spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat

Facebook Twitter Google+
Cel mai bine păstrate secrete ale H&M. Ce dezvăluiri a făcut un fost angajat

O tânără care a lucrat în unul dintre magazinele gigantului suedez H&M timp de patru ani, a dezvăluit câteva dintre lucrurile observate la locul de muncă. Ea a alcătuit o listă de sfaturi pentru clienţii H&M, publicate iniţial pe site-ul popsugar.com.

1. Este posibilă să obţineţi un discount de fiecare dată când faceţi cumpărături şi să salvaţi planeta în acelaşi timp.

H&M colecţionează ţesături vechi pe care le foloseşte într-o iniţiativă de stimulare a reciclării. Dacă aduceţi două pungi cu ţesături nedorite (fie că vorbim despre haine, lenjerii de pat) veţi primi un discount de 15% pentru următoarea achiziţie. Aceste textile sunt descompuse şi folosite apoi în realizarea următoarelor produse din colecţia H&M Conscious. Surplusul este donat Fundaţiei H&M şi împărţit între reciclare şi proiecte sociale.

2. Măsurile folosite sunt ciudate, nu corpul vostru!

Toate produsele H&M sunt mici. ”Când venea vorba despre sugerarea unei măsuri, le spuneam clienţilor că trebuie să le aleagă pe cele cu două mărimi mai mari decât cele pe care obişnuiesc ei să le folosească. Aminitiţi-vă că nu aveţi voi o problemă, ci cusăturile lor.” Ea oferă propriul ei exemplu: ”Port de obicei măsura opt, dar la H&M aleg mereu 10 sau 12.”

3. Faceţi cumpărături în funcţie de concept

Este greu să ieşiţi dintr-un magazin H&M fără un braţ plin de haine; pentru a evita acest lucru, este bine să ţineţi cont de conceptele H&M şi să vă ghidaţi în funcţie de acestea.

H&M îşi împarte produsele între mai multe concepte, scrie Business Magazin:

– Haine pentru folosirea de zi cu zi: pentru hainele îmbrăcate zilnic, există o serie de articole poziţionate în faţa şi în centrul magazinului: ”Femeia care poarte hainele din acest concept (the everyday woman) este puternică, independentă şi mereu în tendinţe. În aceste zone să găsesc articolele fast-fashion pentru care retailerul este cel mai cunoscut.

– Conceptul trend: se adresează femeilor mai trendy, cărora le place să îşi asume riscuri; se află în apropiere sau printre articolele din colecţia ”everyday”. Aceste produse au un preţ mai mare şi sunt mai originale.

– By night: fie că este elegantă sau amuzantă, femeia care poartă aceste haine este pregătită pentru o noapte în oraş; articolele se află printre cele din conceptul ”trend” sau în imediata apropiere a acestora; articolele de acest tip variază de la salopete elegante, la fuste scurte.

– Modern classic: pentru femeia clasică; articolele de aici sunt potrivite pentru interviuri sau pentru mersul la muncă în marile companii. Această colecţie include şi articolele premium, din bumbac sau mătase; sunt, per ansamblu, de o calitate ridicată.

– Divided: ”pentru tânăra lipsită de griji”; această colecţie este considerată deseori o linie pentru tineri, doar pentru că mărimile lor sunt şi mai mici pe care retailerulle are. Este caracterizată şi de culori puternice, tipare ieşite din comun şi articole în tendinţe. Aceste articole au preţuri mai mici.

– Divided Grey – desprinsă din Divided, se adresează fetelor ”tăioase” şi cool. Articole precum blugi rupţi, multă piele fac parte din această colecţie.

– L.O.G.G (Level of Graded Goods), caracterizează persoanele în căutare de confort; articolele din această colecţie sunt uşoare şi fine, asociate deseori cu activităţile în aer liber.

4. Shoppingul online ar trebui să se bazeze pe filtre: puteţi găsi un volum mare de produse frumoase, în tendinţe, folosind filtrul ”trend”. Aceste produse sunt deseori la reduceri şi nu se găsesc întotdeauna în magazin. Produsele găsite online ajung în magazine la două-trei săptămâni după listarea lor acolo; dacă sunt produse mai speciale, poate chiar mai târziu sau chiar deloc.

5. Veniţi în magazine la 9, plecaţi înainte de prânz: în acest interval orar, veţi găsi cea mai mare curăţenie în magazine. Personalul a terminat curăţenia, totodată, toate articolele returnate la cabina de probă au fost aşezate la locurile lor. Este puţin probabil să găsiţi cozi la această oră la cabina de probă, iar personalul are mai mult timp pentru voi.

6. Este locul ideal din care să vă aprovizionaţi cu produse de îmbrăcat de bază: H&M este ca o Mecca a produselor de acest tip – din acest motiv, cele mai bune produse de acest fel se vând foarte repede; cumpăraţi aceste produse cu o lună înainte ca noul sezon să înceapă (dacă aveţi nevoie de un pullover subţire de primăvară, cumpăraţi-l în februarie, de exemplu).

7. Este bine să cunoaşteţi perioadele de reduceri: reducerile de la H&M au loc odată la câteva săptămâni, în cazul celor care includ câteva articole care nu se vând foarte repede;  reducerile mari sunt organizate la finalul fiecărui sezon – este bine să îi întrebaţi pe angajaţi unde se află produsele aflate la cele mai reduceri şi când se organizează promoţiile (unele produse de calitate pot ajunge la un discount de 50%).

Facebook Twitter Google+

Redactor colaborator

Facebook Comments

Mai poti citi si....