spalatorie haine Bucuresti | realizare site web

5 obiceiuri care te vor ajuta să ai o săptămână mai puțin stresantă

Facebook Twitter Google+
5 obiceiuri care te vor ajuta să ai o săptămână mai puțin stresantă

Dacă vrei să ai o săptămână mai puțin stresantă, atunci i-ați măsuri să previi asta. Planifică-ți programul săptămânal din timp, pe zile.

Când aveți un weekend plin de distracție, duminica vă puteți simți copleșiți și nepregătiți pentru săptămâna ce urmează.

Planificarea de duminică a următoarei săptămâni vă poate ajuta să fiți pregătiți pentru succes.

Iată câteva obiceiuri utile pe care le puteți face în fiecare duminică și care vă vor ajuta să aveți mai puțin stres.

5 obiceiuri care te vor ajuta să ai o săptămână mai puțin stresantă

1. Un brainstorming de duminică

Te simți copleșită de tot ceea ce trebuie să faci săptămâna viitoare? Scoate-ți gândurile din cap și pune-le pe hârtie.

Încearcă să scrii tot ce ai nevoie să faci și nu vrei să uiți.

Pune gândurile pe hârtie, te vei simți mai liberă, mai ordonată și fără sentimentul de copleșire.

Odată ce v-ați scris gândurile pe hârtie, puteți stabili prioritățile săptămânii și ce poate aștepta.

2. Lasă loc liber și neprevăzutului

Îți structurezi un program, dar lasă loc și pentru neprevăzut, poate apărea când nu te aștepți.

Chiar dacă ai un program stabilit, nu trebuie să uiți că pot să apară noi ședințe, întâlniri, treburi noi de făcut contratimp.

3. Alege mese mai simple

Alege să îți prepari mese mai simple, mai sănătoase, decât o cratiță cu mâncare pe care să o arunci după 2 zile.

Nu vrei să-ți petreci serile sau weekendul în bucătărie.

Scrie pe hârtie un meniu simplu pentru restul săptămânii, ce mănânci acasă și la birou. Vei câștiga timp.

Alege legume, ceva proteine, fructe proaspete. În acest fel ai mereu la îndemână ingredientele pentru a-ți pregăti masa.

4. O săptămână mai puțin stresantă – planifică-ți zilele de sport

Scrie pe hârtie și zilele în care mergi la sala de gimnastică, la piscină, masaj sau ce alte activități mai faci.

În acest fel îți va fi mai greu să sari peste ele, doar sunt trecute în agendă.

5. Ai nevoie de timp și pentru tine

După ce ai notat toate treburile și îndatoririle pe care le ai, lasă timp și pentru activitățile personale.

Ai nevoie de timp liber în care să te plimbi, să socializezi, să citești o carte, să vizitezi familia sau orice altceva îți face plăcere.

Poate părea apăsător gândul că viața este planificată pe o agendă, dar în același timp îți poate ușura treburile.

În fiecare moment știi ce ai de făcut, nu uiți nimic și le rezolvi cu succes.

Facebook Twitter Google+

Redactor colaborator

Facebook Comments

Mai poti citi si....