Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Nouă milioane de dolari pentru ONG-urile din România

Publicat

in

Peste 200 de ONG-uri din România au aplicat, în 2015, la programul “WEB-ONG”, care are ca obiective principale dezvoltarea capacităților de promovare a ONG-urilor, creșterea ratei de absorbție a fondurilor naționale și internaționale alocate pentru acestea și creșterea încrederii românilor în acțiunile organizațiilor non-profit.

Dintre acestea, 30 de proiecte internaționale dedicate ONG-urilor au fost deja câștigate, iar 170 sunt în proces de înrolare. Mai mult decât atât, Asociația Europa Digitală – inițiatorul programului național și prima organizație partener certificat Google din România – anunță că, pentru anul 2016, a alocat alte 200 de locuri pentru programul „WEB-ONG”, care cumulează un fond de 9 milioane de dolari în Granturi Google, pentru promovarea organizațiilor în mediul online. Organizațiile înscrise în programul „WEB-ONG” au beneficiat, anul trecut, de peste 1 milion de accesări ale paginilor de Internet și peste 16 milioane de afișări în motoarele de căutare ale proiectelor sociale derulate de acestea.

Programul „WEB-ONG” are menirea de a ajuta ONG-urile din România să-și dezvolte capacitățile de promovare, prin construirea gratuită a paginilor web și de aplicare la diverse granturi internaționale, printre care și Google Ad Grants for nonprofits, care oferă acestora un buget lunar de 10.000 de dolari, pe care îl pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google.

Programul dedicat organizațiilor non-profit a fost lansat în România, în contextul în care un studiu dat publicității de iVox.ro, arăta că doar jumătate dintre ONG-urile românești se promovau online în 2015, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanțare națională sau internațională destinată organizațiilor non-profit, majoritatea motivând lipsa de resurse și de cunoaștere. După un an de la lansarea programului, Asociația „Europa Digitală” a reușit să crească gradul de încredere a românilor în ONG-uri, oferindu-le acestora uneltele necesare pentru a comunica mai eficient și transparent cu beneficiarii sau grupurile-țintă ale proiectelor sociale, iar mediul online s-a dovedit a fi cel mai eficient mod de a promova comunitatea civilă.

[citeste si]

„Este foarte important într-o democrație consolidată ca societatea civilă, în general, dar mai ales ONG-urile, să fie cât mai vizibile și credibile, iar misiunea Asociației „Europa Digitală”, prin programul „WEB-ONG”, este de a le construi și oferi pârghii prin care acestea să comunice mai des și mai eficient cu beneficiarii proiectelor lor. Suntem prima organizație care a devenit partener certificat Google în România, avem în echipă 7 specialiști certificați de Google pentru a implementa proiectul internațional Google AdGrants for nonprofit, care oferă lunar ONG-urilor din România suma de 10.000 de dolari. Această sumă este folosită de organizații pentru a-și promova acțiunile în cel mai mare motor de căutare din lume, iar pentru anul 2016, am alocat alte 200 de locuri pentru ONG-uri, în care acestea pot folosi fondul de 9.000.000 de dolari pentru promovare în mediul online”, declară Remus Lucuț, președintele Asociației „Europa Digitală”.Înscrierile la programul „WEB-ONG” se pot face pe website-ul http://europadigitala.ro/web-ong/.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

O comandă de 200.000 de măşti de protecţie împotriva coronavirusului destinate poliţiei din Berlin a fost ‘confiscată’ la Bangkok

Publicat

in

De

O comandă de 200.000 de măşti de protecţie împotriva coronavirusului destinate poliţiei din Berlin a fost ‘confiscată’ la Bangkok, au afirmat vineri autorităţile locale din capitala germană, care suspectează o intervenţie americană, transmite AFP, potrivit Agerpres.

Comanda de măşti de tip FFP2 ‘efectuată pe lângă un fabricant american’ fusese plătită deja, dar a fost confiscată pe aeroportul din capitala Thailandei, se precizează într-un comunicat al autorităţilor berlineze.

Acesta nu face menţiune la provenienţa măştilor, dar, conform mai multor publicaţii germane, echipamentele de protecţie au fost produse în China de către compania americană 3M.

‘În stadiul actual, plecăm de la principiul că este legat de interdicţia de export de măşti a guvernului american’, au adăugat autorităţile berlineze.

‘Considerăm că este vorba despre un act de piraterie modernă’, a denunţat senatorul (ministrul de stat) de interne al Berlinului, Andreas Geisel, citat în comunicatul menţionat.

Citește și: Informație de ultim moment! Alte două persoane au decedat din cauza coronavirusului

‘Nu se procedează astfel cu parteneri transatlantici. Chiar şi în vremuri de criză globală, metodele demne de Vestul Sălbatic nu ar trebui să prevaleze’, a adăugat el.

Întrebat despre această situaţie, ministrul federal al sănătăţii, Jens Spahn, nu a dorit să comenteze, limitându-se să afirme că ‘evoluţia actuală este rea’ din cauza cererii mondiale prea mari de astfel de echipamente.

Mai mulţi preşedinţi de regiuni franceze au acuzat, la rândul lor, intervenţii americane prin care se oferă un preţ mai mare şi regiunile lor sunt private astfel de măşti pe care China s-ar fi angajat să li le vândă.

Citește și: Vești mari! Valoarea acestor tichete va fi dublată

SUA au afirmat joi că nu au achiziţionat niciodată din China măşti destinate Franţei.

În competiţia mondială şi nemiloasă pentru achiziţia de măşti, incidente survin uneori şi în interiorul Uniunii Europene, unde mai multe state au interzis exportul de material medical sau au decis rechiziţionări, precum Franţa.

Potrivit săptămânalului L’Express, Franţa a confiscat pe 5 martie pe teritoriul său măşti produse de firma suedeză Molnlycke şi care aveau ca destinaţie Spania şi Italia.

Cehia, de asemenea, a confiscat măşti dintre care o parte trebuiau livrate în Italia.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

Emoții pentru cel mai bun fotbalist al planetei: Avionul lui Lionel Messi a aterizat de urgenţă

Publicat

in

De

Avionul privat folosit de Lionel Messi a aterizat de urgenţă pe aeroportul Zaventem din Bruxelles, după ce pilotul a simţit că aeronava ar avea probleme tehnice, anunță MEDIAFAX.

Potrivit The Sun, avionul a decolat din San Carlos de Bariloche în Argentina spre aeroportul Guararapes din Recife, Brazilia, călătorie care a durat cinci ore şi 51 de minute.

Citește și: Ministru Muncii, Nelu Tătaru: Există în stoc un număr de teste suficient

Apoi, din Brazilia a călătorit spre Europa, acolo unde a aterizat pe aeroportul din capitala Belgiei, după un drum de nouă ore şi şase minute.

După o scurtă pauză, avionul s-a pus din nou în mişcare, spre Tenerife, dar la doar 43 de minute distanţă a revenit pe aeroportul Zaventem din Bruxelles.

Până în acest moment nu au fost date publicităţiile numele persoanelor care se aflau la bordul aeronavei.

Citește și: Klaus Iohannis, declarații de ultimă oră: E o etapă pe care am reușit să o întârziem cât mai mult posibil

Lionel Messi a personalizat avionul, care costă 13,5 milioane de euro, cu cifra 10, număr pe care îl poartă la echipa de club FC Barcelona, iar treptele aeronavei sunt inscripţionate cu numele soţiei Antonella şi a copiilor.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

PROFIT 24 TV LIVE

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

SUSTINE INDEPENDENTA NOASTRĂ

Dacă esti multumit de activitatea noastra si crezi ca facem o presa libera, ne poti sprijini sa continumam in slujba ta, fara a fi nevoiti sa facem contracte cu statul

În Trend