Conecteaza-te cu noi

BUSSINES

Cum să ai profit mai bun din operarea unui magazin online

Publicat

in

Piața de e-commerce crește semnificativ în România an de an, dar distanța față de piețele dezvoltate din Europa este încă foarte mare. Pas cu pas, comanda online devine totuși un obicei, iar perspectivele sunt foarte bune. Nu întâmplător, companiile de curierat investesc tot mai mult în logistică și tehnologie, pentru a putea veni în întâmpinarea fluxurilor mari de comenzi generate de e-shop-uri, dar și pentru a satisface mai bine clienții finali tot mai exigenți. Pentru că piața locală de comerț electronic nu este încă la un nivel matur, pe de o parte intrarea unor noi jucători este foarte simplă, dar la fel de simplu de apărut este și eșecul… Așadar, trebuie acționat cu mare atenție, astfel încât profitul să fie unul sustenabil. Iată câteva elemente de maximă importanță:

1. Furnizori de produse Trebuie să poți propune prețuri competitive, deci ai nevoie de costuri mici de achiziție produse, dar în același timp trebuie să pui accent pe calitate și flux de livrare. Este o mare problemă când te confrunți cu nivel scăzut de calitate (clienții de vor bucura inițial de prețurile mici, dar apoi te vor penaliza) sau când ai lipsă stocuri în contexte precum momentele de mare trafic online în e-commerce, de exemplu perioada noiembrie – decembrie.

2. Curierat Asigură-te că le oferi clienților condiții foarte bune de livrare. Dacă firma de curierat nu va trata bine comenzile, totul se poate întoarce împotriva magazinului. Pentru că un client judecă experiența de shoppping în ansamblu, iar livrarea este ultima verigă, este foarte important să te poți baza pe curierat rapid de calitate. Nu strică să ai mai multe contracte, mai ales în perioadele de mare aglomerație.

3. Strategie SEO Degeaba ai produse și toata infrastructura dacă nu reușești să atragi clienții să îți vizualizeze oferta. Este ideal să colaborezi cu o firmă de SEO precum seocom, capabilă să te conducă spre vizibilitate superioară în rezultatele motoarelor de căutare. Pentru cei mai mulți români, Google reprezintă pornirea spre informare și mai apoi spre achiziții online. Dacă nu ești cât mai sus în aceste rezultate de căutări, pierzi potențiali clienți în favoarea competitorilor tăi. Găsești online definitii seo și poți să aprofundezi subiectul. Însă ideal este să cauți un partener pe acest subiect, așa cum este inseo. Vei avea un aliat cu experiență și asta contează enorm. SEO poate să fie cea mai ieftină cale spre rezultate de succes în e-commerce.

4. Politică de marketing inteligentă Pe lângă partea de seo, adică de optimizare pentru motoarele de căutare, ai nevoie în ansamblu de o politică de marketing inteligentă, care înseamnă un cumul de chestiuni, de la politica de preț la strategia de prezentare în fața clientului, de la campanii publicitare la modul în care prezinți brandul în relația cu clientul. Și aici găsești resurse multe online, cărți de specialitate, dar și agenții care te pot ajuta. Totul se leagă de planul tău de business.

5. Rețelele de socializare Deși le puteam include la punctul anterior, am lăsat rețelele de socializare ca subiect separat, atât sunt de relevante în drumul spre succes al unui magazin online! Românii petrec enorm de mult timp pe Facebook, Instagram și YouTube, de accea ai nevoie de acțiune specială pe aceste canale – conținut dedicat, concursuri, legătură cu clienții, evenimente dacă este cazul… poți folosi toate uneltele posibile.

Comenteaza cu profilul de FB

ACTUAL

FISCUL INFORMEAZĂ: ANAF nu face descinderi în apartamentele românilor

Publicat

in

De

Referitor la articolele apărute în spațiul public, cu privire la posibilele acțiuni de control demarate de ANAF în perioada următoare, este important să facem următoarele precizări:

Agenția Națională de Administrare Fiscală nu are în prezent în derulare astfel de acțiuni de verificare. Pentru combaterea evaziunii fiscale, ANAF dispune de o gamă largă de instrumente, astfel cum sunt definite de Codul de procedură fiscală. Precizăm că toate verificările ANAF se realizează în baza analizelor de risc, care pun în evidență riscurile de neconformare la declarare și plată.

Pentru o mai bună informare, rugăm reprezentanții mass media să utilizeze canalele oficiale de comunicare ale ANAF.

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult

ACTUAL

REGAL DE… ! Primăria dă 600.000 Euro să repare podul de la Lukoil, alții construiesc de la 0 mult mai ieftin

Publicat

in

De

La ultima ședință de Consiliu Local, la propunerea primarului Panțurescu, aleșii locali din Curtea de Argeș au votat un proiect de hotărâre care vizeaza repararea podului de lângă Lukoil, cel căruia i-au cazut trotuarele chiar pe 15 august. Desi consilierul Serban si ziarul nostru trasese repetate semnale de alarma ca, daca nu se intervine, trotuarele se vor prabusi, primaria a inteles ca e „groasa” treaba abia cand portiuni din pod s-au prabusit. După ce s-a scremut aproape trei luni pentru a rezolva situatia, primaria a propus iar alesii au votat ca să repare repare podul, dar nu asa subtire, ci pe bani grei, mai exact pe 600.000 de euro, adica de vreo 5 ori mai mult decât a costat reparatia Podului de langa Mânastire, un pod cu mult mai mare decat acesta. Potrivit datelor din dosar, vorbim de o raparatie si nu de o constructie de la 0 a podului. Mai exact, se va inlocui partea carosabila cu una noua de 7,8 metri la care vor fi atasate si trotuare de 2,25 metri lăţime. Potrivit informatiilor oficiale, valoarea totală a investiţiei aprobate va fi de 2.930.192,72 lei, adica exact ce spuneam mai sus, circa 600.000 euro. Deși alesii locali au cam strambat din nas la auzul sumei, proiectul a fost votat, astfel ca primaria Curtea de Arges va cheltui aceasta suma de bani, 600.000 Euro, pentru reparatia podului. Bună parte din bani se duc pe studii si proiect, adica exact acolo unde activeaza anumite firme si asta, poate, explica scumpetea de pod.

Ziarul PROFIT a cercetat ce e și prin țară in materie de poduri si…. da, asa este cand esti oras regal: dai bani cu ghiotura din buzunarul cetateanului. Spre comparatie, va aratam mai jos cateva imagini cu un pod contruit de la 0 in Bistrița in acest an, peste raul Somes, deci, atentie, nu reparat, si care a costat mult mai putin, 500.000 Euro. Lucrarile au fost incredintate prin licitatie unei compani private din zona iar podul, care are model unicat si durata de viata 100 ani, nu 50 ani precum cel din Curtea de Arges, arata foarte bine, nemaivorbind ca este mult mai mare decat cel regal care trebuie doar reparat… cu 600.000 Euro.

IATA CUM ARATA UN POD CONSTRUIT DE LA 0 CU BANI MAI PUȚINI decat la Curtea de Argeș

Comenteaza cu profilul de FB
Citeste mai mult
Publicitate

Curtea de Argeș

PITEȘTI

Câmpulung

Mioveni

În Trend