Acest continut nu poate fi copiat !
spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Cum sa fii gata mai repede dimineata

Facebook Twitter Google+
Cum sa fii gata mai repede dimineata

Copiii trebuie trimisi la scoala sau la gradi, tu trebuie sa-ti bei cafeaua, sa-ti faci exercitiile, dus, sa-ti saruti sotul si sa schimbi trei vorbe cu el, sa-ti aranjezi parul, sa alegi hainele pentru toata familia, sa te fardezi, sa raspunzi la telefon si sa fii amabila cu soacra matinala, sa faci pachetel pentru copii, sa imbuci si tu ceva si sa iesi pe usa fara sa fi uitat sa-ti pui fusta. Cei de la Realsimple.com iti ofera cinci modalitati prin care poti economisi timp dimineata.

Usuca-ti parul in viteza

Dupa ce l-ai spalat, infasoara-ti parul intr-un prosop cat mai absorbant si lasa-l sa se usuce partial astfel, in timp ce tu iti bei cafeaua, mananci ceva si iti alegi hainele pentru ziua respectiva. Nu numai ca il vei usca mult mai repede cand vei pune uscatorul pe el, ci vei da si timp aburului din baie sa se risipeasca. Umiditatea este dusmanul unei uscari rapide – e ca si cum ai incerca sa-ti usuci parul in sauna.

E important sa ai uneltele necesare: pentru par intins iti trebuie o perie mare, rotunda (cu cat e mai mare peria, cu atat mai repede iti vei usuca si intinde parul), iar pentru par carliontat iti trebuie un uscator de par cu difuzor (cu cat e mai mare “palaria” difuzorului, cu atat mai repede iti vei termina de uscat si aranjat buclele).

Timp economisit: 50 de minute pe saptamana

Elimina pasii neesentiali din ritualul tau de intretinere

Primul secret: n-ai nevoie de lotiune tonica. Niciodata! Aceste lotiuni ajuta cremele hidratante sa patrunda mai bine in piele, dar daca-ti lasi fata putin umeda dupa ce te speli crema va fi la fel de bine absorbita ca dupa lotiunea tonica.

Poti sa “sari” peste crema de ochi, pentru ca acest gen de creme sunt minunate de folosit noaptea, cand pielea se regenereaza si lumina soarelui nu neutralizeaza ingredientele active din creme. Altfel, in timpul zilei poti folosi linistita (si mult mai rapid) in jurul ochilor crema usoara de zi.

Timp economisit: 15 minute pe saptamana

Fa-ti un machiaj minimalist

Lasa pentru weekend-uri si seara produsele de machiaj pretentios de folosit, cu intrebuintari specifice, si foloseste produse cu intrebuintari multiple. De exemplu, tusul de pleoape arata superb cand e aplicat cu atentie, dar daca nu ai mana sigura a unui chirurg,renunta dimineata la tus si la dungile delicat de trasat cu creioane dermatografe. Bazeaza-te pe farduri tip “baton”, care pot fi folosite in mai multe scopuri.

Un fond de ten sub forma de baton are consistenta mai tare decat unul lichid, ceea ce il face mai usor de aplicat si poate fi folosit si ca anti-cearcan sau baton corector. Dupa ce uniformizezi cu degetele fondul de ten, da culoare buzelor si obrajilor cu un ruj (nesidefat), cu nuanta delicata. Iar ca sa conturezi ochii fara bataia de cap a unui tus de pleoape, pune peria rimelului chiar la baza genelor si misc-o putin stanga – dreapta, ca sa depui o fina linie de rimel pe pleoape, intre gene, dupa care poti sa aplici rimelul pe gene.

Timp economisit: 25 de minute pe saptamana

Ia-ti micul dejun in poseta

In nici un caz nu sari peste micul dejun! E cea mai importanta masa a zilei! Iti ofera energie si nutrienti pentru intreaga zi, iar studiile au aratat ca e esential pentru slabit si pentru a-ti pastra silueta, deoarece oamenii care nu iau micul dejun tind sa manance mai mult la celelalte mese ale zilei.

Ca sa nu mai invoci lipsa de timp pentru saritul micului dejun, iata o solutie: cumpara in weekend cinci iaurturi simple, care sunt o sursa excelenta de proteine si calciu. Duminica, inainte de inceperea saptamanii de lucru, pune in cinci pungute de plastic cate o lingura – doua de cereale integrale, fara zahar. Inainte sa iesi pe usa, arunca in poseta un iaurt si o punguta cu cereale si cand ajungi la munca le combini si le mananci in liniste. Daca ti-e pofta de un pic de dulce, adauga si cateva bucatele de fructe sau un strop de miere de albine.

Timp economisit: 50 de minute pe saptamana

Fa-ti gimnastica mai repede

Vestea buna e ca exista modalitati sa iti faci exercitiile de dimineata in mai putin timp. In primul rand, studiile arata ca nu e nevoie de incalzire inainte de a-ti face exercitiile. In loc de asta, ia-o mai usor la inceput: inainte sa pornesti la alergat fa cateva minute de alergare usoara pe loc sau cinci minute de exercitii cardio inainte sa te apuci de tras de fiare.

In al doilea rand, poti sa iti lucrezi rapid toti muschii fara sa fie nevoie sa iesi din casa. Incearca sa faci un set de 15 “abdomene” fara pauza, un set de 15 flotari, unul de 15 exercitii pentru triceps (stai cu spatele la un scaun bine fixat pe podea, flexezi genunchii si tii talpile parelele pe podea, ca si cum ai vrea sa te asezi pe jos in fata scaunului, pui palmele pe marginea scaunului si te lasi in jos pana ce fundul aproape ca atinge dusumeaua, dupa care te ridici indreptand bratele), 15 genoflexiuni si 15 fandari.

Fa fiecare miscare incet, controlandu-ti muschii, astfel incat, de exemplu, coborarea la o genoflexiune sa dureze 3 secunde (numara-le) si ridicarea tot 3 secunde. La fel la fiecare dintre exercitii. Fa trei seturi din fiecare exercitiu (15 miscari/set) si totul va dura maxim 30 de minute. Acest program de exercitii fizice iti va intari cei mai mari muschi, inclusiv abdominalii, muschii spatelui, bratelor si picioarelor.

Timp economisit: 75 de minute pe saptamana

Facebook Twitter Google+

Redactor colaborator

Facebook Comments

Mai poti citi si....