Free blog counter
spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

EXCLUSIV ! ŢEAPA LA AGENŢIA DE TURISM, ŢEAPĂ LA MINISTER – Zeci de argeşeni înşelaţi de un lider PNL

Facebook Twitter Google+
EXCLUSIV ! ŢEAPA LA AGENŢIA DE TURISM, ŢEAPĂ LA MINISTER – Zeci de argeşeni înşelaţi de un lider PNL

– 12 plangeri penale depuse la Politie dupa ce vicepresedinta PNL, patroana de agentie de turism, a facut tandari vacantele multor musceleni

– Lideri politici, politisti si militari, clienti fideli ai agentiei de turism din Campulung

– Haos la agentia din Campulung, haos si la Ministerul Turismului

Zeci de argeseni au fost inselati de o agentie de turism din Campulung Muscel patronata de o tanara, lider de partid si apropiata a unor oameni cu influenta din orasul de sub Mateias. Dupa un an de munca, oamenii, care isi facusera planuri să petreacă clipe de neuitat în di­ver­se sta­ţiuni din ţară şi străi­nă­tate, s-au trezit ca sejururile lor nu existau, deşi platisera bani grei in avans pentru acestea. Cui ? Agentiei Travel Wind patronata de tanara Ioan Flintea. Si fara vacanta mult visata, si fara banii stransi cu greu si acum la fel de greu de recuperat, oamenii au dat buzna la agentia din Campulung pentru a cere explicatii dar, mai ales , pentru a recupera sumele de bani platite inca din primavara, in unele cazuri.

Plăteau sejururile, dar constatau ca nu aveau rezervare inainte sa plece

Agentia tinerei Ioana Flintea practica acel gen de promovare care prindea la publicul larg si doritor de vacane frumoase cu bani putini. Zeci de oferte in locatii preferate de romani, in special in Bulgaria si Turcia, erau prezentate cu reduceri masive fata de oferta initiala iar oamenii muscau momeala platind sejururi in avans, unii dintre ei chiar din primavara.
Primul care a tras semnalul de alarma ca agentia Travel Wind isi batjocoreste clientii a fost Alexandru Iordache. Omul a apelat la sprijinul ziarului nostru la inceputul saptamanii trecute printr-un mesaj disperat. El ne aducea la cunostinta faptul ca a aflat cu stupoare, chiar inainte de a pleca in vacanta cu familia si un grup de prieteni, ca nu exista nicio rezervare la hotelul ales impreuna cu agentia Ioanei Flintea. Mai exact domnul Iordache ne-a marturisit ca ” 3 familii am platit un sejur in Turcia la Aquasis Resort in valoare totala de 10.000 LEI platit in 2 transe in martie si iulie, fara ca aceasta sa ne faca rezervarile. Cand am confruntat-o in data de 03.08.2017, cerandu-i sa ne returneze banii, a facut rezervarile pe loc sustinand ca le-a facut din martie 2017, mintindu-ne in fata”. Redactorii nostri au facut demersurile necesare pentru a afla exact ce se intampla si, la scurt timp, alti 3 musceleni au confirmat ca si ei au fost inselati si si-au ratat vacantele din aceasta vara pe acelasi model folosit si in cazul domnului Alex Iordache.

Avalansa de plangeri la Politie impotriva domnisoarei liberale

Cum redactorii ziarului nostru l-au indemnat pe Alexandru Iordache sa mearga la Politie sa depuna plangere, urmand ca noi sa verificam si situatia jurdica a respectivei agentii, la doar 4 zile dupa acest episod, Politia a confirmat ca, pana vineri dupa amiaza,  nu mai putin de 11 musceleni depusese, alaturi de Alex Iordache, plangeri penale impotriva agentie de turism Travel Wind si a Ioanei Flintea.  „Pînă la acest moment, la nivelul Poliţiei Municipiului Cîmpulung au fost înregistrate cinci plîngeri. În toate cazurile au fost întocmite dosare de cercetare penală în care se efectuează cercetări sub aspectul săvîrşirii infracţiunii de înşelăciune“, a declarat, vineri dimineata Mădălin Zamfir, purtătorul de cuvînt al IPJ Argeş. Pana vineri dupa amiaza, dupa declaratia politistului,  inca 7 musceleni mai depusesera plangeri penale.

Cine este si ce spune patroana Agentiei de Turism ?

Potrivit documentarii redactorilor nostri, curios sau nu, agentia de turism Travel Wind figureaza ca fiind cu toate actele si avizele in regula. Chestionati de redactorii ziarului nostru, reprezentantii Ministerului

IOANA FLINTEA – vicepresedinta PNL Campulung si patroana de agentie de turism cu mari probleme

Turismului de la directia avizare si licentiere, ne-au declarat ca  Agentia de turism  Travel Wind din Campulung Muscel, este beneficiara Licentei de Turism Nr. 7029 / 15.01.2016, emisa in numele SC WORLD WIDE WIND SRL cu sediul in sediul social in Str Lt. Radulescu nr 6. Aceeasi societate este in legalitate si in privinta obligativitatii Politei de Asigurare, aceeasi societate avand in vigoare o polita pentru agentii detailiste incheiata la OMNIASIG si  valabilă până la data de 04.04.2018. Tanara Ioana Flintea are si declarat punctul de lucru unde functioneaza agentia, Str Republicii, Nr 20-22, Campulung. Pana aici, totul in regula dar... unde sunt sejururile promise si banii oamenilor ?

Am reusit sa luam legatura cu Ioana Flintea insa aceasta nu a dorit sa ne spuna decat ca este foarte stresata si ca ne va oferi detalii in curand, fata in fata. Potrivit informatiilor culese de noi, Ioana Flintea, este lider de partid, mai exact vicepresedontele filialei PNL din Campulung, mana dreapta a fostului viceprimar liberal Bogdan David. Ea a fost aleasa in aceasta functie in aprilie 2017 si, spun liberalii, este o persoana care se afla in gratiile unor influenti oameni din Campulung, Pitesti sau chiar Bucuresti. Aceiasi liberali ne-au spus ca domnita Ioana a trimis in vacante politisti, magistrati, politicieni cu greutate sau chiar militari. Din pacate pe multi nu i-a mai trimis si nici banii nu i-a restituit celor care si-au ratat vacantele.
Mecanismul prin care oamenii au fost inselati ne-a fost explicat de adjunctul ANAT – Patronatul Asociația Națională a Agențiilor de Turism din România: ” Sunt dese aceste cazuri relatate de dumneavoastra si de vina sunt exclusiv patronii agentiilor de turism respective. Sa o lamurim: a agentie detailista, cum este cea din Campulung Muscel, este practic un intermediar intre marile agentii de turism touroperatoare si revanzatorii lor din tara. Pachetele turistice oferite de agentia din Campulung au fost concepute de o agentie mai mare. Ele sunt oferite la revanzare oamenilor care le cumpara din aceste agentii care castiga un comision cuprins intre 5 si 15 % din valoarea acestora. Mecanismul este simplu: agentia detailista ar trebui sa prezinte oferta, sa preia banii de la clientul final si sa plateasca imediat catre agentia touroperatoare. Ei, aici intervine problema. Multe agentii incaseaza banii de la oameni, ii asigura ca totul este in regula si ca vor pleca in vacanta stabilita, numai ca, la fel ca in cazul agentiei din Campulung, nu plateste si catre agentia mare banii luati de la cetatean si sa isi opreasca doar comisionul aferent, catre touroperatorul respectiv  iar in aceste conditii touroperatorul nu poate efectua rezervarea nici la hotel nici, daca este cazul, rezervarea la cursele de avion charter. Le recomandam oamenilor sa fie foarte atenti si le spunem ca o agentie detailista nu are dreptul de a concepe sejururi si a negocia direct cu hotelierii diverse pachete turistice. Agentia detailista este axact ca un magazin de cartier: ia o marfa de la un engros sau distribuitor pe care o revinde punandu-si un comision. Atat si nimic mai mult ! Prima verificare care trebuie facuta de oameni este aceeea ca in momentul in care se face plata trebuie sa primeasca voucherele de vacanta si biletele de avion, unde este cazul. Pe voucher apare de regula numele agentie touroperatoare – de exemplu Christian Tour, Tez Tour, Mouzenidis, etc-  dar si un ID cu un numar referinta al  cazarii la hotelul ales precum si date client, date checkin, regim de masa. Daca aceste date nu apar, este ceva in neregula si si imediat poate solicita detalii si chiar restituirea banilor.”

Alta teapa la Ministerul Turismului ! Greu de reclamat neregulile din turism

Ziarul nostru a luat legatura si cu cu Ministerul Turismului ! Noi am reusit dupa circa doua ore de dat telefoane dar fara a primi un raspuns concludent iar asta arata ca turistul va lua teapa si la Minister daca va incerca sa reclame abuzurile si neregulile din turismul romanesc.  Daca in urma cu ceva ani Elena Udrea anunta ca a infiintat o linie verde dedicata sesizarii neregulilor din activitatea de turism, aveam sa constatam, zilele trecute, ca aceasta a fost desfiintat. Firesc, am incercat sa gasim pe cineva la biroul relatii cu presa dar… surpriza, nu mai exista nici acest departament iar o doamna plictisita ne-a oferit un numar de la Biroul Relatii cu Publicul. Dupa circa 30 minute sunat continuu o alta mare surpriza: nu ajunsesem la relatii cu publicul ci la resurse umane. De la capatul celalalt al firului, o doamna s-a scuzat, spunand ca teoretic la acelasi numar ar trebui sa dam de cineva specializat cu relatia cu oamenii dar…. doar teoretic, pentru ca, de fapt, acolo este biroul de resurse umane al ministerului si nu ne poate ajuta. Aceeasi femeie, oarecum amabila, ne ofera alte doua numere de telefon la care ar putea raspunde cineva care ne poate ajuta cu sesizarea noastra. Consultam lista si, iar surpriza ! Erau aceleasi numere de telefon la care sunasem initial si nu raspundea nimeni sau intra faxul. Intr-un final, dupa alta jumatate de ora de insistente si nervi,  raspunde cineva care se recoamnda a fi de la biroul de avizare si licentiere din cadrul Ministerului Turismului. Ii spunem despre ce este vorba si, fara alte comentarii, ne informeaza sec ca nu ne poate ajuta decat cu o adreasa de mail la care, atat noi dar si turistii pagubiti sau nemultumiti, pot face o sesizare scrisa. Atat si nimic mai mult ! A, doar ca vom primi un eventual raspuns in 30 zile calendaristice. Intreband de ce dureaza asa de mult toata aceasta procedura de semnalare a unor neregului, doamna ne-a spus ca acesta este circuitul legal si ca, daca  vrem o rezolvare mult mai rapida, ar trebui sa apelam la serviciile celor de la Politie sau Protectia Consumatorilor. Il intrebam, in aceste conditii, pe ministrul Tursimului, daca este normal ce se intampla, daca este normal ca un turist roman care, ajuns in Turcia sau Grecia constata ca nu este primit in hotel pentru ca o agentie acreditata si licentiata de ministerul pe care-l conduce l-a inselat, iar in momentul in care vrea sa sesizeze asta aceluiasi minister, plin de transpiratie si nervi, constata ca trebuie sa astepte cel putin o ora pentru a vorbi cu cineva. Cu cineva platit sa ii apere interesele, sa puna ordine in turismul romanesc si nu cu cineva care dupa o ora de stress sa ii transmita simplu ca trebuie sa depuna prin email o sesizare la care ar putea primi si un raspuns in circa 30 de zile. Jalnic, domnule ministru, bataie de joc la adresa romanului de rand, a acelui roman care face economii si sacrificii sa plece cu familia in vacanta prin intermediul agentiilor de turism acreditate de Ministerul Turismului !
Agentia domnitei lider de partid, tepe de zeci de mii de euro
Potrivit celor care au depus deja plangeri pana acum la Politiei, agentia Travel Wind patronata de unul din liderii PNL Campulung Muscel, mai exact de  Ioana Flintea, ar fi creat un prejudiciu in randul muscelenilor de circa 50 mii euro. Unde s-au dus acesti bani ? Cu siguranta ar putea afla Politia, mai ales ca printre pagubiti de afla si un om al legii.  Cat despre Ministerul Turismului, slabe sperante sa stopeze tot mai desele tepe date de agentiile de turism detailiste atat timp cat turistul ia teapa chiar la minister, in tentativa sa de a semnala aceste abuzuri.

 

Facebook Twitter Google+

Facebook Comments

Mai poti citi si....