spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Poşta Română introduce serviciul „Retur 30” pentru produsele comandate 

Facebook Twitter Google+
Poşta Română introduce serviciul „Retur 30” pentru produsele comandate 

Poşta Română va lansa, din 12 noiembrie, un nou serviciu, „Retur 30”, care oferă clienţilor posibilitatea de a returna produsele comandate de pe site-urile eMag şi FashionDays, a anunţat compania într-un comunicat de presă. Prin intermediul noului serviciu, Poşta Română preia mărfurile pe care clienţii doresc să le returneze în termen de 30 de zile de la achiziţie, le transportă şi le livrează la adresele indicate de către beneficiar. Clientul se va prezenta într-unul din cele peste 500 de oficii poştale PostCollect, cu produsul ambalat în condiţii aferente coletelor poştale şi va înmâna oficiantului numărul AWB generat de site-ul retailerului după aprobarea cererii de retur. Timpul de livrare pentru o astfel de trimitere este de maxim trei zile lucrătoare, de la data prezentării trimiterii în subunitatea poştală. Trimiterile PostCollect „Retur 30′ se pot monitoriza prin Track&Trace, pe site-ul Poştei Române, de la prezentare, până la livrarea către beneficiar.

Facebook Twitter Google+

Facebook Comments

Mai poti citi si....