spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Politicienii locali tac, CFR închide traseul Pitești-Curtea de Argeș – Argesenii se opun si au solutii 

Facebook Twitter Google+
Politicienii locali tac, CFR închide traseul Pitești-Curtea de Argeș – Argesenii se opun si au solutii 

– Guvernarea PSD izoleaza, astfel, orasul regal de restul tarii sub ochii primarului si a consilierilor locali
– Ziarul nostru a initiat o petitie dar si un plan de mentinere a traseului de cale ferata pe care il puteti consulta mai jos

Chiar in ziua in care ziarul nostru publica un material in care arata indolenta primariei cu privire la halul in care a ajuns si asa zisa renovare a Garii Regale, noul director al CFR Călători, Iosif Szentes, decidea ca, de la 1 Martie 2018, sa fie anulat trenul Regio care circula pe traseul Pitești- Curtea de Argeș. Decizia fusese deja transmisa oficial de catre CFR Călători ministrului Transporturilor, Lucian Şova, acesta validand decizia CFR care ar putea intra in vigoare, conform deciziei , din prima zi a lunii martie.

Politicienii locali se fac ca nu vad, presa de partid la fel ! PROFIT a initiat o petitie online
In lipsa reactiei politicienilor locali, inclusiv a celor din PNL, cei care se dau viteji pe facebook postand problemele din propriile partide si nu ale cetatenilor, in lipsa reactiei presei de partid care a evitat subiectul, ziarul nostru , dupa ce a publicat in premiera stirea cu privire la inchiderea traseului feroviar, a initiat si o petitie online sub titlul „STOP IZOLARII ORASULUI REGAL, Vrem curse de tren intre Curtea de Arges si Pitesti”. In mai putin de 24 ore, aproape 300 argeseni au semnat petitia dar si multi au comentat venind char cu solutii.

Argesenii au semnat, politicienii fac pe „mortu-n papusoi !”

Mai mult rusinos decat surpinzator, va spunem ca dupa o consultare a listei de semnaturi am constatat ca niciun politician din Curtea de Arges nu a semnat petitia, nici macar unii la care ne-am fi asteptat, in special cei din opozitie, din trupa lui Cristian Mitrofan, acelasi care in capmpanii va promitea marea cu sarea dar si grija sa fenomenala fata de gara si tot ceea ce inseamna ea pentru Curtea de Arges. Am vazut insa, cu bucurie, semnaturile unor oameni de afaceri, ale unor medici sau profesori, nemaivorbind de sutele de semnaturi ale argesenilor simpli. Faptul ca alesii locali din Curtea de Arges, in frunte cu liderii lor Panturescu, Mitrofan sau Serban, arata ca sunt total dezinteresati de faptul ca orasul lor regal- cu care se lauda peste tot- va fi complet izolat din punct de vedere feroviar de restul tarii si ca, in aceste conditii, gara va deveni ruina in scurt timp.

O sansa pentru Panturescu ! Solutiile ziarului si lista de semnaturi il pot ajuta sa pastreze traseul si chiar sa dezvolte turismul

Judecand strict din punct de vedere economic, CFR pare a avea dreptate in decizia de a inchide traseul Pitești- Curtea de Argeș. Dar, pentru ca exista un dar, de ce s-a ajuns aici ? Ei bine, hai sa o spunem pe sleau: datorita nepasarii autoritatilor locale. Asta este motivul pentru care, credem, ca atat primarul cat si consilierii locali, ar trebui sa isi recunoasca greselile si sa profite de sansa de a repara rapid aceste greseli. Mai exact, le solicitam ca in aceasta saptamana sa faca demersurile necesare, alaturi de parlamentarii argeseni, pentru a intoarce decizia CFR. Mai exact, cu lista de semnaturi dar si cu un plan pe care il prezentam mai jos, sa mearga personal la Ministerul transporturilor pentru a cere, in prima faza, amanare cu 6 luni a anularii trenurilor care circula intre Pitesti si Curtea de Arges. Ba, mai mult, le cerem sa puna in practica solutiile din planul prezentat de noi si conceput impreuna cu cititorii, pentru ca, dupa 6 luni, ii asiguram ca chiar CFR nu va mai dori inchiderea traseului. Cu precizarea ca aceste solutii prezentate de noi mai jos trebuiau puse de mult in practica, iata un plan, eficient spounem noi si cititorii nostri, care ar trebui sa convinga CFR ca nu se impune anularea trenurilor. In plus, consideram ca daca autoritaile locale vor merge la Ministerul Transporturilor sau la CFR, cu lista semanturilor stranse deja, cu acest plan de eficientizare a traseului care poate fi imbunatatit chiar de ei, dar si cu dorinta de a arata ca le pasa de oras, vor avea de castigat atat ei, ca politicieni, dar mai ales orasul care va castiga in primul rand din punct de vedere turistic, prin atragerea unui numar mare de turisti. Pe final le reamintim celor care merg des fie in alte zone ale tarii, fie in strainatate, legatura feroviara a unui oras este extrem de importanta atat timp cat este conexata cu legaturile rapide dintre gara si centrul oprasului sau zonele turistice. Avantajul Curtii de Arges ca primul obiectiv turistic este chiar Gara Regala.

Propunerile ziarului si ale cititorilor – Solutii pe termen scurt pentru eficientizarea traseului CFR Curtea de Arges-Pitesti

1. Stabilirea prin HCL a 2 trasee de microbuze transport public urban care sa aiba oprire in fata garii, la orele de plecare si sosire a trenurilor – Scop: acces mai usor al navetistilor, elevilor, studentilor si turistilor catre gara si dinspre gara. In orice oras civilizat, exista legaturi rapide si facile spre si dinspre gara. Asta ar trebui sa convinga pe cei care stau la ocazie ca pot ajunge rapid la gara sau pot ajunge rapid de la gara in oras. De verificat cate zeci de persoane stau zilnic la ocazie la Bascov sau la iesirea din Curtea de Arges.

2. Solicitare cate SNCFR – regionala Craiova, pentru a repune la ore convenabile plecarile si sosirile pe acest traseu, orea care sa fie convenabile atat navetistilor, elevilor, studentilor dar si turistilor.

3. Adresa catre Consiliul Judetean Arges prin care sa remedieze rapid transportul deplorabil cu Maxi Taxi intre Curtea de Arges si Pitesti. Eliminarea de catre CL Curtea de Arges a statiei de Maxi Taxi din fata bisericii Domnesti cu motivatia simpla ca traseul nu este unul turistic pentru a avea ca statie terminus cel mai important obiectiv turistic din Curtea de Arges.

4. Dialog si colaboarare cu operatorii de transport ai marilor centre comerciale din Pitesti ( Carrefour, Auchan Bradu si Mall Pitesti) pentru a include in traseul lor de transport gratuit si opriri in gara Pitesti la orele la care ajung trenurile din Curtea de Arges.

5. Solicitare catre SNCFR si, eventual, Ministrul Transtporturilor, a introducerii, pe modelul Trenurilor Zapezii, a doua curse directe, trenuri expres, Bucuresti Curtea de Arges, sub denumirea „Trenul Regal”, cu oprire doar in orasele de pe traseu. Trenurile sa aiba caracter sezonier, intre 1 iunie si 1 septembrie , si doar in weekend-uri. Scop: atragerea unui numar mai mare de turisti, evitarea coloanelor de autocare in zonele centrale ale orasului.

6. Pe perioada curselor „Trenului Regal”, intre 1 iunie si 1 septembrie, acordarea de trasee de week-end pentru un operator de transport a unor curse regulate tur/retur cu statie plecare Gara Regala catre zona turistica Transfagarasan, cu statii la : Manastirea Curtea de Arges, Cetatea Poienari, Baraj Vidraru, Valea cu Pesti, Cumpana, Piscul negru si/sau chiar Balea Lac.

6. Solicitare catre SNCFR privind preluarea Garii Regale ( administrare, concesiune, atribire directa, etc) si transformarea ei in principal obiectiv turistic al orasului.

 

DACA NU ATI SEMNAT PETITIA ONLINE O PUTETI FACE DAND CLICK AICI

Facebook Twitter Google+

Facebook Comments

Mai poti citi si....