spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

CHIAR ÎŞI BAT JOC ! SE MODIFICĂ din nou TRASEUL AUTOSTRĂZII Piteşti – Sibiu – In Argeş modificări importante 

Facebook Twitter Google+
CHIAR ÎŞI BAT JOC ! SE MODIFICĂ din nou TRASEUL AUTOSTRĂZII Piteşti – Sibiu – In Argeş modificări importante 

– În Argeş, modificari importante de la Piteşti la Curtea de Argeş şi Tigveni

Abia se crease impresia că demararea lucrărlor la autostrada vor începe curînd că, iată, Ministerul Transporturilor a lansat, zilele trecute, un proiect de hotărâre prin care aprobă noi indicatori tehnico-economici pentru „Autostrada Sibiu-Piteşti”, modificând şi o parte din traseul stabilit prin studiul de fezabilitate din anul 2008. Autostrada Sibiu-Piteşti va avea o lungime de 122,11 km, va costa 18,59 miliarde lei (inclusiv TVA), iar durata de execuţie va fi de 88 luni. Principalii indicatori tehnico – economici ai autostrăzii Sibiu – Piteşti au fost incluşi într-un studiu de fezabilitate din anul 2008, dar ministerul precizează că, faţă de acesta, s-au efectuat o serie de completări/adaptări, principalele constând în investigarea terenului şi studierea unui traseu cât mai optim, având în vedere constrângerile zonei atât din punct de vedere topografic, geografic, geotehnic, hidrografic, a declarării unor noi situri protejate natural şi cultural, cât şi a dezvoltărilor socio-economice şi a creşterii considerabile a traficului atât cel de mărfuri cât şi cel turistic şi de pasageri. Studiul de fezabilitate din 2008 a fost urmat de un alt studiu de fezabilitate realizat în perioada 2015 – 2017, care nu a mai fost însă finalizat complet, ci doar pe bucăţi.

Modificări importante la Curtea de Argeş şi Băculeşti

Iată cele mai importante modificări care se vor face pe teritoriul judeţului Argeş:

  1. Secţiunea 5 Curtea de Argeş – Piteşti Traseul autostrăzii dintre Curtea de Argeş şi Piteşti se menţine relativ apropiat de cel stabilit în anul 2008 cu corecţii locale, în general datorate evitării la maxim a siturilor protejate şi a zonelor construite. Cele mai mari corecţii sunt realizate în zona municipiului Curtea de Argeş, unde traseul nou ales evită traversarea zonelor construite şi în zona Băiculeşti unde se evită afectarea albiei vechi a râului Argeş.
  2. Secţiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeş Traseul autostrăzii pe această secţiune este identic cu cel din 2008 pe aproximativ 65% din lungimea traseului (6,3 km). Restul traseului realizează conexiunea dintre traseul stabilit în cadrul Studiului de fezabilitate din 2008 şi cel al Secţiunii 5.
  3. Secţiunea 3 Cornetu – Tigveni Traseul autostrăzii pe această secţiune este identic cu cel al Studiului de Fezabilitate realizat în anul 2008, cu excepţia a 1,8 kilometri, unde a fost necesară o modificare minoră a traseului (deplasare maximă 42 m) pentru a se evita demolarea unui centru social-filantropic, centru construit ulterior realizării proiectului. Pe această secţiune o modificare o constituie renunţarea la lucrările de amenajare a cursurilor de apă Băiaşu şi Topolog, fapt ce a condus la reproiectarea lucrărilor pe aproximativ 15 km, acestea constând în reproiectarea liniei roşii, a structurilor precum şi a lucrărilor de consolidare şi hidrotehnice.
Facebook Twitter Google+

Facebook Comments

Mai poti citi si....