Conecteaza-te cu noi

AUTO

Renault vine cu vești uriașe! Va apărea un nou gigant auto

Publicat

in

Această companie a făcut o propunere ”de fuziune transformativă” grupului Renault, potrivit unui anunț făcut în cadrul unei tranzacții de bază de schimb de acțiuni, care va crea al treilea lider global și va ajuta la rezolvarea unora dintre slăbiciunile a două companii uriașe.

Este vorba despre o propunere din partea companiei Fiat Chrysler către Renault. Tranzacţia va crea al treilea producător auto global, cu vânzări anuale de 8,7 milioane de vehicule şi o prezenţă solidă în regiunile cheie, care va genera economii anuale de aproximativ cinci miliarde de euro (5,6 miliarde de dolari).

În urma acestei fuziuni, FCA și Renault vor înființa o companie holding listată în Olanda. După plata unui divident special de 2,5 miliarde de euro acționarilor FCA, fiecare grup va deține 50% din noile acțiuni ale entității combinate.

Cele două companii încearcă să-şi unească forţele pentru a face faţă schimbărilor structurale cu care se confruntă industria auto pe plan global.

Compania combinată rezultată în urma fuziunii dintre Renault şi FCA ar urma ulterior să demareze noi achiziţii care i-ar extinde afacerile în lupta pentru dominaţia mondială cu rivalii Volkswagen şi Toyota, afirmă FT.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

Citește și:

Atac devastator la Dacian Cioloș: ‘Ia-ți salariul de la Bruxelles și taci’

EXCLUSIV Oficial! Informația despre fraudarea alegerilor, aruncată în spațiul public azi de USR, este falsă

Analiza care aruncă-n aer alegerile europarlamentare! USR-PLUS are șase candidați cu probleme, la fel ca PSD

Citeste mai mult

ACTUAL

Romania, tara europeana cu cele mai multe accidente auto mortale

Publicat

in

O statistica europeana arata ca tara noastra e pe primul loc in randul statelor europene cele mai periculoase pentru traficul rutier. Astfel, Romania conduce in top cu un nedorit record: 86 de decese provocate de accidente auto, la un milion de locuitori. Datele sunt pentru anul 2022. Statistica a fost intocmita de elvetieni si a fost publicata cu indemnul „daca vreti sa plecati in vacanta cu masina, vara aceasta, analizati datele privind tarile cele mai sigure si tarile cele mai periculoase.” La polul opus, cu cei mai putini morti in urma accidentelor rutiere se afla Norvegia, cu 21 de decese la un milion de locuitori. Mai multe informatii despre tarile cele mai riscante si statele europene cele mai sigure cititi aici https://newsin.ro/romania-cea-mai-periculoasa-tara-europeana-pentru-automobilisti/

Citeste mai mult

ACTUAL

Tinerii șoferi începători nu vor mai putea conduce mașini puternice. Limita va fi de 100 CP

Publicat

in

Senatul a adoptat tacit o propunere legislativă care va limita puterea mașinilor ce pot fi conduse de șoferii tineri și neexperimentați. Conform noii legi, cei cu vârsta sub 21 de ani sau cu o experiență de conducere mai mică de un an nu vor mai putea conduce autoturisme cu o putere mai mare de 100 CP.

Această măsură are ca scop reducerea numărului de accidente rutiere provocate de tineri șoferi, care sunt mai predispuși la a lua riscuri la volan.

Pe lângă limitarea puterii mașinilor, propunerea legislativă mai prevede și obligativitatea semnalizării amplasării radarelor pentru măsurarea vitezei. Avertizarea se va face fie prin panouri, fie prin mass-media.

Motivele adoptării noii legi:

  • Statistici: România are una dintre cele mai mari rate ale mortalității rutiere din Uniunea Europeană.
  • Tinerii șoferi: Lipsa de experiență și tendința de a lua riscuri cresc riscul de accidente.
  • Mașinile puternice: Facilitează viteza excesivă, care este o cauză majoră a accidentelor.

Reacții: Unii șoferi consideră că limitarea puterii mașinilor este o măsură discriminatorie. Slții susțin că este o necesitate pentru a crește siguranța rutieră.

Adoptarea acestei propuneri legislative este un pas important în direcția reducerii numărului de accidente rutiere din România. Rămâne de văzut dacă această măsură va avea un impact semnificativ asupra siguranței rutiere.

Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

Publicitate

Câmpulung

În Trend