Conecteaza-te cu noi

NATIONAL

Fiica lui Kurt Cobain a lansat o colecție vestimentară în memoria tatălui său

Publicat

in

Frances Bean Cobain, fiica lui Kurt Cobain, regretatul solist al formației grunge rock Nirvana, a lansat colecția vestimentară „Kurt Was Here” pentru a onora memoria tatălui său, potrivit contactmusic.net, scrie Mediafax.

Pentru a realiza colecția vestimentară, Frances Bean Cobain a colaborat cu companiile The End of Music și Live Nation Merchandise.

Colecția cuprinde tricouri, bluze și hanorace, pe care sunt imprimate desene, schițe și mesaje scrise de mână de interpretul piesei „Smells Like Teen Spirit”, care s-a sinucis în anul 1994.

Articolele vestimentare au fost proiectate pentru a se potrivi ambelor genuri, iar modelele imprimate pe ele nu au fost editate, pentru a reflecta stilul autentic al artistului.

Piesele vestimentare din colecție au fost puse în vânzare atât în mai multe lanțuri de magazine din Statele Unite ale Americii și din Marea Britanie, cât și pe internet, pe KurtCobainShop.com.

Potrivit contactmusic.net, contribuția fiicei lui Kurt Cobain și a lui Courtney Love în realizarea colecției este greu de cuantificat, dar se consideră că tânăra în vârstă de 27 de ani a dat indicații de care s-a ținut cont.

Citește și: HBO va lansa documentarul ‘What Happened on September 11’

Un purtător de cuvât al Live Nation Merchandise a afirmat că „au simțit că acesta a fost momentul potrivit” pentru a expune creațiile lui Kurt, celebrând impactul durabil pe care cântărețul l-a avut în lume.

O parte din încasările obținute va fi donată organizației non-profit Jed Foundation, care are drept scop prevenirea actelor de sinucidere în rândul adolescenților și tinerilor.

Pe 10 septembrie este marcată Ziua mondială de prevenire a sinuciderilor.

Kurt Cobain avea 27 de ani atunci când s-a sinucis prin împuşcare, pe 5 aprilie 1994, în vila lui din Seattle. Trupul său neînsufleţit a fost descoperit după trei zile.

Trupa Nirvana, înfiinţată de solistul şi chitaristul Kurt Cobain şi de basistul Krist Novoselic la sfârşitul anilor 1980, a adus muzica grunge în curentul mainstream, fiind considerată formaţia emblematică a generaţiei X, din anii 1990, cu hituri precum „Smells Like Teen Spirit” and „Come As You Are”.

După sinuciderea lui Kurt Cobain, în 1994, la vârsta de 27 de ani, formaţia s-a destrămat, după ce a lansat trei albume de studio într-o carieră de şapte ani, interval în care Nirvana a vândut 75 de milioane de discuri în toată lumea. Trupa rock Nirvana a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame în aprilie 2014.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Click si comenteaza

You must be logged in to post a comment Login

Lasa un comentariu

NATIONAL

Parteneriat stategic între SmartTube si ARBOmedia pentru vânzarea de publicitate pe SmartTV

Publicat

in

De

La un an de la lansarea pe piață, Smart Tube și ARBOmedia anunță parteneriatul pentru vânzarea unui format de publicitate revoluționar, distribuit prin intermediul telefoanelor mobile pe smart-tv-urile din București și Ilfov.

Serviciu de publicitate online pe smart tv folosește o tehnologie proprietară, multiscreen, prin care utilizatorii unei aplicații de tip telecomandă pot vedea reclame full screen pe smart tv-ul controlat de această aplicație. Sistemul de publicitate pe smart tv lansat încă din februarie 2019, la București, a atras numeroși advertiseri mici și mijlocii care au beneficiat de acest nou canal de distribuire a mesajelor publicitare de tip video.

Acest nou sistem este un hibrid intre publicitatea online și publicitatea tv, spotul video în format HD fiind afișat pe ecranul televizorului smart, dar având link pe smartphone, în aplicația care îl controlează. Publicitatea poate fi cumpărată și de clienții mici și mijlocii folosind plata cu cardul, în avans, la www.smart-tube.ro.

Aplicația gratuită care transformă telefonul mobil în telecomandă TV se numește Smart Genie si este disponibilă în magazinul Google Play de la finele anului trecut. În prezent, aplicația are peste 60.000 de utilizatori activi, preponderent bărbați, din București, gradul de utilizare crescând semnificativ în ultimele 12 luni – practic triplare a numărului de la lansarea comercială din februarie 2019, când aplicația era folosită de numai 20.000 utilizatori.

Compania care deține această tehnologie a depus o cerere de brevet (patent pending) la OSIM, după mai mult de 6 ani de cercetări și peste 500.000 Euro investiți până acum în platformă.

Doru Panaitescu, consultant online al proiectului, a declarat: “Sufletește, mă simt aproape de acest nou sistem de publicitate și parteneriatul cu ARBOmedia este în linia strategică de dezvoltare a produsului. Nu doar că în calitate de fost angajat ARBOmedia îmi ajut foștii colegi în afaceri, dar pota să beneficiez de avantajele lucrului cu o regie de publicitate cu tradiție pentru a crește vânzările acestui nou sistem de advertising hibrid, online si TV în același timp”.

Alin Alecu, Managing Director ARBOmedia a declarat: „Inovația și continua dezvoltare a liniilor de business reprezintă principiile după care ne-am ghidat în ultimii ani. Acest nou sistem de publicitate pe smart-tv-uri este un pas firesc în contextul dezvoltărilor tehnologice din ce în ce mai rapide. Clienții de publicitate vor avea posibilitatea să-și atingă mai ușor segmentele țintă și să măsoare impactul campaniilor publicitare. ”

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

NATIONAL

VIDEO De ce au devenit un fenomen viral jocurile și filmele pe tema epidemiilor, în perioada exploziei coronavirusului: De la eliberarea de stres până la nevoia de informare

Publicat

in

De

Peste tot în lume, epidemia cu noul tip de coronavirus a trezit temeri, dar și un apetit real pentru filme, jocuri video și seriale anxiogene pe tema maladiei. De ce a crescut numărul spectatorilor pentru filme precum ”Contagion” sau numărul persoanelor care joacă ”Plague Inc”, încearcă să explice AFP într-un material care prezintă opinii ale unui sociolog medical, dar și ale unei companii creatoare de jocuri.

În ultimele săptămâni, thrillerul medical ”Contagion” al lui Steven Soderbergh, care a avut premiera în 2011, a fost în topul descărcărilor pe iTunes.

Contagion spune povestea unei femei de afaceri, interpretată de către Gwyneth Paltrow, aduce în Statele Unite un virus contractat de la un bucătar din Macao.

Scenariul are multe asemănări cu Covid-19 apărut în decembrie în orașul Wuhan, în centrul Chinei. Ca în film, virusul a fost transmis oamenilor de la animale înainte de a se propaga.

În ”Contagion”, virusul omoară 26 de milioane de oameni în lume doar în prima lună. Cifre care nu au de a face cu noul coronavirus.

Povestea de coșmar, cu toate acestea, a atras un număr mare de spectatori.

În ultima săptămână din ianuarie, Contagion era în top 10 în clasamentul britanic iTunes.

Săptămâna aceasta, a căzut pe posiția 55 în Marea Britanie, dar a rămas pe locurile fruntașe în multe țări: 7 în Singapore, 20 în Statele Unite și 24 în Australia.

În Hong Kong, unde are lor o scenă din Contagion, este pe poziția a opta.

În ultimele săptămâni, fosta colonie britanică – unde două persoane au decedat din cauza virusului – a fost scena unde s-au petrecut evenimente similare cu cele din lung metraj: câțiva locuitori panicați s-au grăbit în magazine pentru a face stocuri de hârtie, orez și produse menajere.

Eliberarea de stres

Populația Hong Kongului râmăne traumatizată de epidemia sars, care a omorât 299 de oameni între 2002-2003, și din care s-a inspirat regizorul.

Dacă locuitorii din Hong Kong sunt neliniștiți, restul lumii este curioasă să vadă, prin filmele de Hollywood, cum ar arăta o pandemie mondială.

”Acest interes subit pentru tot ce e legat de epidemii și viruși este o cale prin care oamenii gestionează mai bine ce se întâmplă”, a spus Robert Bartholomew, un sociolog medical care studiază fenomenul isteriei colective, pentru AFP.

”Să vorbească despre evenimente traumatizante poate ajuta oamenii să se elibereze de stres”, a spus el.

Dar filmul nu este singurul care are succes.

De la apariția sa, acum opt ani de zile, jocul „Plague Inc”, în care un virus se propagă în lume, este foarte popular.

Și, cu fiecare apariție a unei epidemii precum Covid-19 sau Ebola, numărul descărcărilor crește, potrivit Ndemic Creations, compania care a creat jocul.

”Cu fiecare epidemie, constatăm o creștere a numărului jucătorilor, pentru că oamenii încearcă să afle cum se propagă maladiile și să înțeleagă aspectele complexe ale epidemiilor”, a explicat compania într-un comunicat, care aduce aminte că jocul Plague Inc este un joc și nu un model științific.

”Scăparea împreună”

Anul trecut, Extra Credits, un canal educativ de YouTube, a realizat un serial de filme animate pentru aniversarea a așa-zisei gripe spaniole, din 1918, care a provocat moartea a milioane de oameni.

Numărul spectatorilor a crescut, mai ales în Asia de Sud-Est, de la apariția noului coronavirus, a spus Robert Rath, autorul scenariului acestui serial care trăiește în Hong Kong.

Netflix nu poate visa la un moment mai potrivit pentru a lansa în ianuarie serialul documentar ”Pandemic” care indică lipsa de pregătire, la nivel internațional, confruntați cu un nou virus.

”Oamenii au subliniat că Pandemic a fost lansat la momentul potrivit”, a scris Sheri Fink, un reporter și doctor care este producătorul executiv, pe Twitter.

”Dar în realitate, am realizat, pentru că unii dintre noi (…) știam punctele slabe ale sistemului și speram să informăm înainte, nu după, apariția unui alt patogen periculos”, a spus ea.

În lume, căutările Google care vizează acest serial, jocul ”Plague” și filmul ”Contagion” au explodat în ultima lună.

Pentru Bartholomew, informarea continuă îi îndeamnă pe oameni să caute pe internet pentru a da un sens anxietăților lor.

”În trecut, oamenii se duceau a biserică și se rugau, astăzi, într-o eră mai laică, se duc și caută online și discută despre fricile lor pentru a se elibera împreună”, a subliniat el.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate
Publicitate

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend