Conecteaza-te cu noi

Administratie

Oficial, pentru 49 de ani, staţia de tratare Cerbureni, intrǎ în domeniul public al Curţii de Argeş

Publicat

in

Staţia de tratare a apei de la Cerbureni, împreunǎ cu inventarul aferent, vor trece, oficial, prin hotǎrâre de consiliu, de la domeniul public al judeţului Argeş, la domeniul public al municipiului Curtea de Argeş. Schimbarea se face în scopul iniţierii procedurii de delegare a Serviciului de alimentare cu apǎ şi de canalizare în municipiul Curtea de Argeş.

Conform hotǎrârii care se va lua zilele acestea de cǎtre consilierii locali, durata concesionǎrii se face cu titlu gratuit pentru o duratǎ de 49 ani.

 

Comenteaza cu profilul de FB

Redactor sef editie print, redactor coordonator editie online. Jurnalist cu peste 10 ani experienta in presa scrisa, autor a nenumarate reportaje si anchete jurnalistice. Colaborari cu publicatii nationale si agentii de presa. Contact e-mail: malina.petrescu@ziarulprofit.ro

Citeste mai mult
Publicitate
2 Comentarii

2 Comments

  1. cititor

    29 martie 2016 la 10:29

    Destept titlul ! Statia de EPURARE(se trateaza ap-ele rezidual fecaloide din oras,KAKA) este la Valea Sasului ,linga fostul abator de pasari!!! Statia de la Cerbureni este de TRATARE a apei potabile.

  2. Malina Petrescu

    29 martie 2016 la 11:23

    Multumim pentru atentionare, a fost o greseala de redactare care a fost modificata.

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

ACTUAL

Părinții vor primi bani de la stat pentru a angaja bonă pentru copii – VEZI SUMELE

Publicat

in

De

În funcție de cât de mari sunt veniturile nete din familie, dar și de o serie de alte condiții, părinții vor putea cere bani de la stat pentru serviciile unei bone, care să stea cu copilul până la vârsta de trei ani. Propunerea legislativă cu această măsură este considerată adoptată tacit la Senat, după ce a trecut termenul legal în care putea fi dezbătută.

Propunerea legislativă trebuia dezbătută și votată la Senat până miercuri, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Astfel, actul este considerat adoptat tacit și va fi trimis curând Camerei Deputaților, pentru votul decisiv.

Inițiatorii vor să vină în ajutorul celor care ar vrea să se întoarcă mai repede în câmpul muncii, dar nu au cu cine să lase copiii mici acasă. Prin urmare, aceștia au propus acordarea unor ajutoare bănești pentru „angajarea” unor bone (în realitate, nu părintele angajează – am explicat aici chestiunea aceasta în detaliu).

În funcție de cât de mari sunt veniturile nete ale părintelui singur/părinților, cuantumul acestui ajutor va fi diferit. În orice caz, nu se vor acorda ajutoare pentru bone celor cu venituri nete per membru de familie ce depășesc 3.500 de lei (la stabilirea acestor venituri nete vor fi scoase din calcul ajutoarele sociale de orice fel sau alocațiile). Mai exact, ajutorul va fi între 250 și 710 lei, după cum urmează:

Ajutorul se va acorda lunar, până când copilul împlinește trei ani sau până când intră în sistemul de creșă. Obținerea banilor va presupune însă ca părinții să bifeze mult mai multe condiții decât cea a veniturilor nete.

De pildă, ei vor trebui să facă dovada că sunt angajați cu normă întreagă (mai puțin cei încadrați cu handicap grav/accentuat), că desfășoară activități independente (PFA, întreprindere individuală), că sunt funcționari sau exercită o funcție de demnitate publică (vor fi acceptați însă și șomerii înregistrați la autorități care nu au refuzat locuri de muncă de la agenții). O altă condiție importantă va fi aceea ca cei mici să nu fie înscriși la creșă, să nu fi fost refuzați la creșă sau retrași.

Acordarea ajutorului se va face în baza unei lungi liste de documente, depuse la direcțiile teritoriale de asistență socială.

În fine, e bine de amintit, în acest context, că profesia de bonă e reglementată la noi în țară de câțiva ani și singurele două moduri în care pot lucra bonele în țara noastră sunt fie pe cont propriu, caz în care încheie ele contracte cu părinții (dar nu de muncă, ci de prestări servicii), fie ca angajate ale unor firme de specialitate.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Primăria Ştefăneşti angajează 3 contabili VEZI CONDIȚIILE DE PARTICIPARE

Publicat

in

De

Primăria oraşului Ştefăneşti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante ( 3 funcţii) din cadrul aparatului de specialitate al primarului:

  • referent asistent – COMPARTIMENT CONTABILITATE
  • Inspector – COMPARTIMENT BUGET
  • Inspector – COMPARTIMENT IMPOZITE

Condiţii de participare

inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul impozite
-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în una din ramurile de ştiinţe: economice sau juridice;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de executie: minimum 7 ani;

inspector, clasa I, grad profesional asistent- Compartimentul buget
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în studii economice;
-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de executie: minimum 1 an;

referent, clasa III, grad profesional asistent- Compartimentul contabilitate
– studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de executie: minimum 1 an.


Bibliografie concurs, atribuţii conform fişei postului și depunere dosare concursDosarele de concurs se depun la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului pe site-ul acesteia.

Data de sustinere a probei scrise: 13.01.2020, ora 10:00
Locaţia de desfăşurare a concursului: sediul Primăriei oraşului Ştefăneşti, calea Bucureşti, nr. 1, judeţul Argeş

Observaţii suplimentare: Tufa-Mihalcea Ana-Maria, inspector Resurse Umane tel: 0248/266752 email: primarstefanesti@yahoo.com

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend