani.

Centralele termice în condensare sunt construite pentru a rezista în timp și pentru a oferi performanțe ridicate pe termen lung. Aceste sisteme sunt realizate din materiale de înaltă calitate, cum ar fi oțelul inoxidabil pentru schimbătorul de căldură, care asigură o rezistență superioară la coroziune și o durată de viață extinsă. În comparație cu centralele convenționale, care pot prezenta semne de uzură și defecțiuni după câțiva ani de utilizare, centralele în condensare sunt proiectate pentru a funcționa eficient și fiabil pentru o perioadă îndelungată.

Un alt avantaj al centralelor termice în condensare este compatibilitatea lor cu diferite tipuri de sisteme de încălzire. Indiferent dacă aveți un sistem clasic sau unul cu încălzire prin pardoseală o centrala Immergas Victrix Tera în condensare se poate adapta cu ușurință la configurația existentă. În plus, instalarea acesteia este un proces relativ simplu și rapid, care poate fi realizat de către un specialist autorizat. Majoritatea modelelor sunt compacte și ușor de integrat în spațiul disponibil, fie că este vorba de o bucătărie, de o baie sau de o încăpere dedicată. 

În concluzie, utilizarea unei centrale termice în condensare aduce o serie de avantaje și reprezintă o investiție inteligentă pentru orice proprietar de casă. Prin alegerea unui model de calitate vă veți bucura de performanțe superioare, fiabilitate și durabilitate pe termen lung.

Loading

AUTO

Unul dintre cei mai mari producători de componente auto, cu activități importante în România, va închide două fabrici din Europa și renunță la 4.700 de angajați

Publicat

in

Grupul german Schaeffler, unul dintre cei mai mari producători de componente auto, a anunțat un plan de restructurare prin care-și va reduce efectivele din Europa cu 4.700 de angajați. Compania a trimis în șomaj tehnic în septembrie sute de angajați de la fabrica de lângă Brașov.

Schaeffler are aproape 5.000 de angajați în România și 120.000 în toată lumea. Grupul a anunțat acum un amplu plan de restructurare pentru a-și crește competitvitatea și vor fi afectate 10 uzine din Germania și cinci din alte țări europene.

Două fabrici vor fi închise, dar compania nu a spus care vor fi acestea, informațiile urmând să vină până la final de an. Producția va fi relocată și vor fi mai mult schimbări, în special în Germania.

Numărul de angajați va scădea cu 4.700 în Europa, 2.800 de locuri de muncă urmând să dispară în Germania.

Compania țintește economii anuale de 290 milioane euro/an până în 2029, iar costurile acestor măsuri de redresare ar fi de 580 milioane euro.

Schaeffler a fuzionat recent cu producătorul bavarez de sisteme de transmisie Vitesco Technologies, care are de asemenea afaceri în România.

Cererea a scăzut pe piața auto europeană și tot mai multe companii simt acest lucru și trebuie să-și ajusteze activitățile.

Schaeffler produce în România, la Brașov, componente pentru industria auto și rulmenți grei pentru aplicații industriale.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Volkswagen nu are de ales, pentru că la situația actuală s-a ajuns după decenii de probleme, a explicat directorul companiei

Publicat

in

Un program de reducere a costurilor la Volkswagen este inevitabil, pentru a remedia „decenii de probleme structurale” la constructorul auto german, a declarat directorul general Oliver Blume într-un interviu publicat duminică în cotidianul „Bild am Sonntag”, preluat de Reuters și Agerpres.

„Cererea slabă din Europa şi câştigurile semnificativ mai mici în China sunt o dovadă a unor decenii de probleme structurale la VW”, a spus Oliver Blume pentru „Bild am Sonntag”.

Luni, preşedintele comitetului de întreprindere de la Volkswagen, Daniela Cavallo a dezvăluit că producătorul auto vrea să închidă cel puţin trei uzine, să elimine zeci de mii de locuri de muncă în Germania şi să reducă activităţile şi la restul uzinelor din cea mai mare economie a Europei, în ceea ce ar urma să fie o restructurare peste aşteptări.

Conducerea Volkswagen nu a confirmat aceste planuri dar miercuri a cerut angajaţilor să accepte o reducere salarială de 10%, susţinând că aceasta este singura modalitate prin care cel mai mare constructor european de automobile poate salva locurile de muncă şi să rămână competitiv.

În interviul pentru „Bild am Sonntag”, Oliver Blume a menţionat în mod expres costurile ridicate ale operării în Germania drept unul din factorii care afectează competitivitatea Volkswagen, adăugând „costurile noastre din Germania trebuie reduse în mod semnificativ”.

Nu poate exista flexibilitate cu privire la obiectivele vizând reducerea costurilor, numai cu privire la modul cum pot fi atinse, a subliniat Oliver Blume.

Potrivit „Bild am Sonntag”, constructorul auto german a pus deoparte aproximativ 900 milioane de euro în raportul anual pentru punerea în aplicare a acestor măsuri de reducere a costurilor.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley, dar şi camioanele MAN şi Scania.

Luna trecută, directorul Volkswagen a avertizat că situaţia companiei este „alarmantă” și au apărut în spațiul public informația că Volkswagen ia în considerare pentru prima oară în istoria sa ideea de a închide uzine auto din Germania.

Loading

Citeste mai mult

DIVERSE

Casa Funerară Sf. Ioan: Servicii Funerare Complete și Profesioniste în București, Disponibile Non-Stop

Publicat

in

Casa Funerară Sf. Ioan oferă o gamă variată de pachete de servicii funerare în București, disponibile 24/7, cu pachete care încep de la 2500 lei. Aceste servicii includ transport funerar local și internațional, pregătirea persoanei decedate, obținerea documentelor necesare și consiliere gratuită. Cu personal dedicat, Casa Funerară Sf. Ioan asigură o ceremonie respectuoasă și lipsită de griji pentru familii, oferind detalii și asistență personalizată.

Casa Funerară Sf. Ioan (https://casafunerara-sf-ioan.ro) oferă consultanță gratuită în toate demersurile, garantând o ceremonie demnă și organizată în toate detaliile.

Tipuri de Pachete de Servicii Funerare

Casa Funerară Sf. Ioan asigură pachete variate, fiecare având caracteristici adaptate diferitelor nevoi și preferințe ale familiilor. Printre cele mai solicitate pachete se numără:

  1. Pachetul Economic – Include toate elementele esențiale, de la transportul sicriului până la aranjamentele de bază, oferind o ceremonie simplă, la un preț accesibil.
  2. Pachetul Standard – Un pachet ideal pentru o ceremonie echilibrată, care include îmbălsămarea, manipularea și transportul persoanei decedate, pregătirea locului de veci și alți pași necesari ceremoniei.
  3. Pachetul Complet – Pentru cei care doresc o ceremonie amplă și completă, pachetul include toate serviciile necesare organizării unei înmormântări tradiționale, de la transport și manipulare până la pregătirea florilor și a parastasului.
  4. Pachetul Premium – Un pachet care permite personalizarea fiecărui detaliu, pentru un omagiu deosebit. Include transport internațional, aranjamente florale complexe și consultanță completă în toate detaliile ceremoniei.

Aceste pachete de servicii funerare sunt structurate transparent, asigurând fiecărei familii siguranța că toate aspectele sunt acoperite, de la documentație până la transport și ceremonie. Toate serviciile sunt coordonate de profesioniști cu experiență, dedicați oferirii unei ceremonii respectuoase și demne.

Transport Funerar Non-Stop și Repatriere Internațională

Indiferent de locul de preluare, Casa Funerară Sf. Ioan oferă transport funerar non-stop în București, fiind echipată corespunzător pentru a asigura siguranța și igiena în transferul persoanei decedate. Sf. Ioan se ocupă și de repatrieri internaționale, asigurând documentele și permisiunile necesare pentru a garanta o desfășurare fără probleme. Fie că este nevoie de transport național sau internațional, echipa de pompe funebre București este pregătită să ofere suport logistic și asistență completă în fiecare etapă, asigurând un proces de repatriere rapid și lipsit de griji pentru cei rămași.

Pentru a beneficia de informații detaliate despre transportul funerar, vizitați https://casafunerara-sf-ioan.ro/ sau apelați echipa direct la 0720 233 333.

Suport și Consultanță Permanentă

Casa Funerară Sf. Ioan oferă și consultanță gratuită în privința documentației, ghidând familiile în toate etapele necesare obținerii actelor și autorizațiilor. De asemenea, personalul se asigură că toate demersurile legale sunt finalizate în timp util, oferind astfel familiilor o experiență liniștită și bine organizată. Prin sprijinul constant și implicarea empatică, Casa Funerară Sf. Ioan garantează organizarea unui eveniment demn, într-o atmosferă respectuoasă și discretă.

Contact și Disponibilitate

Pentru mai multe detalii despre pachetele și serviciile oferite de Casa Funerară Sf. Ioan, sunați la 0720 233 333 pentru a discuta cu un consultant care vă poate îndruma în alegerea pachetului potrivit.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Mazda lansează noul EZ-6 electric la doar 19.000 de dolari. După China urmează Europa

Publicat

in

Primul automobil electric global al Mazda a fost lansat pe piața din China, la un preț de numai 19.000 de dolari. Mașina va fi lansată în perioada următoare pe piețele din Europa, dar nu este cunoscut deocamdată prețul.

Mazda a dezvăluit în prima parte a acestui an noul său model electric EZ-6, dezvoltat împreună cu partenerii de la Changan, în China, pe platforma chinezilor EPA, regăsită și pe modele celebre precum Deepal L07.

Citește articolul integral pe Profit.ro

Loading

Citeste mai mult

ACTUAL

Criză la Volkswagen. Condiția pusă de cel mai mare producător auto european angajaților săi pentru a nu da afară oameni

Publicat

in

Volkswagen a cerut miercuri angajaţilor săi să accepte o reducere salarială de 10%, argumentând că aceasta este singura modalitate prin care cel mai mare producător auto european ar putea păstra locurile de muncă şi rămâne competitiv, în condiţiile în care profiturile au scăzut la cel mai jos nivel din ultimii trei ani, iar liderii sindicali ameninţă cu greve, transmite Reuters.

Aceste măsuri de reducere a costurilor, prima confirmare oficială a lor, sunt necesare pentru a redresa compania, care se confruntă cu cererea slabă din China şi cu costuri ridicate care au dus la supracapacitatea fabricilor sale, notează News.ro. Compania nu a precizat dacă are în plan închiderea unor fabrici din Germania, dar reprezentanţii lucrătorilor au subliniat că această opţiune rămâne pe masă.

Sindicatele şi conducerea Volkswagen s-au întâlnit pentru discuţii asupra salariilor şi viitorului companiei, convenind să reia negocierile pe 21 noiembrie.

Reprezentanţii lucrătorilor cer o creştere salarială de 7% şi au ameninţat cu greve începând din decembrie dacă nu sunt excluse definitiv închiderile de fabrici.

Volkswagen a raportat o scădere de 42% a profitului pentru trimestrul trei, cel mai redus nivel din ultimii trei ani, iar directorul financiar Arno Antlitz a subliniat că este nevoie urgentă de reducerea costurilor pentru a asigura competitivitatea.

El a mai spus că compania are un plan de redresare pentru China, bazat pe îmbunătăţirea software-ului şi a asistenţei la condus, cu scopul de a recupera cota de piaţă până în 2026 sau 2027.

Pieţele auto europene şi chineze au devenit tot mai competitive, cu modele mai ieftine de la producători precum Tesla şi producătorii chinezi câştigând cotă de piaţă.

Vânzările Volkswagen în China au scăzut cu 15% în trimestrul al treilea, iar acţiunile companiei au pierdut aproximativ o cincime din valoarea de la începutul anului.

Loading

Citeste mai mult

AUTO

Ford Otosan inaugurează la Craiova linia de asamblare a bateriilor destinate producției de vehicule electrice

Publicat

in

Ford a inaugurat miercuri la Craiova linia de asamblare a bateriilor ce vor fi folosite la producția modelelor electrice care vor fi fabricate la uzina din Oltenia. Modelul Puma Gen-E va fi prezentat în decembrie, spune Ford Otosan.

Bateriile vor fi asamblate în secția de motoare și apoi transportate în secția de asamblare finală a vehiculelor printr-un conveior aerian. Noua linie de producție pentru vehicule electrice include o serie de stații automatizate, operate de roboți și coboți, precum și stații manuale, operate de personal uman.

Suprafața totală a noii zone de asamblare a bateriilor este de peste 4000 mp, incluzând și zonele logistice aferente, fiind complet integrată în procesele de fabricație existente.

La uzina Ford Otosan Craiova se vor asambla bateriile care vor echipa modelele electrice E-Transit Courier, E-Tourneo Courier și Puma Gen-E, model ce urmeaza a fi prezentat de Ford în Europa în luna decembrie. Primele livrări sunt așteptate în primăvara anului 2025.

Ford Otosan România produce în prezent versiunile cu motoare pe combustie ale modelelor Ford Transit Courier, Tourneo Courier și Puma, acesta din urmă fiind unul dintre cele mai bine vândute modele Ford în Europa.

Loading

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend