spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni

Facebook Twitter Google+
Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni

Fiecare femeie doreşte să treacă cu brio proba costumului de baie, iar o dietă echilibrată ne poate ajuta să obţinem o siluetă armonioasă. Rezultatele care presupun pierderea multor kilograme într-un timp cât mai scurt nu sunt întotdeauna obţinute pe căi sănătoase. De cele mai multe ori, dietele draconice ne pun sănătatea în pericol, iar nelipsit este dezechilibrul hormonal. O dietă nu înseamnă să te înfometezi, ci să înveţi să te disciplinezi şi să adopţi un stil de viaţă sănătos, care presupune activitate fizică, hidratare şi o alimentaţie corespunzătoare.

Este posibil ca în primele zile de dietă să te confrunţi cu dureri de cap, în special dacă eşti consumator înrăit de cafea, dar cu fiecare zi vei începe să te simţi fantastic. Am pregătit pentru tine o dietă care te va ajuta să slăbeşti 4 kilograme în doar două săptămâni, iar meniul pe o săptămână conţine trei mese principale plus două gustări. De asemenea, nu uita să consumi cât mai multă apă, iar în cazul gustărilor, acestea pot fi fructe, legume crude sau nuci şi seminţe.

Reguli de dietă

  • Principala regulă este repectarea cu stricteţe a programului alimentar, ceea ce presupune trei mese principale şi două gustări.
  • Consumă cât mai multă carne albă, în special carne de pui.
  • Consumă cât mai mult peşte.
  • Consumă fructe şi legume, dar întotdeauna mănâncă o legumă în plus faţă de numărul fructelor consumate.
  • Poţi mânca porumb, cartof dulce sau alte rădăcinoase, dar evită cartoful alb.
  • Asezonează salatele cu suc de lămâie, sare şi piper.
  • Asigură-te că bei multă apă.
  • Evită produsele lactate, alcoolul, carnea roşie, zahărul, cofeina şi băuturile carbogazoase.

Ce să mănânci într-o săptămână

Ziua 1

  • Mic dejun: apă caldă cu lămâie, ouă fierte şi sparanghel
  • Prânz: cartofi dulci cu legume la grătar
  • Cină: supă thailandeză cu creveţi

Ziua 2

  • Mic dejun: apă caldă cu lămâie, omletă şi somon afumat
  • Prânz: porumb copt alături de salată şi suc de lămâie
  • Cină: pui cu curry

Ziua 3

  • Mic dejun: apă caldă cu lămâine, prune şi mix de seminţe
  • Prânz: salată cu creveţi
  • Cină: legume cu curry

Ziua 4

  • Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi smoothie cu pere şi fructe de pădure
  • Prânz: omletă cu spanac şi roşii
  • Cină: salată Niçoise

Ziua 5

  • Mic dejun: ouă poşate cu spanac şi ciuperci la grătar
  • Prânz: somon la cuptor cu salată
  • Cină: legume la grătar

Ziua 6

  • Mic dejun: salată de fructe proaspete
  • Prânz: salată cu mango şi creveţi
  • Cină: piept de pui cu suc de lămâine şi mix de ierburi, servit alături de broccoli

Ziua 7

  • Mic dejun: apă caldă cu lămâie şi salată de fructe cu seminţe de dovleac
  • Prânz: legume la grătar cu salsa
  • Cină: somon la abur cu coriandru

Pentru cea de-a doua săptămână consumaţi preparatele din meniul de mai sus, combinate sub forma dorită.

Facebook Twitter Google+

Redactor colaborator

Facebook Comments

Mai poti citi si....