spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Record mondial şi bătaie de joc pe DN 73 C !  General Trust Argeş  a „reparat” 40 kilometri de drum in doar 3 zile

Facebook Twitter Google+
Record mondial şi bătaie de joc pe DN 73 C !  General Trust Argeş  a „reparat” 40 kilometri de drum in doar 3 zile

Incredibil dar adevărat ! Cel mai prost drum naţional din Argeş, cel mai ocolit de politicieni între campaniile electorale şi cel mai promis la reparaţii în perioada alegerilor, a intrat de săptămâna trecută în reparaţii. Dar ce reparaţii ! Mai mulţi cititori din zona Berevoieşti ne-au semnalat faptul că o mînă de muncitori dotati cu o roabă şi cîteva lopeţi, plombează-n doru lelii doar câteva din zecile de mii de gropi devenite o emblemă a celebrului drum naţional dar şi a Argeşului turistic. Aşa se face că o echipă a ziarului nostru s-a deplasat în zonă şi, surpinşi de modul de lucru al celor câţiva muncitori, am decis să îi monitorizăm. Va prezentam azi cum firma General Trust Argeş a reuşit practic recordul mondial de a repara un drum naţional de circa 40 km in doar trei zile,  distanţa Campulung- Curtea de Argeş fiind reparată în bătaie de joc, pe repede înainte, de firma lui Cătalin Spătaru.

Ritm ameţitor – 13 km pe zi cu doar 6 oameni şi o roabă

DN73 1Pentru că nu aveau echipamente adecvate, muncitorii de la General Trust Argeş au luat în vizor doar gropile centimetrice ca suprafaţă şi adâncime. Modul de lucru era, la fel, de râsul curcilor, în sensul ca doi inşi aruncau doua lopeţi de bitum iar alţi doi îl batatoreau ca să intre în micile găuri. Deoarece gropile erau foarte multe iar bitumul cât sa încapă în doua, trei roabe, GTA a reuşit performanţa sa „repare” câte 13 kilometri de drum naţional în fiecare zi. ” Ce vorbeşti, domnule ! Ăsta e drum naţional, asta e reparaţie ce fac băieţii aştia aici ? Dracu mai calcă vreodată prin zona asta !”, ne-a spus un şofer din Prahova ajuns cu treburi prin zonă.
Să mai spunem ca, oficial, pentru o sumă deloc de neglijat dar care nu se regăseşte în calitatea reparaţiilor, de administrarea şi intreţinerea DN 73 C se ocupă General Trust Argeş, aceeaşi firmă abonată permanent la contractele cu statul român.

Responsabilul cu DN-urile în judeţ e mulţumit de DN 73 C

DN73 2Sesizând recordul mondial dar şi bătaia de joc în privinţa reparaţiilor făcute de GTA, responsabilul în Argeş cu drumurile naţionale, domnul Ghoerghe Mihăiţă, ne-a confirmat faptul că firma lui Cătălin Spătaru are in administrare şi întreţinere cei 40 de kilometri dar şi că este mulţumit de prestaţia lor. ” Avînd în vedere condiţiile meteo este normal acest mod de lucru pentru ca se foloseşte mixtură asfaltică stocabilă. Adică se încălzeşte la faţa locului şi se aşează pe gropile cele mai periculoase”, ne-a spus acesta, neştiind ca muncitorii de la GTA făceau totul pe invers.Să mai precizăm că Mihăiţă a declarat sus şi tare că este normal ca o echipă de 6 muncitori, o roabă şi câteva lopeţi să poata repara 40 de kilometri de drum in doar 3 zile !!!

Nici Poliţia nu îşi mai face datoria !

Pentru oficialii judeţului dar şi cei ai ministerului, le reamintim că DN 73 C arată ca după bombardament de mai bine de 10 ani. Slaba întreţinere a acestuia a facut ca în nu mai puţin de 7 locuri, drumul să fie rupt efectiv, o bandă de circulaţie pravalindu-se, neavănd un stabiliment solid. În loc să se consolideze porţiunile respective, responsabilii, DN73 3cei de la CNADNR, s-au mulţumit doar să monteze panouri de avertizare cu restricţii de circulaţie pe care, în lipsa Poliţiei, nimeni nu le respectă. Aşa se face ca între Campulung şi Curtea de Argeş sunt montate nu mai puţin de 167 astfel de panouri, 39 dintre acestea, de exemplu, avertizând că urmează drum cu denivelări iar viteza maxima este de 30 km/oră. Mai sunt încă vreo 30 de panouri care limitează accesul vehiculelor grele dar, aşa cum spuneam, nici măcar Poliţia nu se mai încumetă să trimită echipaje pe drumul groazei, iar în aceste condiţii camioanele grele trec fără a păţi nimic, ceea ce nu se poate spune de drum care pe zi ce trece se distruge şi mai rău sub greutatea mastodonţilor.

 

DN 73 6 DN 73 4

Facebook Twitter Google+

Facebook Comments

Mai poti citi si....