Free blog counter
spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

60 de tineri din 25 de ţări ale lumii vin în vizită în Argeş

Facebook Twitter Google+
60 de tineri din 25 de ţări ale lumii vin în vizită în Argeş

tineriCea mai mare organizație de studenți din lume, AIESEC, derulează în perioada 20 iulie – 31 august, proiectul internaţional „Discovery Romania Beyond Dracula”,  proiect finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului, ce își propune îmbunătățirea imaginii României la nivel internațional și național, în rândul populației tinere, prin promovarea culturii și patrimoniului național, dar și prin încurajarea voluntariatului în rândul tinerilor. Astfel, timp de 7 săptămâni, 60 de tineri din 25 de țări vor veni în țara noastră pentru a explora frumusețile României, pentru a face cunoștință cu fascinanta cultură românească și pentru a-și face noi prieteni şi vor participa la traininguri profesionale de pregătire  pe teme precum jurnalism, blogging, fotografie, editare foto-video și social media.

În perioada 24 iulie-17 august, tinerii internaționali vor participa la vizite de studiu în orașele filiale AIESEC printre care se numără şi oraşul Piteşti, în mediul rural din împrejurimile acestuia, cât și în zonele turistice cunoscute.

“Ideea proiectului a venit de la faptul că țara noastră se identifică nu doar cu Dracula, ci și cu multe alte lucruri cu care noi, românii, ne mândrim. Vom invita 60 de tineri din 25 de țări pentru a le face cunoscute frumusețile țării noastre, pentru a ne cunoaște cultura și pentru a spune și altora experiențele pe care le-au trăit aici. Venind în ajutorul strategiei naționale de creare a unei imagini pozitive la nivel global, noi considerăm că o promovare neconvențională, de tip testimonial, prin care străinii să le transmită prietenilor de acasă experiențele reale pe care le-au trăit în România, este una cu un impact mare și vizibil pe termen mediu și lung. Și cum Social Media reprezintă cele mai importante canale de comunicare în masă la ora actuală, grupurile sociale ale participanților din străinătate vor fi informate zilnic cu privire la experiențele pe care prietenii lor le au în România”, declară Izabela Catîru, Chief Marketing Officer AIESEC România.

Facebook Twitter Google+

Facebook Comments

Mai poti citi si....