spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Exerciţii care te ajută să lucrezi toate grupele musculare

Facebook Twitter Google+
Exerciţii care te ajută să lucrezi toate grupele musculare

Atunci când vine vorba de exerciţiile pentru întărirea musculaturii, avem tendinţa să le împărţim în exerciţii pentru abdomen, exerciţii pentru braţe şi piept şi exerciţii pentru fesier şi picioare. Ceea ce nu ştim însă este că există numeroase antrenamente care lucrează toate grupele musculare în acelaşi timp, fără să fim nevoiţi să ne mai împărţim antrenamentul. Bineînţeles, niciun exerciţiu nu va lucra fiecare muşchi în parte, dar câteva dintre ele sunt ideale pentru majortatea grupelor musculare.

În mod normal, antrenamentele trebuie să conţină atât activitate aerobică (alergatul, mersul cu bicicleta etc.), cât şi exerciţii de tonifiere. Multe dintre antrenament cresc ritmul respiraţiei, dar şi bătăile inimii şi, tocmai de aceea, este ideal să facem 20-30 de minute de aerobic pe zi. Astfel, combinând cele două tipuri de antrenament, ai siguranţa că lucrezi fiecare parte a corpului.

4 exerciţii care lucrează tot corpul

Flotări. Pune palmele pe podea, sub umeri, cu palmele întinse. Întinde picioarele, stai pe vârfuri şi formează cu tot corpul o linie dreaptă. Lasă corpul jos astfel încât pieptul să fie cât mai aproape de podea, apoi revin-o la poziţia iniţială. Repetă acest exerciţiu de 10 ori, fă o pauză şi pregăteşte-te de încă un set de flotări. Dacă ţi se par dificile, încearcă să le faci în timp ce stai pe genunchi.

Genuflexiuni. Începe exerciţiul din poziţie dreaptă, în picioare şi apleacă-te în squat. Revin-o în poziţie iniţială. Fă cât mai multe repetări, ia o pauză, apoi mai fă încă un set de genuflexiuni. Asigură-te că posteriorul este dus cât mai în spate, picioarele sunt îndepărtate până la nivelul umerilor, vârfurile spre exterior, iar în momentul în care execuţi genuflexiunea picioarele tale formează un unghi de 90 de grade.

Genuflexiune, flotare şi săritură. Această combinaţie de exerciţii este excelentă pentru a lucra tot corpul. Din poziţie dreaptă, din picioare, lasă-te în genuflexiune. Apoi, din genuflexiune te plasezi în poziţie plank, faci o flotare, revii în picioare în poziţia iniţială şi sari cu braţele sus. Fă cât mai multe repetări şi, bineînţeles, cât mai multe seturi. Dacă ţi se pare prea dificil şi nu faci faţă, poţi renunţa la flotare.

Fandări. Stai cu un picior în faţă şi unul în spate. Lasă-te în fandare în timp ce piciorul din faţă are toată talpa pe suprafaţa podelei şi toată greutatea asupra lui, iar genunchiul din spate este paralel cu podeaua. Lucrează cu fiecare picior şi repetă de câte ori poţi.

 

Facebook Twitter Google+

Redactor colaborator

Facebook Comments

Mai poti citi si....