spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

Ai un magazin online? Citeste aici de ce pierzi clienti!

Facebook Twitter Google+
Ai un magazin online? Citeste aici de ce pierzi clienti!

Un vizitator al magazinului tau a adaugat unul sau mai multe articole in cosul de cumparaturi? Fantastic! Un procent de 68% dintre consumatori isi abandoneaza cosul de cumparaturi inainte de efectuarea platii. Sa vedem mai jos care ar fi motivele pentru care aceste cosuri sunt abandonate.

Magazinul online este lent

Avand in vedere ca satisfactia instantanee in shopping online este acum normala, nu este surprinzator faptul ca vizitatorii online sunt nerabdatori. Cei de la CostiDesign au constatat ca 57% dintre clienti parasesc un site daca este nevoie de mai mult de 3 secunde pentru incarcare a unei pagini. Si daca magazinul online „ingheata”, nici asta nu este o veste buna. Iar din aceasta cauza 24% din vizitatori isi abandoneaza cosul de cumparaturi. De aceea este important sa investiti intr-o platforma rapida de comert electronic in care sa aveti incredere si sa nu functioneze cu intreruperi sau eroant.

Reprezinta o experienta neplacuta pentru utilizatori

In afara de a fi rapid si de incredere, magazinul online trebuie sa fie si usor de navigat de catre clienti. 25% din utilizatori abandoneaza magazinul online pentru ca nu are detine aceste aspecte, mai ales daca exista prea multi pasi pentru a finaliza procesul de plasare a unei comenzi.
Incercati sa faceti o achizitie din magazinul online ca si client, si verificati daca nu e prea complicat pentru clienti ca sa finalizeze plata produsului sau daca gasiti neregului urmand pasii. De asemenea, puteti sa va uitati in platforma Google Analytics pentru a determina la ce pas renunta clientii cel mai des. Acest lucru va ajuta sa aflati ce modificari trebuie sa faceti pentru a avea un magazin online rapid si curat.

Magazinul online nu este optimizat pentru dispozitive mobile.

Nu reusiti sa optimizati magazinul pentru varianta de mobil? Greseala uriasa. Asigurati-va ca orice platforma de e-commerce pe care o alegeti functioneaza la fel de bine de pe dispozitivele mobile, asa cum se intampla pe desktop-uri.

Metoda de plata nu pare de incredere

Oamenii nu vor cumpara de la dumneavoastra daca au ce mai mica banuiala ca etapa de plata este inselatoare. O modalitate usoara de a atenua acest lucru este afisarea logo-urile de la carduri bancare de incredere pe durata platii, 80% dintre clienti se simt mai siguri cand site-urile fac acest lucru. Abilitatea de a accepta o varietate de metode de plata e o alegere buna. 42% dintre cumparatori vor cheltui mai mult daca au optiuni de plata diferite.

Politicile de expediere nu sunt clare

Este important sa iti anunti clientii inainte de a comanda despre perioada si costul de livrare al comenzii. 61% dintre clienti renunta dupa ce au vazut preturi de transport mai mari decat cele preconizate. O modalitate usoara de a rezolva acest lucru este includerea unui claculator de transport pe pagina produsului sau la inceputul procesului de plata.

Avand un timp de livrare rapid, de asemenea este important. 16% dintre cumparatori abandoneaza magazinul online daca nu sunt multumiti de cat timp le va lua pentru a primi produsele comandate. Iar daca puteti oferi transport gratuit clientii sunt mult mai tentati sa faca click pe butonul de „cumparare”. 69% din cumparatori au mai multe sanse sa cumpere dintr-un magazin online de la companii care ofera transport gratuit.

Facebook Twitter Google+

Facebook Comments

Mai poti citi si....