Conecteaza-te cu noi

ACTUAL

Nimeni nu ar fi crezut! Cum a câștigat bani fostul principe al României

Publicat

in

Nimeni nu ar fi crezut! Fostul principe al României, Nicolae a mărturisit cum a câștigat bani.

Într-un interviu exclusiv acordat corespondentului Pro TV Vitalie Cojocari, nepotul ultimului rege al României, Mihai I, Nicolae Medforth-Mills, a povestit cum a muncit în perioada când a locuit în Anglia, pentru a .. câștiga bani.

Nicolae de România a dezvăluit că a avut o copilărie normală și că nu a fost niciodată bogat, în ciuda faptului că se înrudește cu membrii familiei regale britanice.

Nicolae Medforth-Mills: „Eu nu am fost un copil diferit. Doar la facultate a fost mai ciudat pentru mine, iar colegii m-au văzut un pic altfel pentru că au înţeles de unde vin, cine a fost bunicul meu şi ce a făcut nu numai pentru România, ci şi pentru Europa. Unii au fost foarte impresionați, alţii au fost de părere că sunt foarte bogat şi că nu trebuie să fac nimic pentru că am oameni în jurul meu, staff, dar au realizat foarte repede că sunt un om normal, înainte de orice altceva.”

Vitalie Cojocari: Şi aşa era? Aveaţi staff în jurul dumneavoastră? Eraţi foarte bogat?

Nicolae Medforth-Mills: „Niciodată. Mi-aş dori să fiu. Am fost un copil normal. Părinţii mei au lucrat ca părinţii normali, dar de când m-am mutat la o şcoală în sudul Angliei am devenit mult mai independent, aveam 14 ani, și încet încet am realizat ce înseamnă oamenii, ce înseamnă să lucrezi și ce înseamnă fiecare liră”

Vitalie Cojocari: „Si ce inseamna fiecare liră?”

Nicolae Medforth-Mills„Am avut mai multe joburi si am castigat mai mult sau mai putin, depinde de orele sau de functie, dar inveti incet incet cum sa strangi banii, cum sa-i cheltuiesti, pe ce, daca este justificat sau nu.”

Mai mult, fostul principe a spus că, la vârsta de 17 ani, a muncit într-un supermarket, la firma unui prieten, unde … nu facea ”nimic interesant”.

Vitalie Cojocari: Ce joburi ați avut pentru a supraviețui în Anglia?

Nicolae Medforth-Mills: „Când am fost la liceu, am avut sprijin de la părinții mei. De la 17 ani am început să lucrez la un supermarket, la firma unui prieten”.

Vitalie Cojocari: „Ce făceați în supermarket?”

Nicolae Medforth-Mills„Nimic interesant.”

Vitalie Cojocari: Ați distribuit marfă?

Nicolae Medforth-Mills: „Nu, am stat la casă mai mult. Iar din când în când am pus marfa pe raft. Nu mi-a plăcut deloc, dar prin asta am putut să strâng bani pentru a călători mai mult.”

Vitalie Cojocari: Nu aveați bani?

Nicolae Medforth-Mills: Nu. De unde aș fi putut să am bani? Nu apar din aer, nu cresc în copac. Fiecare dintre noi trebuie să lucreze. Asta am făcut. Am vrut să fac ceva și am lucrat să strâg bani să fac ceea ce am vrut.”

Însă fostul principe al României nu a muncit doar în supermarket, ci a încercat și o muncă mai grea: a montat gresie și mochetă și ”nu numai”.

Nicolae Medforth-Mills: „Am lucrat la un prieten, la firma lui si cu el am pus mai multe lucruri pe jos, in case.”

Vitalie Cojocari: „Mochetă, gresie?”

Nicolae Medforth-Mills: „Da, și nu numai.

Vitalie Cojocari: Și vă pricepeți la montat mochetă și gresie?

Nicolae Medforth-Mills: „Așa și așa, nu am făcut asta mult, dar îmi place să fac lucruri mai practice, să lucrez cu mâinile mele.”

Vezi si:Lege cu dedicație pentru șefii din Poliție! Vârsta de pensionare sare la 62 de ani

Noi detalii bombă ies la iveală! Cine este procurorul DNA care a închis dosarul lui Dan Barna

EXCLUSIV Majorare de 75%. Guvernul Dăncilă a ‘umblat’ la indemnizațiile foștilor deținuți politic

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

ACTUAL

Adio mașini cu volan pe dreapta. De când vor fi interzise în Argeș și CÂT COSTĂ SĂ SCHIMBI VOLANUL

Publicat

in

Mai ieftine decât cele obişnuite, maşinile cu volanul pe dreapta au fost preferate de românii cu un buget mic pentru cumpărarea unui autoturism la mâna a doua. Poliţiştii şi instructorii auto le consideră însă adevărate pericole în trafic. Autoturismele cu volan pe dreapta aduse din Regatul Unit nu vor mai putea circula de anul viitor în România, dacă nu vor fi reomologate de Registrul Auto Român. Operațiunea presupune modificarea mașinii și mutarea comenzilor cu tot cu volan pe partea stângă, o cheltuială de cel puțin două mii de euro.  Mai ieftine decât cele obişnuite, maşinile cu volanul pe dreapta – au fost preferate – în principal – de românii cu un buget mic pentru cumpărarea unui autoturism la mâna a doua. Poliţiştii şi instructorii auto le consideră însă adevărate pericole în trafic. Numai anul trecut, 45 de români şi-au pierdut viaţa în accidente în care au fost implicate maşini cu volanul pe partea dreaptă. În peste 90% dintre aceste cazuri s-a stabilit că vina a fost a şoferilor care conduceau astfel de maşini. În primul rând pentru că nu se pot asigura corespunzător atunci când efectuează manevra de depăşire. Adoptarea acordului privind Brexit şi ieşirea Marii Britanii din Uniunea Europeană estimată pentru finalul acestei luni vor aduce schimbări, în România, pentru cei care au maşini cu volan pe dreapta. Din prima zi a anului următor, dacă Marea Britanie nu va prelungi perioada de tranziţie după ieşirea din UE, maşinile din Regatul Unit nu vor mai putea circula pe drumurile publice de la noi dacă nu vor fi reomologate de Registrul Auto Roman. Statisticile Registrului Auto Român arată că – anul trecut – în ţara au fost aduse cu o treime mai puţine autorisme din Irlanda şi Marea Britanie decât în 2018. Potrivit Registrului Auto Român, vehiculele cu volan pe dreapta aduse din Marea Britanie şi Irlanda vor putea fi înmatriculate în aceleaşi condiţii până la sfârşitul anului. Regulile se schimbă din 2021 data de la care mașimile aduse din Anglia vor mai putea circula doar daca se schimbă volanul pe partea dreapta iar apoi se merge pentru omologarea individuala de la RAR.

Cat costă țși cât dureaza operatiunea de schimbare a volanului?

Masinile care pot fi transformate din masini cu volan pe dreapta in masini cu volan pe stanga sunt acele modele care au fost vandute in ambele variante. Nu se poate transforma o masina care a fost produsa exclusiv cu volan pe partea dreapta. Insa majoritatea modelelor cumparate de romani sunt modele populare care au fost produse cu ambele tipuri de pozitie a volanului. In plus, ca sa poti schimba un volan de pe dreapta pe stanga ai nevoie de o masina donatoare, asa ca inainte sa te apuci de aceasta lucrare asigura-te ca ai gasit o masina pentru dezmembrat cu toate piesele necesare.  Totul depinde de cine face aceasta schimbare. In general, trebuie cineva cu experienta, care a mai facut asta de mai multe ori, deoarece, un cablu taiat si montat incorect va duce la nefunctionarea intregii masini. Sau ne vom trezi cu multe becuri aprinse in bord, ceea ce nu ne dorim sub nicio forma. Exista mecanici specializati pe asa ceva, adica pe transformari de genul acesta, iar termenul de executie este in jur de 6 zile, daca au toate piesele disponibile. Insa dureaza mult mai mult sa faci rost de toate piesele necesare, mentionate mai sus. Asadar, dupa ce ai facut rost de toate piesele, mai dureaza circa o saptamana pana cand te vei putea urca intr-o masina cu volan pe stanga. În ceea ce privește prețul, acesta depinde de masina. Daca vorbim de o masina mai veche, pretul pieselor poate sa fie destul de mic la dezmembrari. Insa la masinile vechi de maximum 10-12 ani, o sa cheltui pe piese cam 1000-1500 de Euro cel putin. Piesele sunt destul de scumpe deoarece sunt de pe masini cu volan pe stanga, piese care au mare cautare. In plus, pe manopera o sa mai dai in jur de 500 de Euro, dar acest pret poate ajunge si la 1000 de Euro daca este o masina greu de convertit. Pe piata sunt oferte cuprinse intre 300 si 1000 de Euro, unele oferte fiind chiar dedicate unui anumit tip de masina. Insa convertirea volanului este genul acela de lucrare la care mecanicul iti spune ca a intalnit dificultati si ca pretul a crescut. La aceste preturi se adauga si tariful de 1050 lei pentru omologarea individuala de la RAR.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

Acționarii Romaero vor să aleagă patru administratori provizorii

Publicat

in

De

Acționarii Romaero București, companie de stat specializată în producţie, servicii şi cercetare-dezvoltare în domeniul aeronauticii pentru aeronave civile şi militare de pasageri sau cargo, vor să aleagă patru administratori provizorii, ca urmare a expirării mandatelor celor actuali la data de 4 martie.

Aceştia vor fi aleşi în cadrul Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor din 27 februarie.

Astfel, pe ordinea de zi, unul din subiecte este: ”Constatarea expirării, la data de 4 martie 2020, a mandatelor de administratori provizorii ai societăţii Romaero ale lui Alexandru Buşcu, Teodor Iulian Gheorghe, Constantin Ion Tudose şi Doina Variu”.

În aceeaşi şedinţă vor fi stabilite şi mandatele administratorilor provizorii aleşi.

Potrivit unui raport publicat pe site-ul companiei, în cadrul Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor vor fi şi consultări privind retransmiterea către acţionarul majoritar, Ministerul Economiei, Energie şi Mediului de afaceri, a solicitării de finalizare a procedurii de selecţie a administratorilor conform OUG 109/2011, ”întrucât stabilirea duratei mandatelor la numai 2-4 luni poate influenţa în mod negativ procesul decizional al Consiliului de Administraţie şi al comitetelor consultative constituite în cadrul Consiliului de Administraţie, îngreunând stabilirea, pe termen mediu şi lung, a unor obiective şi urmărirea îndeplinirii acestora, ceea ce se răsfrânge în mod negativ asupra activităţii şi evoluţiei societăţii”.

Romaero estimează pierderi de 25,11 milioane lei în 2019, la venituri totale de 490,43 milioane lei, potrivit bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat aprobat de acţionari.

Romaero a raportat în 2018 o pierdere netă de 35,3 milioane lei, la venituri totale de 121,24 milioane lei.

Compania are circa 940 de salariaţi.

Romaero, companie controlată de Ministerul Economiei, Energie şi Mediului de afaceri, are o valoare de piaţă de 161,18 milioane lei, conform news.ro

Vezi și:

Noua lege intră în vigoare mâine! Sunt vizați toți românii! Poliția avertizează: ‘Da, ai citit bine!’

EXCLUSIV Marcel Vela răstoarnă situația! Harta e falsă!

Dumitru Coarnă, ‘ultimatum’ pentru Traian Berbeceanu și Marcel Vela: ‘În timp util’

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend